to przyjmuje w dobre rece zuzyty olej

Data: 2009-05-25 22:59:24
Autor: James
to przyjmuje w dobre rece zuzyty olej
"maraz" wrote...
mam pytanie, gdzie sie oddaje zuzyty olej silnikowy i plyny hamulcowe??

Nablizsza stacja obslugi. Oni zlewaja olej do duzych beczek i z tego co wiem (ALE moge sie mylic) to zgodnie z przepisami UE maja obowiazek nieodplatnie przyjmowac olej silnikowy. Jest jedno zastrzezenie, ze olej musi byc czysty, w sensie, ze sam olej bez dolanych innych plynow.
Plyn hamulcowy - nie wiem jak jest w PL. Proponuje zabrac w oddzielnej butelce i po prostu zapytac jak bedziesz oddawal olej.

pozdro
--
James

Data: 2009-05-26 07:17:31
Autor: maraz

Użytkownik "James" <no@ddress.for.spam> napisał w wiadomości news:gvf13l$msa$1news.onet.pl...
[...]

dzieki wszytkim, w takim razie czas oddac plyny ;)

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4084 (20090518) __________