to samo by³o z Irakiem

Data: 2020-09-27 09:11:40
Autor: obserwator1439
to samo by³o z Irakiem
Data: 2020-09-28 09:23:23
Autor: obserwator1439
to samo by³o z Irakiem
u¿ytkownik boukun napisa³:
obserwator1439@gmail.com Wrote in message:r
> https://youtu.be/FWApjk8yHdw?t=1388

Kogo on ma na my¶li t± grupê rz±dz±c± wiadomej nacji, syjonistów?

Syjoni¶ci ci starzy s± pewnie w izraelu. Nie wiem czy s± dzi¶ jacy¶ m³odzi
 bo i po co skoro izrael siê odrodzi³?

Bardziej chodzi o finansjerê usa, tak s±dzê.

Data: 2020-09-28 19:06:54
Autor: boukun
to samo by³o z Irakiem
[...]

Ale dr Czerniak mówi wyra¼nie, ¿e wiadoma nacja, a w sumie to
 w±ska grupka wiadomej nacji rz±dzi ¶wiatem i decyduje o tym kiedy
 i gdzie ma byæ wojna i kiedy ma siê skoñczyæ.
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2020-09-28 19:12:14
Autor: boukun
to samo by³o z Irakiem
boukun <boukun@gmail.com> Wrote in message:r
obserwator1439@gmail.com Wrote in message:r> u¿ytkownik boukun napisa³:> obserwator1439@gmail.com Wrote in message:r> > https://youtu.be/FWApjk8yHdw?t=1388> > Kogo on ma na my¶li t± grupê rz±dz±c± wiadomej nacji, syjonistów?Syjoni¶ci ci starzy s± pewnie w izraelu. Nie wiem czy s± dzi¶ jacy¶ m³odzi bo i po co skoro izrael siê odrodzi³?Bardziej chodzi o finansjerê usa, tak s±dzê.Ale dr Czerniak mówi wyra¼nie, ¿e wiadoma nacja, a w sumie to w±ska grupka wiadomej nacji rz±dzi ¶wiatem i decyduje o tym kiedy i gdzie ma byæ wojna i kiedy ma siê skoñczyæ.

Chodzi³o mu o pewn± grupê która jako jedyna zyskuje na lichwie i
 która ³upi tak¿e swoich pobratymców. Elita, która wywo³a³a
 wszystkie wojny, która jest odpowiedzialna za wszystkie mordy
 tego ¶wiata.
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2020-09-29 08:12:52
Autor: Runt
to samo by³o z Irakiem
W dniu 2020-09-28 o 19:06, boukun pisze:
[...]

Masz juz jakies informacje z Kremla?

--
Runt

Data: 2020-09-29 08:54:11
Autor: A. Filip
to samo by³o z Irakiem
Runt <runtime@anakumena.inn> pisze:
[...]

Krem nie by³ wziêty ju¿ 1917?
Pod³y ¯ydo¿erca Putin nie ¶mia³ zauwa¿yæ *publicznie* ilu cz³onków
pierwszego sowieckiego rz±du by³o wiadomej nacji?

--
A. Filip : Pij mleko!!