to sie chlopak poscigal heh.. [piatkowo]

Data: 2009-05-06 20:06:51
Autor: Michał B.
to sie chlopak poscigal heh.. [piatkowo]
Data: 2009-05-06 20:15:51
Autor: Hipcio
to sie chlopak poscigal heh.. [piatkowo]

Użytkownik "Michał B." <grupa_dyskusyjna@op.pl> napisał w wiadomości news:gtsjk4$9dn$1news.onet.pl...
http://www.liveleak.com/view?i=2dd_1184792036

nie czaje kolesia, niby kask, rekawiczki a w ogole nie zareagował na prosty poslizg.

Data: 2009-05-06 20:22:55
Autor: kamil_pl

Użytkownik "Hipcio" <hpcio1291@yahoo.com> napisał w wiadomości news:4a01d3e1$0$2423

nie czaje kolesia, niby kask, rekawiczki a w ogole nie zareagował na prosty poslizg.

Sprawdza się stare powiedzenie "nie szata czyni..."

Data: 2009-05-06 20:59:42
Autor: MarcinJM
Hipcio pisze:
[...]

Czasem sie popelnia glupie bledy:
http://www.youtube.com/watch?v=oJ5tIhXPg14

zbyt maly miedzygaz po redukcji, skutek: rozwalona opona i felga.

MarcinJM

Data: 2009-05-06 21:01:22
Autor: MarcinJM
MarcinJM pisze:
Hipcio pisze:
[...]

"do redukcji"

MarcinJM

Data: 2009-05-07 21:40:13
Autor: Hipcio

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:gtsmmv$hq1$1news.onet.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=oJ5tIhXPg14

zbyt maly miedzygaz po redukcji, skutek: rozwalona opona i felga.

no tak, ale tutaj bylo po pierwsze szybko, po drugie była reakcja wygladajaca prawidłowo, wiec to jest co najwyzej jakis błąd, ale nie tak idiotyczne jak w przypadku bmw gdzie koles na przyczepnej szerokiej drodze z mała predkoscia wpierdziela sie na pobocze.

O co poszła ta felga u ciebie? jakis kraweznik był? Moze trzeba było na pełnym gazie bez hamulca walić w pole jesli nie było rowu w poboczu czy kamienia.

btw dobrze ze dacha nie zrobiles

Data: 2009-05-08 09:28:07
Autor: MarcinJM
Hipcio pisze:
[...]

Jakis blad to za malo gazu po zredukowaniu, tyl sie odciazyl i wyszedl przed auto :)

O co poszła ta felga u ciebie? jakis kraweznik był? Moze trzeba było na pełnym gazie bez hamulca walić w pole jesli nie było rowu w poboczu czy kamienia.

Tam jest pelno kamieni sukcesywnie uwalniajacych sie z podloza i zbieranych z drogi.

btw dobrze ze dacha nie zrobiles

Do dacha jeszcze troche brakowalo.

Nawiasem mowiac jest to jeden z OS RP z 2007 roku.

Tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=HQHTL5Rt0kY
od 1:03 do 1:32 jedzie po nim Holek, tylko, ze nie ma na filmie tego miejsca, gdzie sie wyrypalem, jest ono kilka km dalej.
No, i Holek jedzie jakby nieco szybciej ;)

MarcinJM

Data: 2009-05-06 21:12:16
Autor: miklo
to sie chlopak poscigal heh.. [piatkowo]
Dnia 06-05-2009 o 20:15:51 Hipcio <hpcio1291@yahoo.com> napisał(a):

nie czaje kolesia, niby kask, rekawiczki a w ogole nie zareagowaÂł na  prosty
poslizg.

Nie zareagował? On sam te BWM w poślizg wrzucił :D

--
miklo

Data: 2009-05-07 21:49:07
Autor: Hipcio

Użytkownik "miklo" <milosz.ignatowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:op.utivmqhgen3ae9ignatowiaki-pc...

Nie zareagował? On sam te BWM w poślizg wrzucił :D

i spoko, tylko jak strzelił z dwójki na zakrecie to powinien praktycznie z automatu krecic kierownicą w przeciwna strone.

Z tego co widac na filmie auto nie zaskoczyło, pojechało tam gdzie przednie koła były skierowane.

Data: 2009-05-08 08:25:35
Autor: miklo
to sie chlopak poscigal heh.. [piatkowo]
Dnia 07-05-2009 o 21:49:07 Hipcio <hpcio1291@yahoo.com> napisał(a):

i spoko, tylko jak strzeliÂł z dwĂłjki na zakrecie to powinien praktycznie  z
automatu krecic kierownicÂą w przeciwna strone.

Jak widać gość był świeżakiem. Kompletnie go zaskoczyło zachowanie samochodu.

--
miklo

Data: 2009-05-07 00:36:18
Autor: Wiktor
Hipcio pisze:

nie czaje kolesia, niby kask, rekawiczki a w ogole nie zareagował na prosty poslizg.

Może zadam lamerskie pytanie - ale co właściwie w takiej sytuacji powinien zrobić? Bo ja dodałbym gazu aby spróbować wrócić na trasę.

Data: 2009-05-07 01:07:53
Autor: miklo
Dnia 07-05-2009 o 00:36:18 Wiktor <a@a.pl> napisał(a):

Może zadam lamerskie pytanie - ale co właściwie w takiej sytuacji  powinien zrobić? Bo ja dodałbym gazu aby spróbować wrócić na trasę.

To jest tylny napęd. Dodaniem gazu raczej byś sprawy nie poprawił :D

Przede wszystkim gość nie powinien zmieniać biegu na łuku. Rozpięcie napędu odciążyło tył, szybka zmiana biegów na wciśniętym gazie (z jedynki na dwójkę) lekko pewnie zabuksowało kółko i poszło.

--
miklo

Data: 2009-05-07 12:14:54
Autor: Tomasz Nowicki
Dnia Thu, 07 May 2009 01:07:53 +0200, miklo napisał(a):

Przede wszystkim gość nie powinien zmieniać biegu na łuku. Rozpięcie napędu odciążyło tył, szybka zmiana biegów na wciśniętym gazie (z jedynki na dwójkę) lekko pewnie zabuksowało kółko i poszło.

A ja odniosłem wrażenie, że załapał pobocze prawym przednim kołem

T.

Data: 2009-05-07 12:43:30
Autor: miklo
Dnia 07-05-2009 o 12:14:54 Tomasz Nowicki <tipsybrown@spamhole.com> napisał(a):

A ja odniosłem wrażenie, że załapał pobocze prawym przednim kołem

A możliwe, że jedno i drugie. Generalnie dał ciała na stracie. Potem za bardzo zresztą odjął gaz, co dodatkowo wyrzuciło tył. Nie był to jego dobry dzień generalnie ;-)

--
miklo

Data: 2009-05-07 15:06:14
Autor: elm

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tipsybrown@spamhole.com> napisał w wiadomości news:1npimd8fshf6h$.m3g38rdx2owg$.dlg40tude.net...
[...]

A ja odnioslem wrazenie, ze to kolejny kretyn, ktory naoladal sie "transporter 1"...

pzdr
elm

Data: 2009-05-07 23:07:35
Autor: Wiktor
miklo pisze:

To jest tylny napęd. Dodaniem gazu raczej byś sprawy nie poprawił :D

a przy napędzie na przód dodanie gazu pomogłoby?

Data: 2009-05-08 01:40:31
Autor: JG
Wiktor pisze:
a przy napędzie na przód dodanie gazu pomogłoby?
W AWD przy odpowiednim ustawieniu kół tak.
W przednionapędówce i tak by się niczego nie zdziałało.
RWD nie jeździłem, więc się nie wypowiadam.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-05-07 21:41:44
Autor: Hipcio

Użytkownik "Wiktor" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:gtt3cs$kpt$1news.onet.pl...

Może zadam lamerskie pytanie - ale co właściwie w takiej sytuacji powinien zrobić? Bo ja dodałbym gazu aby spróbować wrócić na trasę.

przede wszystkim odbić kierownice na maxa w lewo co by zapewniło ze nie wypadłby z trasy tylko utrzymał sie w drodze. A z gazem to miał różne opcje - od prowadzenie go na duzym gazie aż po puszczenie gazu. Potem powinien z wyprzedzeniem odprostować kierownice lub nawet lekko w prawo i wyjsc gazem

Data: 2009-05-10 13:19:00
Autor: radxcell
*Hipcio* wrote in <news:4a033979$0$2399$f69f905mamut2.aster.pl>:
[...]

przeciez odbil kierownice. :)

ja tez nie rozumiem co tam sie stalo. moze ktos madrzejszy mi wytlumaczy? z
moich doswiadczen z zachowaniem takiego samochodu - http://miniurl.pl/poslizg -
wynika, ze w bok nie powinien odjechac...

byc moze przy 200 na godzine zachowania samochodu sa inne, ale to nie bylo 200..

pozdr, rdx

Data: 2009-05-10 11:43:01
Autor: Robert Rędziak
to sie chlopak poscigal heh.. [piatkowo]
On Sun, 10 May 2009 13:19:00 +0200, radxcell <sp____ks@o2.pl>
wrote:

przeciez odbil kierownice. :)

 Jak dla mnie to może trochę za późno (nie jestem przekonany, czy
 już w zakręcie nie szedł w delikatnym uślizgu), a przede
 wszystkim zbyt niemrawo.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-05-10 13:47:53
Autor: radxcell
wrote:
przeciez odbil kierownice. :)
 Jak dla mnie to może trochę za późno (nie jestem przekonany, czy
 już w zakręcie nie szedł w delikatnym uślizgu), a przede
 wszystkim zbyt niemrawo.

szedl. szedl bo to widac. jakby zdjal gaz, to by wrocil tylem. jakby
przeciagnal, to by co najwyzej w ten las kuprem uderzyl. ale tak, na twarz. jak
w FWD? ;)

pozdr, rdx

Data: 2009-05-07 15:04:52
Autor: elm

Użytkownik "Hipcio" <hpcio1291@yahoo.com> napisał w wiadomości news:4a01d3e1$0$2423$f69f905mamut2.aster.pl...

[...]

Jak zobaczylem topic, pomyslalem, pewnie znow bmw....

:)

Data: 2009-05-07 21:10:33
Autor: kamil_pl
to sie chlopak poscigal heh.. [piatkowo]

Jak zobaczylem topic, pomyslalem, pewnie znow bmw....

Widać te auta mają dużą nadsterowność i dlatego lądują na bandach i drzewach.

Data: 2009-05-09 01:10:12
Autor: Elwis
to sie chlopak poscigal heh.. [piatkowo]
Jak zobaczylem topic, pomyslalem, pewnie znow bmw....

Ale co tutaj zawiniło BMW??? Przecież najsłabszym ogniwem okazał się organiczny łącznik między kierownicą a gazem - samochód jest OK.

--
~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
Pozdrawia Elwis

to sie chlopak poscigal heh.. [piatkowo]