to sie nazywa parodia

Data: 2011-03-29 15:15:46
Autor: zinek
to sie nazywa parodia
http://www.tvn24.pl/-1,1697429,0,1,po-skarzy-usta-pisumedia-strzelily-mu-do-glowy,wiadomosc.html

jak skurwysynek niesiolowski rzyga i bryzga obelgami i kalumniami - to jest ok.
jak hoffman wreszcie powiedzial prawde o szmacie - to sie koledzy szmaty oburzyly.

zenada.

Data: 2011-03-29 16:18:01
Autor: ePolityk
to sie nazywa parodia

"zinek" <unknown@op.pl> wrote in message news:imsmgn$mdm$1mx1.internetia.pl...
[...]

Moze nie ok ale norma. Tam takie zachowanie to norma dlatego nie dziwi juz nikogo i nie zajmuje tak mediow. Co innego PiS - tu standardy sa nieco wyzsze i "furore" robia nawet tak ewidentnie wyrwane z kontekstu slowa...

Data: 2011-03-29 16:27:48
Autor: Bogdan Idzikowski
to sie nazywa parodia

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:imsmgn$mdm$1mx1.internetia.pl...
[...]

Żenadą są twoje spostrzeżenia.

Przyganiał kocioł garnkowi..
PiS bardzo energicznie i głośno protestował gdy Sikorski chciał "dobijać watahy", a Palikot mówił o "patroszeniu".

I aż chce się powiedzieć, że kto mieczem wojuje, od miecza ginie...

I nie ma co się dziwić, że PO protestuje, wzorem swoich przeciwników. Tym bardziej, że Adam Hofman już raz został ukarany przez Komisję Etyki za wypowiedź o Januszu Palikocie, że należałoby go powiesić na najbliższej gałęzi.

Data: 2011-03-29 15:40:32
Autor: obserwator
to sie nazywa parodia
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

I aż chce się powiedzieć, że kto mieczem wojuje, od miecza ginie...

a mial nie protestowac w obliczu takiej brutalnej, chamskiej agresii
w wydaniu politykow PO?

Popierasz takie antycywilizacyjne zachowania i piszesz jeszcze o
sprawiedliwosci? Watahe przeciez dorzneli w drugim Katyniu !

Metody iscie KGB-owskiej walki z przeciwnikiem politycznym.

Data: 2011-03-29 15:41:20
Autor: obserwator
przepraszam; agresji

Data: 2011-04-01 22:52:39
Autor: wekon
to sie nazywa parodia
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4d91ec64$0$2507$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

bogdan i co z tej watahy i patroszenia? i z pijaka prezydenta? i setek innych inwektyw. wiesz co? JAJCO! BB czyli bezkarne bydlaki. wiec po co zasrywasz psp swoimi urojeniami o sprawiedliwości?

wekon

Data: 2011-03-29 16:56:22
Autor: cirrus
to sie nazywa parodia
[...]

To taka prawda jak ta w moskiewskiej Prawdzie.

--
stevep

Data: 2011-03-29 16:59:11
Autor: u2
to sie nazywa parodia
W dniu 2011-03-29 15:15, zinek pisze:
jak skurwysynek niesiolowski rzyga i bryzga obelgami i kalumniami - to
jest ok.
jak hoffman wreszcie powiedzial prawde o szmacie - to sie koledzy szmaty
oburzyly.

Przecież to Radek Sikorski publicznie nawoływał do dorżnięcia watah, a
Janusz Palikot wzywał publicznie do wypatroszenia Kaczyńskiego.

Data: 2011-04-01 20:39:33
Autor: pluton
to sie nazywa parodia
Przecież to Radek Sikorski publicznie nawoływał do dorżnięcia watah, a
Janusz Palikot wzywał publicznie do wypatroszenia Kaczyńskiego.

A wariat publicznie nawolywal, zeby glosowac na pis.

Nullification

Data: 2011-04-01 20:40:37
Autor: u2
to sie nazywa parodia
W dniu 2011-04-01 20:39, pluton pisze:
A wariat publicznie nawolywal, zeby glosowac na pis.

Te plutek, nie przypominam sobie aby Tusk tak mowil.

Data: 2011-04-02 00:45:04
Autor: pluton
to sie nazywa parodia
> A wariat publicznie nawolywal, zeby glosowac na pis.

Te plutek, nie przypominam sobie aby Tusk tak mowil.

Jaki z tego wniosek ?

Nullification

Data: 2011-04-02 10:33:55
Autor: u2
to sie nazywa parodia
W dniu 2011-04-02 00:45, pluton pisze:
A wariat publicznie nawolywal, zeby glosowac na pis.

Te plutek, nie przypominam sobie aby Tusk tak mowil.

Jaki z tego wniosek ?

Klamiesz jak Tusk.

Data: 2011-04-02 12:10:19
Autor: pluton
to sie nazywa parodia

> Jaki z tego wniosek ?

Klamiesz jak Tusk.

Ech, ta pisia logika... Nikt normalny jej nie zrozumie.

Nullification

Data: 2011-04-02 12:08:58
Autor: u2
to sie nazywa parodia
W dniu 2011-04-02 12:10, pluton pisze:
[...]

Zgadza sie, Tuska nie idzie zrozumiec, bo ciagle zaprzecza sam sobie.

Data: 2011-04-02 13:03:18
Autor: pluton
to sie nazywa parodia

> Ech, ta pisia logika... Nikt normalny jej nie zrozumie.

Zgadza sie, Tuska nie idzie zrozumiec, bo ciagle zaprzecza sam sobie.

Tusk nalezy do pisu ? Kiedy sie przepisal ?

Nullification

Data: 2011-04-02 13:42:28
Autor: u2
to sie nazywa parodia
W dniu 2011-04-02 13:03, pluton pisze:
[...]

Ty go wlasnie zapisales.

Data: 2011-04-02 14:20:00
Autor: pluton
to sie nazywa parodia

> Tusk nalezy do pisu ? Kiedy sie przepisal ?

Ty go wlasnie zapisales.

Ech, ta pisia logika... Nikt normalny jej nie zrozumie.

Czy jest tu jakis dupieniecki albo plaszczak, zeby wyjasnic, co u2
mial na 'mysli' ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2011-04-02 14:20:08
Autor: u2
to sie nazywa parodia
W dniu 2011-04-02 14:20, pluton pisze:
[...]

No widzisz, jak nie masz argumentow to siegasz do inwektyw wobec osob
publicznych, typowe dla trolli :)

Data: 2011-03-29 18:06:10
Autor: ^heÂŽsk^
to sie nazywa parodia
On Tue, 29 Mar 2011 15:15:46 +0200, "zinek" <unknown@op.pl> wrote:

[...]

 sprawiedliwosc spoleczna ;o))))
 hofman to pajac z wroclawia. pisze na psp pod ksywka.
 moge powiedziec jaka ;o))))

Data: 2011-03-29 10:18:43
Autor: Marek
to sie nazywa parodia