to sie nazywa parodia

Data: 2011-03-29 16:27:48
Autor: Bogdan Idzikowski
to sie nazywa parodia

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:imsmgn$mdm$1mx1.internetia.pl...
http://www.tvn24.pl/-1,1697429,0,1,po-skarzy-usta-pisumedia-strzelily-mu-do-glowy,wiadomosc.html

jak skurwysynek niesiolowski rzyga i bryzga obelgami i kalumniami - to jest ok.
jak hoffman wreszcie powiedzial prawde o szmacie - to sie koledzy szmaty oburzyly.

zenada.

Żenadą są twoje spostrzeżenia.

Przyganiał kocioł garnkowi..
PiS bardzo energicznie i głośno protestował gdy Sikorski chciał "dobijać watahy", a Palikot mówił o "patroszeniu".

I aż chce się powiedzieć, że kto mieczem wojuje, od miecza ginie...

I nie ma co się dziwić, że PO protestuje, wzorem swoich przeciwników. Tym bardziej, że Adam Hofman już raz został ukarany przez Komisję Etyki za wypowiedź o Januszu Palikocie, że należałoby go powiesić na najbliższej gałęzi.

Data: 2011-03-29 15:40:32
Autor: obserwator
to sie nazywa parodia
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

I aż chce się powiedzieć, że kto mieczem wojuje, od miecza ginie...

a mial nie protestowac w obliczu takiej brutalnej, chamskiej agresii
w wydaniu politykow PO?

Popierasz takie antycywilizacyjne zachowania i piszesz jeszcze o
sprawiedliwosci? Watahe przeciez dorzneli w drugim Katyniu !

Metody iscie KGB-owskiej walki z przeciwnikiem politycznym.

Data: 2011-03-29 15:41:20
Autor: obserwator
przepraszam; agresji

Data: 2011-04-01 22:52:39
Autor: wekon
to sie nazywa parodia
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4d91ec64$0$2507$65785112news.neostrada.pl...

[...]

bogdan i co z tej watahy i patroszenia? i z pijaka prezydenta? i setek innych inwektyw. wiesz co? JAJCO! BB czyli bezkarne bydlaki. wiec po co zasrywasz psp swoimi urojeniami o sprawiedliwości?

wekon

to sie nazywa parodia