to teraz na 2500

Data: 2009-07-21 02:14:37
Autor: tes
to teraz na 2500
Kilka dni temu pisałem kilka razy o 2000  :)
mało kto wierzył , ktoś nawet pisał że naganiam  :))))
Ja uważam że to dopiero początek wzrostów.
Myślę że za 2 tygodnie zobaczymy 2500.

Data: 2009-07-21 11:04:10
Autor: Ritchie
to teraz na 2500
tes <tes444@gmail.com> napisał(a):
Kilka dni temu pisa=B3em kilka razy o 2000  :)
ma=B3o kto wierzy=B3 , kto=B6 nawet pisa=B3 =BFe naganiam  :))))
Ja uwa=BFam =BFe to dopiero pocz=B1tek wzrost=F3w.
My=B6l=EA =BFe za 2 tygodnie zobaczymy 2500.

Nie sadze, ze za 2 tygodnie, bo daje to srednio 2,5% dziennie, a jakas niewielka, plaska korekta po ostatnich wzrostach sie nalezy. Ale do konca wakacji jak najbardziej mozliwe. Pzdr. Ritchie. --

Data: 2009-07-21 05:36:41
Autor: Aldik
to teraz na 2500
On Jul 21, 1:04 pm, "Ritchie " <td...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
tes <tes...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

niewielka, plaska korekta po ostatnich wzrostach sie nalezy. Ale do konca
wakacji jak najbardziej mozliwe. Pzdr. Ritchie.

na gruncie AT można przewidywać, miejmy tylko nadzieję, że już
wszystkie trupy wypadły z szafy :).

Data: 2009-07-21 07:42:41
Autor: bOUNCeErR
to teraz na 2500
On Jul 21, 2:36 pm, Aldik <bol...@gmail.com> wrote:

na gruncie AT można przewidywać, miejmy tylko nadzieję, że już
wszystkie trupy wypadły z szafy :).

No wlasnie problem w tym ze to nie wszystkie. Wszyscy kupuja bo wkolo
same stwierdzenie ze recesja sie konczy. Wedlug mnie to tylko pobozne
zyczenia. Moge sie zalozyc, ze tak jak 2 lata temu nikt nie slyszal o
subprime'ach, tak za rok wszyscy beda mowic o ALT-A i OptionARM.

--
pzdr,
bOUNCeErR

Data: 2009-07-22 08:09:59
Autor: Tomasz Mularczyk
to teraz na 2500
On Jul 21, 4:42 pm, bOUNCeErR <bounce...@gmail.com> wrote:
> [...]

zyczenia. Moge sie zalozyc, ze tak jak 2 lata temu nikt nie slyszal o
subprime'ach, tak za rok wszyscy beda mowic o ALT-A i OptionARM.

O jakieś nowe terminy ALT-A i OptionARM ;d.

Data: 2009-07-21 13:00:43
Autor: Ireneusz Wik
to teraz na 2500
witam,

nie sadze abysmy przebili 2400 w tej fali wzrostow

pozdr
IWSP

Data: 2009-07-21 20:48:20
Autor: Jan Werbiński
to teraz na 2500
Użytkownik "Ireneusz Wik" <iwsp@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h44e5r$f39$1inews.gazeta.pl...
witam,

nie sadze abysmy przebili 2400 w tej fali wzrostow

Nie sądzę, abyśmy przebili 1700.
Upsss...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-07-22 19:48:38
Autor: kogutek
to teraz na 2500
Kilka dni temu pisałem kilka razy o 2000  :)
mało kto wierzył , ktoś nawet pisał że naganiam  :))))
Ja uważam że to dopiero początek wzrostów.
Myślę że za 2 tygodnie zobaczymy 2500.
Trochę ci się dzisiaj usrala przepowiednia. Jutro będzie jeszcze gorzej. --

Data: 2009-07-22 19:54:31
Autor: Dars
to teraz na 2500
Trochę ci się dzisiaj usrala przepowiednia. Jutro będzie jeszcze gorzej.

dobre :)

Data: 2009-07-23 01:22:05
Autor: kogutek
to teraz na 2500
> Trochę ci się dzisiaj usrala przepowiednia. Jutro będzie jeszcze gorzej.

dobre :)
I prawdziwe. Skończyła się kasa tym co byli do oskubania. Giełda jak piramida
finansowa. Bez dopływu świeżej kasy pada. Teraz są podrygi zdychającej ostrygi.
Trochę sztucznie da się zrobić mały tłok. Pójdzie ciut do góry i zaraz spada
poniżej wcześniejszego najniższego poziomu. I będzie tak do czasu aż zdechnie
całkowicie i nieodwracalnie. Na giełdzie jest sporo kasy i taki proces musi
potrwać. Żeby ruszyła stabilnie do góry musi się stać coś nieoczekiwanego w
gospodarce. Jak na razie nieoczekiwanym zdarzeniem było użycie gazu do
rozpędzenia tłumu. Jeśli miało wpływ na giełdę to na pewno nie pozytywny.  --

to teraz na 2500