to teraz na 2500

Data: 2009-07-21 11:04:10
Autor: Ritchie
to teraz na 2500
tes <tes444@gmail.com> napisał(a):
Kilka dni temu pisa=B3em kilka razy o 2000  :)
ma=B3o kto wierzy=B3 , kto=B6 nawet pisa=B3 =BFe naganiam  :))))
Ja uwa=BFam =BFe to dopiero pocz=B1tek wzrost=F3w.
My=B6l=EA =BFe za 2 tygodnie zobaczymy 2500.

Nie sadze, ze za 2 tygodnie, bo daje to srednio 2,5% dziennie, a jakas niewielka, plaska korekta po ostatnich wzrostach sie nalezy. Ale do konca wakacji jak najbardziej mozliwe. Pzdr. Ritchie. --

Data: 2009-07-21 05:36:41
Autor: Aldik
to teraz na 2500
On Jul 21, 1:04 pm, "Ritchie " <td...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
tes <tes...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

niewielka, plaska korekta po ostatnich wzrostach sie nalezy. Ale do konca
wakacji jak najbardziej mozliwe. Pzdr. Ritchie.

na gruncie AT można przewidywać, miejmy tylko nadzieję, że już
wszystkie trupy wypadły z szafy :).

Data: 2009-07-21 07:42:41
Autor: bOUNCeErR
to teraz na 2500
On Jul 21, 2:36 pm, Aldik <bol...@gmail.com> wrote:

na gruncie AT można przewidywać, miejmy tylko nadzieję, że już
wszystkie trupy wypadły z szafy :).

No wlasnie problem w tym ze to nie wszystkie. Wszyscy kupuja bo wkolo
same stwierdzenie ze recesja sie konczy. Wedlug mnie to tylko pobozne
zyczenia. Moge sie zalozyc, ze tak jak 2 lata temu nikt nie slyszal o
subprime'ach, tak za rok wszyscy beda mowic o ALT-A i OptionARM.

--
pzdr,
bOUNCeErR

Data: 2009-07-22 08:09:59
Autor: Tomasz Mularczyk
to teraz na 2500
On Jul 21, 4:42 pm, bOUNCeErR <bounce...@gmail.com> wrote:
> [...]

zyczenia. Moge sie zalozyc, ze tak jak 2 lata temu nikt nie slyszal o
subprime'ach, tak za rok wszyscy beda mowic o ALT-A i OptionARM.

O jakieś nowe terminy ALT-A i OptionARM ;d.

to teraz na 2500