to teraz ten najstarszy zawód nazywa się sponsoring?

Data: 2018-05-14 08:49:30
Autor: boukun
to teraz ten najstarszy zawód nazywa się sponsoring?
"Spotykałam się z mężczyznami na sponsoring, Gawłowscy nic nie wiedzieli"

Onetowi udało się porozmawiać z kobietą, który wynajmuje w Szczecinie mieszkanie należące do Stanisława Gawłowskiego (podejrzanego o korupcję polityka PO) i jego żony. Zaprzecza, by w mieszkaniu funkcjonowała agencja towarzyska, ale przyznaje, że spotykała się w tym lokalu na seks z mężczyznami. Podkreśla, że właściciele o całej sprawie nie mieli pojęcia. Rozmówczyni zastrzega sobie anonimowość.

- Po pierwsze to nie jest żadna agencja. Po drugie... No powiem panu prawdę. Było tak... Ja miałam działalność gospodarczą, gastronomiczną. Wzięłam duży kredyt, przestałam spłacać. Komornik na mnie wisiał. No i zaczęłam się spotykać z mężczyznami na sponsoring. Tak sobie po prostu dorabiałam. Muszę spłacać kredyt, mieszkanie to też niemały koszt i tak to wyglądało. Po prostu nie dawałam rady - tłumaczy kobieta.

- To było po cichu robione i nie wydałoby się, gdyby nie afera wokół pana Gawłowskiego. Zaczęto węszyć, zaczęto dociekać i tak się stało, jak się stało. A niejedna dziewczyna się spotyka na sponsoring - opowiada.

https://wiadomosci.wp.pl/gawlowski-wynajmuje-mieszkanie-prostytutkom-dziennikarze-sprawdzona-informacja-6251613076194945a

keks
1h temu

No jak tam obrażeni z wczorajszego "Woronicza 17"? Rano info do którego się nie przygotowali, to wyszli z programu, a wystarczyło powiedzieć prawdę. Kto się poczuł zagrożony tą informacją? Cóż, jak widać na nagraniach, prowodyrem był Struzik, czyżby też mieszkania wynajmował?

ojejku
1h temu

od dawna wiadomo że będąc w PO to się nic nie robi , o niczym nie wie i nie jest się w nic zamieszanym, dał im przykład Tusk i oni idą za jego przykładem

oko
1h temu

to teraz ten najstarszy zawód nazywa się sponsoring?.I jak w tym świetle wygląda święte oburzenie tych Halickich Struzików i Mysiadłło czy jak mu tam?.

to teraz ten najstarszy zawód nazywa się sponsoring?