to tu pasuje

Data: 2021-04-01 16:40:03
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
to tu pasuje
   Były wiceprezes firmy Pfizer w AFLDS: ,,Jest całkiem możliwe, że te szczepionki są używane do wyludniania na dużą skalę".     https://bit.ly/3dm3wAE      Exclusive: Former Pfizer VP to AFLDS: 'Entirely possible this will be used for massive-scale depopulation'   Tuesday, March 30, 2021 3:51     https://www.naturalnews.com/2021-03-31-pfizer-vp-vaccines-massive-scale-depopulation.html      https://beforeitsnews.com/health/2021/03/exclusive-former-pfizer-vp-to-aflds-entirely-possible-this-will-be-used-for-massive-scale-

depopulation-3038654.html      https://bit.ly/3ftPP5f      po francusku :    https://bit.ly/3sHeTJz      L'ex vice-président de Pfizer ? l'AFLDS :
Il est tout ? fait possible que ces vaccins
soient utilisés pour une dépopulation ? grande échelle << .      https://cogiito.com/a-la-une/lex-vice-president-de-pfizer-a-laflds-il-est-tout-a-fait-possible-que-ces-vaccins-soient-utilises-pour-une-

depopulation-a-grande-echelle/      (o: przy okazji :o)      ? EndGame Alex Jones francais   https://youtu.be/4zSU0yFYqY4      i po tym - na kaca (o; mentalnego ;o)   https://pl.wikipedia.org/wiki/Odtrutka      (o: koliber :o)   https://bit.ly/2Xi8og8   Chiara  (o: jasna :o)   https://youtu.be/955RrJs5uFo   Lux Feminae ( w ) pięknie spoczywa   https://youtu.be/4U4EIIEYcZg   relaks  ( po pracy )   https://youtu.be/u93Y38J_IzA   Trio Mandili Polish-Georgian folk   https://youtu.be/RWRD8KB0h0c   Jenyne Butterfly   https://youtu.be/IFE6DdIBUj8   Art Way   https://youtu.be/2hJFIrvdsy8      tak (o; cierpliwie ;o) doczekałem videoTelefonu , z naszych wysp moja zKochana mnie uspokaja żadna roślinka nie zWiędnie w naszym rajskim ogrodzie bez zakłóceń aklimatyzacja ( i ) ketch naszej parki nierozłącznej już zwodowany ( bez problemów ) w przyszłym tygodniu będą gotowi z rodzicami Nastolatki teraz testują się dopasują i ( wciągną kotwicę ) na Polinezję najpierw do Eeva najłatwiej - bezpiecznie , itd (o: poRadzą sobie beze mnie :o) ona też , już jest pewna , siebie (o: przedtem upewniała się :o) że *wyląduje* przy wyspach na wodzie , samaDzielnie (o; powiedziała że L-65 jest dla kobiet ;o)  http://www.seabearaircraft.com/aircraft/  spytała o parowiec jej sexZastępczyni odPowiedziała że ciężko mnie oderwać więc rozkochuje - wykochany zjem obiad łatwiej wracam (o; do siebie ;o) na kolacje sąsiedzi nam pomagają ( z wzajemnością ) wszyscy wiedzą  co ( i jak ) trzeba zRobić bez tłumaczenia się uczą na przykładzie Gordon ma dla nich wiatraki itp , itd . codziennie *widać* że jest fajniej chcą (o: się naUczyć latać :o) ze mną też sobie poSkładać https://www.searey.com/   https://youtu.be/imQ0d4oP3J4   tu Eeva z Winnie i Ansley dołączyły się do videokonferencji wciągają mnie w całości , więc wysyłam ten brudnopis (o: tłustymi paluchami :o) przy kolacji .

Data: 2021-04-02 05:50:49
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
to tu pasuje
From: narciasz1@gmail.com

> https://bit.ly/3dm3wAE
'> > Entirely possible this will be used for massive-scale depopulation'
> Tuesday, March 30, 2021 3:51
   przez te kilkadziesiąt lat w Kanadzie * żyłeś * w ( polskim ) ghetto ? w niewoli u parchów nie nauczyłeś się ( czytać ) po angielsku ?

te, chuju! Uczęszczałeś na kursa wykładane przez dozenta Klęczaka - on ci to: https://images89.fotosik.pl/291/ff600c73075313fa.png
na temat "Spiskowych Teorii" na University Oj Ume?.
Czy po prostu srasz mózgiem?

   dzięk za to wyróżnienie i nie szkodzi że ja ( do mnie ) nie pasuje do twojej szufladki ani innych bezmózgich , nawet dziecko wie że nie każdy chce wi(e)dzieć że * król *  jest nagi to prowadzi do moralnej zgody na zastany porządek polityczny prymat tłumu wobec jednostek lecz prawda jest całością , tu łatwiej ją zobaczyć w collage : https://pl.wikipedia.org/wiki/Kola%C5%BC   ( cudze ) myśli zbierać * poSklejać * skróty myślowe zSyntetyzować kontrasty - kontra - controversial - versus różnić się ( pięknie ) to nie  " tym gorzej dla faktów "     ,, zawsze wydaje się, że coś jest niemożliwe, dopóki nie zostanie to zrobione " - Nelson Mandela    vs ?    ,, twoi najbardziej niezadowoleni klienci są najlepszym źródłem do nauki " - Bill Gates
   vs ?     ,, jeżeli myślisz, że jesteś zbyt mały, by coś zmienić, spróbuj zasnąć z komarem latającym nad uchem "  - Dalajlama XI
   vs ?    ,, jeśli nie zbudujesz swojego marzenia, ktoś inny cię zatrudni, abyś mu zbudował jego " - Tony Gaskins
   itd .     ja nie mam czasu  ( tu )  * dyskutować * zaPisuję tu  ( sobie )  dla syna , i jego kumpli na Aotearoa , też moja żona wciąż się upiera na moje ( tu ) brudnoPisanie po polsku , tylko tu ( na chwilę ) przestawiam się na polski , i później się męczą żeby to  * rozszyfrować *  być bliżej mnie poCzuć , itp  . . .  tęsknią  . . ..  (o; kontrast , do was - moje przeciwieństwo ;o)  koniec przerwy śniadaniowej , i ( do ) tego tematu nie wrócę (o; srać mózgiem dla miliarda much ? ;o) więc EOT  :  do sitka .  ______________________

to tu pasuje