"to ty powinieneś leżeć w tej trumnie"

Data: 2010-04-28 18:04:30
Autor: Eulalia Browarek
"to ty powinieneś leżeć w tej trumnie"
Usłyszał na pogrzebie Jarosław Gowin (znany prawicowy katooszolom z PO). Nieźle jeb*.*e PiSiory ;)

Zennon

Data: 2010-04-28 13:27:11
Autor: zbig
"to ty powinieneś leżeć w tej trumnie"
On 28 Kwi, 20:04, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Usłyszał na pogrzebie Jarosław Gowin (znany prawicowy katooszolom z PO).
Nieźle jeb*.*e PiSiory ;)

Zennon

Typowa reakcja świętojebliwego "wscieklego moheru"

Data: 2010-04-28 18:14:27
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> napisał w wiadomości news:hr9tk3$chp$1speranza.aioe.org...
Eulalia Browarek pisze:
Usłyszał na pogrzebie Jarosław Gowin (znany prawicowy katooszolom z PO). Nieźle jeb*.*e PiSiory ;)

"Dziennikarz TVN drwi z ofiar katastrofy pod Katyniem
Chodzi o słowa prezentera Marcina Prokopa: "Jeśli ktoś chce być orłem, nie może latać z kaczkami", wypowiedziane przez niego na firmowej imprezie w jednym z warszawskich hoteli. Uczestnicy byli zszokowani. Prokop nie wziął nawet pod uwagę faktu, że pod Katyniem zginął mąż jego koleżanki z pracy Joanny Racewicz - kpt. Paweł Janeczek, szef ochrony prezydenta."

Drugi Zenek gdyby nie to imię i nazwisko.

I w którym miejscu głośno wyraził życzenie śmierci drugiej osoby ? Tekst wypowiedziany w stosunku do Gowina to praktycznie groźba karalna.

Zennon

Data: 2010-04-28 20:16:29
Autor: raff
Eulalia Browarek pisze:
[...]

Oho, nastepny, co to nie wie co to jest grozba karalna.

Przymulenie obejmuje coraz szersze kregi POszołomstwa.

R.

Data: 2010-04-28 18:20:07
Autor: Eulalia Browarek

Eulalia Browarek pisze:
[...]

Fakt. Grożenie śmiercią to inny paragraf i znacznie ostrzej karany, niż zwykła groźba karalna.

Zennon

Data: 2010-04-28 20:23:12
Autor: raff
Eulalia Browarek pisze:
[...]

Do nauki ! I sprawdzic sobie z Kaweckim co to jest grozba karalna. I kiedy nawet byle bzdzi sad tego nie odrzuci.

R.

Data: 2010-04-28 18:33:49
Autor: Eulalia Browarek
[...]

Więc werbalne grożenie śmiercią jest karalne, czy nie? Jednym słowem proszę!

Zennon

Data: 2010-04-28 20:35:43
Autor: raff
[...]

Gdzie tu jest grozenie smiercia ? Chyba tylko w chorym umysle Zennona.

R.

Data: 2010-04-28 18:41:23
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hr9v61$s0g$1news.onet.pl...
[...]

A Pan pytan nie rozumie? Prosże odpowiedzieć na pytanie. Jako znawca prawa nie powinien Pan mieć większych problemów.

Zennon

Data: 2010-04-28 20:44:55
Autor: raff
Eulalia Browarek pisze:
[...]

Zenio ma nie tylko problemy z rozumieniem pytan, ale z rozumieniem slowa pisanego w ogole ;) Wtorny analfabetyzm.

Data: 2010-04-28 18:47:37
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hr9vn9$s0g$2news.onet.pl...
Eulalia Browarek pisze:
[...]

Ale rznie gupa ;))))) Pytam się, kolejny raz: czy werbalne grożenie śmiercią jest karalne, czy nie ? Proszę o odpowiedź. Pan jesteś uczony, znasz paragrafy, kodeksy. Miło by było jakby pan jeszcze numerki podrzucił

Zennon

Data: 2010-04-28 12:35:11
Autor: Antenka
"to ty powinieneś leżeć w tej trumnie"
On 28 Kwi, 20:47, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Użytkownik "raff" <patagonia3...@onet.pl> napisał w wiadomościnews:hr9vn9$s0g$2news.onet.pl...

> [...]

jest karalne, czy nie ? Proszę o odpowiedź. Pan jesteś uczony, znasz
paragrafy, kodeksy. Miło by było jakby pan jeszcze numerki podrzucił

Zennon- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Werbalne i bezpośrednie też.

Antenka

Data: 2010-04-28 21:55:54
Autor: raff
"to ty powinieneś leżeć w tej t rumnie"
Zennon- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Werbalne i bezpośrednie też.

Antenka

Tak, ale musi byc "subiektywne poczucie zagrozenia odczuwane przez powoda" to raz, sad musi sie przychylic ze faktycznie nosi to znamiona prawdopodobienstwa, ze dojdzie do czegos takiego, to dwa; a z tym jest krucho. Nie jest to latwo udowodnic.

Nawet jesli ktos ci grozi ze uzyje noza, to jeszcze musi spelniac to wymogi prawdopodobienstwa. Mnie ktos grozil kiedys nozem i stad wiem jak to wyglada i jak ciezko to udowodnic.

Zenus by tylko wzbudzil kupe smiechu ;)

R.

Data: 2010-04-28 20:49:56
Autor: raff
Eulalia Browarek pisze:
[...]

To ja sie pytam: "gdzie tu jest grozenie smiercia" ;)))

Rznie glupa i jeszcze to zarzuca innym. POwyksztalciuch ;))

R.

Data: 2010-04-28 18:55:34
Autor: Eulalia Browarek

Eulalia Browarek pisze:
[...]

Dobra. Zapędziłem Cię w kozi róg i się zapetliłeś bidoku.

EOT

Zennon

Data: 2010-04-28 20:56:13
Autor: raff
Eulalia Browarek pisze:
[...]

Z Zenka to jest niezly numer. Biedactwo ;)))

R.

Data: 2010-04-28 20:13:42
Autor: :heŽsk:
"to ty powiniene¶ leżeć w tej trumnie"
On Wed, 28 Apr 2010 18:04:30 +0000 (UTC), "Eulalia Browarek"
<tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

Usłyszał na pogrzebie Jarosław Gowin (znany prawicowy katooszolom z PO).

 od kogo ?

Nieźle jeb*.*e PiSiory ;)

 kto byl na liscie a nie polecial?

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 18:15:50
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik ":heŽsk:" <:WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:kgugt5926nd6gigchk5q0gtojq3t8t8oet4ax.com...
[...]

Rabin Schuldrich ;) Ale ja niczego nie sugeruje ;)

Zennon

Data: 2010-04-28 12:32:44
Autor: Antenka
"to ty powiniene? leżeć w tej trumnie"
On 28 Kwi, 20:15, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Użytkownik ":heŽsk:" <:WC15?bigbred...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:kgugt5926nd6gigchk5q0gtojq3t8t8oet4ax.com...
> [...]

> Nieźle jeb*.*e PiSiory ;)

 kto byl na liscie a nie polecial?

Rabin Schuldrich ;) Ale ja niczego nie sugeruje ;)

Nie, niejaki Jacek Kawecki pseudonim "Eulalia Browarek" - zapił dnia
poprzedniego i nie dotarł na lotnisko.

Antenka

Data: 2010-04-28 22:30:24
Autor: u2
"to ty powinieneś leżeć w tej trumnie "
W dniu 2010-04-28 20:04, Eulalia Browarek pisze:
UsÂłyszaÂł na pogrzebie JarosÂław Gowin (znany prawicowy katooszolom z PO). NieÂźle jeb*.*e PiSiory ;)

Sam chętnie bym tam spoczął na wieki wieków. To żadna groźba. Zauważ jak
GWno protestowało przeciwko temu pochówkowi.

"to ty powinieneś leżeć w tej trumnie"