to wytłumaczcie mi, jak ta banda cynicznych kłamców i złodziei, okradając nas ciągle trzyma władze ?

Data: 2015-01-12 15:27:00
Autor: El Comandante
to wytłumaczcie mi, jak ta banda cynicznych kłamców i złodziei, okradając nas ciągle trzyma władze ?
Żony górników poszły się wypłakać Salci...

~nwm (15:20)

Stocznie, kopalnie, służba zdrowia, wiek emerytalny, afery, pakiety klimatyczne, kontrakty na gaz na wiele lat za jedną z najdroższych cen w Europie, najdroższe autostrady w Europie, a no Pendolino i można by tak dalej, ale chyba wiecie o co chodzi, to wytłumaczcie mi, jak ta banda cynicznych kłamców i złodziei, okradając nas ciągle trzyma władze ? Widać taki mamy klimat. Polecam razem z górnikami strajk generalny wywołać i nie chodzi o to, żeby górnicy znowu coś dostali, ale, żebyśmy nie zamykali kopalń jak zamknęliśmy stocznie. A Niemcy ? Mają stocznie, mają kopalnie węgla, obniżyli wiek emerytalny, gdy my podwyższyliśmy i tak dalej.

to wytłumaczcie mi, jak ta banda cynicznych kłamców i złodziei, okradając nas ciągle trzyma władze ?