tokarz w warszawie

Data: 2010-01-08 23:40:56
Autor: wilkxt
tokarz w warszawie
Witam

Potrzebuje wytoczyć tulejkę z  mosiądzu, teflonu lub coś podobnego i szukam tokarza w warszawie, możecie cos polecić?

pozdrawiam
Tomek

Data: 2010-01-08 15:06:31
Autor: AZ
tokarz w warszawie
On 8 Sty, 23:40, "wilkxt" <wil...@wp.pl> wrote:

Potrzebuje wytoczyć tulejkę z  mosiądzu, teflonu lub coś podobnego i szukam
tokarza w warszawie, możecie cos polecić?

W archiwum wszystko jest :-)

Zjeździłem kiedyś całą Wawę i tylko temu poniżej chciało się toczyć
dwie śrubki, inni się wypinali.
Tadeusz Mucha, Łopuszańska 32, (22) 868-21-98.

--
Artur
Maszyna budowlana ZZR 1200

Data: 2010-01-09 11:49:17
Autor: Magic
tokarz w warszawie
AZ pisze:
[...]

Kontakt pochodzi ode mnie, współpracujemy od lat. Stara szkoła, wymiar musi sie zgadzać i basta. Polecam.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-01-09 21:14:05
Autor: wilkxt
tokarz w warszawie

[...]

dzieki za info