token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór

Data: 2011-12-09 18:16:17
Autor: zlotowinfo
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
boje się pieroństwa otwierać
bo czasem jakie¶ zabezpieczenie ma
w ktorym miejscu zrobic otworek wiertlem 2mm
by go nie rozwalić

w sumie czemu sami o tym nie pomy¶leli

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-12-09 19:03:37
Autor: Bogdan
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
Ja zrobiłem otwór   fi 1,1 mm  w dolnej częsci dygi.
Pod spodem ( 0 i play) na rancie, na łaczeniu góry i dołu dygi.
Potem rozkreciłem 4 sruby u dygi i włozyłem element
zaczepowy z starego rozebranego tokena VW.

Jestem swiadom ze poprawiłem BGŻ OPTIMA,
ale nie bedę robił tego wiecznie.

 Pozdrawiam

Data: 2011-12-09 19:08:56
Autor: Q
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
boje się pieroństwa otwierać
bo czasem jakie¶ zabezpieczenie ma
w ktorym miejscu zrobic otworek wiertlem 2mm
by go nie rozwalić

Dobra, to ja go otworze - raz kozie smierc :).
Ciekaweosc mnie zzera - z drugiej strony ciekawe
ile czeka sie na kolejny token, hehe ;).

Data: 2011-12-09 19:28:30
Autor: Waldek
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbtis8$lp6$1news.task.gda.pl...

To czekamy na link do fotek
- bedzie wiadomo gdzie wiercic :D

Data: 2011-12-09 19:16:17
Autor: Q
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
boje się pieroństwa otwierać
bo czasem jakie¶ zabezpieczenie ma

Otworzylem i cholera zapomnialem,
ze aparat pozyczylem a moja stara komorka
robi zdjecia jak pralka :).

....a wiec:
- obudowa tokena jest skrecona 4 srubkami
- plytka drukowana ma ksztalt bardzo zblizony do tokena
  (prawie nie ma wolnych przestrzeni)
  i trzyma sie obudowy na 5 srubkach
- jedyne miejsce na otwor znajduje sie na samym dole,
  w najwezszym miejscu obudowy

I najwazniejsze - po rozkreceniu token dziala :).

Data: 2011-12-09 19:28:41
Autor: xbartx
Dnia Fri, 09 Dec 2011 19:16:17 +0100, Q napisał(a):

boje się pieroństwa otwierać
bo czasem jakieĹ› zabezpieczenie ma

[...]

Ja kilka dni temu dostałem ale przez remont nie miałem czasu się nim zająć. Oto sesja czy tam nawet można by rzec z racji piątku wieczorem "lajf akt" ;)

http://imageshack.us/photo/my-images/11/bgzo1.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/16/bgzo2.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/811/bgzo3.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/600/bgzo4.jpg/

PS fotki na takiej licencji, że można brać i robić z nim co się chce nawet zmienić autora :)

Data: 2011-12-09 21:32:23
Autor: Damian News
[...]

A czy przypadkiem token Ci się nie uszkodził ?. Bo na 3 zdjęciu ma tylko 4 kreseczki a nie 5

Pozdrawiam

PS. Też go rozkręciłem ale nie zdążyłem zrobić fotek :)

Data: 2011-12-09 23:47:43
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Damian News" <serwis@serwis.net.pl> napisał w wiadomości news:4ee2705b$1news.home.net.pl...
A czy przypadkiem token Ci się nie uszkodził ?. Bo na 3 zdjęciu ma tylko 4 kreseczki a nie 5

no faktycznie coĹ› nie teges,
jakby do wyświetlacza się dobierał i źle dokręcił
może nie widzieć pełnej cyfry

czy trzeba zwracać w razie uszkodzenia?
jak coś się spier.../zgubi to nie trzeba za niego płacić?
(cały czas drżę przed opłatą w volkswagenie ;p)

jak wiercić?
1. lekko powyżej śrubki z lewej/prawej
    chyba sama masa tam jest
2. po za obwodem drukowanym bo tam chyba trochÄ™ miejsca jest
    ale moĹĽe być za sĹ‚abe/podatne na zerwanie

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-12-10 09:33:08
Autor: xbartx
Dnia Fri, 09 Dec 2011 23:47:43 +0100, zlotowinfo napisał(a):

no faktycznie coĹ› nie teges,
jakby do wyświetlacza się dobierał i źle dokręcił może nie widzieć
pełnej cyfry

Właśnie teraz sprawdziłem i wszystko jest ok - także pewnie jakaś chwilowa niedyspozycja ;)

czy trzeba zwracać w razie uszkodzenia? jak coś się spier.../zgubi to
nie trzeba za niego płacić? (cały czas drżę przed opłatą w volkswagenie
;p)

Z tego co ktoś pisał na grupie to nie trzeba zwracać i przysyłają nowy.

jak wiercić?
1. lekko powyżej śrubki z lewej/prawej
    chyba sama masa tam jest
2. po za obwodem drukowanym bo tam chyba trochÄ™ miejsca jest
    ale moĹĽe być za sĹ‚abe/podatne na zerwanie

A nie lepiej na samym dole? Zobacz tam nawet laminat jest ścięty.

Data: 2011-12-09 19:47:32
Autor: Piotr Gałka
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbtj9u$n1g$1news.task.gda.pl...

I najwazniejsze - po rozkreceniu token dziala :).

Następny krok to szlifowanie scalaków i odczytywanie kluczy ;-)
P.G.

Data: 2011-12-09 23:44:27
Autor: marfi
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
Użytkownik "Piotr Gałka" <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ee257c5$1news.home.net.pl...

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbtj9u$n1g$1news.task.gda.pl...

I najwazniejsze - po rozkreceniu token dziala :).

Następny krok to szlifowanie scalaków i odczytywanie kluczy ;-)

  Grupe modlitewn± sobie załóżcie - co spojrzę na grupę p.b.b  to BGZ Optima...
Pojebało was czy wam plac± za napierdalanie tymi reklamami?

--
marfi

Data: 2011-12-09 23:48:29
Autor: zlotowinfo
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ee28f4d$0$8459$65785112news.neostrada.pl...
[...]

daj lokatę na 7% netto to będ± o tobie pisać xD

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-12-10 00:05:38
Autor: marfi
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbu37e$4c$1inews.gazeta.pl...

   Jarasz promile z BGŻ?

--
marfi

Data: 2011-12-10 07:09:19
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Fri, 9 Dec 2011 23:48:29 +0100, zlotowinfo napisał(a):

daj lokatę na 7% netto to będ± o tobie pisać xD

8,1 w DB i jako¶ cicho jest. Ale nie ma tokena i nawet od zdrapki odchodz±
:>

AK

Data: 2011-12-10 12:27:46
Autor: Zbigniew Demidowicz
Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> napisał(a):
Dnia Fri, 9 Dec 2011 23:48:29 +0100, zlotowinfo napisał(a):

> daj lokatę na 7% netto to będ± o tobie pisać xD

8,1 w DB i jako¶ cicho jest...

Nie dziwota - IMO TOiP niezachęcaj±ca.

Data: 2011-12-10 14:01:07
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sat, 10 Dec 2011 12:27:46 +0000 (UTC), Zbigniew Demidowicz napisał(a):

8,1 w DB i jako¶ cicho jest...
Nie dziwota - IMO TOiP niezachęcaj±ca.

Znaczy, konkretnie, co?

AK

Data: 2011-12-10 14:20:34
Autor: notveryoldman
W dniu 2011-12-10 14:01, Andrzej Kubiak pisze:
Dnia Sat, 10 Dec 2011 12:27:46 +0000 (UTC), Zbigniew Demidowicz napisał(a):

8,1 w DB i jakoĹ› cicho jest...
Nie dziwota - IMO TOiP niezachęcająca.

Znaczy, konkretnie, co?

No, breloka nie dajÄ….

--
notveryoldman

Data: 2011-12-10 16:02:43
Autor: xbartx
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
Dnia Sat, 10 Dec 2011 14:01:07 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

Znaczy, konkretnie, co?

Różnica jest zasadniczo taka, że w dbnet to jest czasowa promocja a bgzo to pełnowartościowa oferta do korzystania.

Data: 2011-12-10 17:27:40
Autor: Andrzej Kubiak
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
Dnia Sat, 10 Dec 2011 16:02:43 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Różnica jest zasadniczo taka, że w dbnet to jest czasowa promocja a bgzo to pełnowarto¶ciowa oferta do korzystania.

Ale nikt nie gwarantuje, że w poniedziałek się nie zmieni, prawda? Zreszt±,
może i gwarantuje, w ogóle się ofercie Optimy nie przygl±dałem, ale póki co
wygl±da słabiej niż promocyjna oferta DB. To tak na marginesie, bo Zbigniew
co¶ wspomniał o TOiP i jestem naprawdę ciekaw, o co mu chodzi.

AK

Data: 2011-12-10 17:38:16
Autor: Kamil Jońca
Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> writes:

[...]

Popraw mnie je¶li się mylę co do db:
- tylko dla nowych klientów ( - tylko do 10 tys. PLN KJ

"Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
  na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek GłódĽ.

Data: 2011-12-10 16:48:37
Autor: xbartx
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
Dnia Sat, 10 Dec 2011 17:38:16 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

Popraw mnie jeśli się mylę co do db: - tylko dla nowych klientów (
- tylko do 10 tys. PLN

Dokładnie

"Oprocentowanie całości środków na rachunku wynosi 8,10 %, co odpowiada oprocentowaniu w wysokości 10% obciążonemu podatkiem od zysków kapitałowych. Oprocentowanie promocyjne wskazane powyżej obowiązuje w okresie od dnia 1 grudnia 2011 roku do 28 lutego 2012 roku włącznie. Promocyjnym oprocentowaniem objęte są wyłącznie środki zgromadzone na db Koncie Oszczędnościowym 24h w pakiecie z Kontem Osobistym db NET otwartym nie wcześniej niż dnia 1 grudnia 2011 roku. Oprocentowanie promocyjne znajdzie zastosowanie, gdy saldo rachunku nie przekracza 10.000 zł. W przypadku, gdy saldo rachunku będzie wyższe niż 10.000 zł oprocentowanie wyniesie 4,09%."

Poza tym dbnet nigdy do liderów depozytowych nie należał a ich www to nawet przy kulawo prawie niedziałającej optimie jest i tak bardziej koślawe ;)

Data: 2011-12-11 06:24:18
Autor: Q
[...]

Wlasnie koslawy db easynet przy www bgzoptimy,
to jak niebo a ziemia.

A wiesz dlaczego?
Bo easynet DZIALA. I to ZAWSZE.

PS
Wolalbys miec niedzialajacego, rozjebanego
mercedesa slr czy dzialajacego vw polo?
:)

Data: 2011-12-11 23:01:30
Autor: Rafał
W dniu 2011-12-11 06:24, Q pisze:
PS
Wolalbys miec niedzialajacego, rozjebanego
mercedesa slr czy dzialajacego vw polo?
:)

Ja bym wolał SLRa. Pchnąłbym bym, a za tą kasę kupił samochód, a nie Polo.

--
Raf

Data: 2011-12-12 07:04:06
Autor: xbartx
Dnia Sun, 11 Dec 2011 06:24:18 +0100, Q napisał(a):

Wlasnie koslawy db easynet przy www bgzoptimy, to jak niebo a ziemia.

A wiesz dlaczego?
Bo easynet DZIALA. I to ZAWSZE.

Znaczy tak - zależy do czego ma być konto. Jak główne nie wyobrażam sobie dbnet (wiem co mówię, bo używałem). Owszem przelać tam kasę i wypłacić ją sobie później z bankomatu - działa idealnie, chociaż w mojej ponad rocznej przygodzie dwa razy nadziałem się na jakiś prace serwisowe czy tam awarię i nie wypłaciłem kasy z bankomatu.
Jeżeli chodzi BGZO, to zauważ, że w większości są to problemy wieku dziecięcego i w raz z upływem czasu powoli się sytuacja powinna unormować.

PS Wiesz, że w dbnet przelew między swoimi kontami idzie około 1h albo lepiej i to tylko mniej więcej w godzinach pracy banku ;)

Data: 2011-12-13 14:33:03
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:jc1eql$mmp$1news.task.gda.pl...
[...]

oprocz weekendĂłw

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-12-13 15:10:20
Autor: Q
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
oprocz weekendĂłw

optima tez, ale mi chodzilo o "zycie" pn-pt :P

Data: 2011-12-10 17:50:35
Autor: Andrzej Kubiak
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
Dnia Sat, 10 Dec 2011 17:38:16 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

Popraw mnie je¶li się mylę co do db:
- tylko dla nowych klientów

Prawda. Przy czym nowy to także kto¶, kto już kiedy¶ miał konto i je
zamkn±ł.

- tylko do 10 tys. PLN

Się okaże, były głosy, że można otworzyć 3 konta oszczędno¶ciowe i oferta
obejmuje wszystkie. Na żywym organizmie sprawdzi się po wizycie kuriera u
szwagra.

Inna sprawa, że ja sobie nie wyobrażam wrzucania większych kwot na lokatę,
ale to już tylko moja opinia. AK

Data: 2011-12-10 13:32:41
Autor: michalp
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
Oferta DB to niestety marketingowa ¶ciema - zysk jest żaden, ponieważ
de facto jeszcze przez miesi±c to obowi±zuje. Co zyskujemy? Od 10 tys.
zł na 8.1 netto, dalej nam to67.5 zł odsetek. Z kolei Optima da nam
54 zł, czyli różnica to nieco ponad 10 zł. Dodam, że w optimie mamy
gwarancję oprocentowania do kwietnia.

Czasem żal tych grupowiczów, którzy dla 10 zł będa otwierać nowe konta
itp itd. Dla mnie - szkoda czasu.

Data: 2011-12-10 21:56:26
Autor: xbartx
Dnia Sat, 10 Dec 2011 13:32:41 -0800, michalp napisał(a):

Czasem żal tych grupowiczów, którzy dla 10 zł będa otwierać nowe konta
itp itd. Dla mnie - szkoda czasu.

No i czemu się tak dziwisz? Chyba dobrze, że się różnimy, bo inaczej byłoby nudno.

Data: 2011-12-10 22:57:50
Autor: notveryoldman
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić o twór
W dniu 2011-12-10 22:32, michalp pisze:

Dla mnie - szkoda czasu.

To prawda. Nie wymyśliłeś, gdzie zrobić otwór w breloku.

--
notveryoldman

Data: 2011-12-11 06:27:18
Autor: Q
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
Czasem żal tych grupowiczów, którzy dla 10 zł będa otwierać nowe konta

Ej, nie porownuj pelnowartosciowego (no, prawie:) konta z karta
z produktem (gniotem) "ztargetowanym" tylko na oszczedzanie.

Data: 2011-12-11 09:35:23
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sat, 10 Dec 2011 13:32:41 -0800 (PST), michalp napisał(a):

Oferta DB to niestety marketingowa ¶ciema - zysk jest żaden, ponieważ
de facto jeszcze przez miesi±c to obowi±zuje.

Ja ani nie zachęcam, ani nie odradzam, ale żeby trzymać się faktów, dla
mnie koniec lutego jest za trochę więcej niż miesi±c.

Co zyskujemy? Od 10 tys.
zł na 8.1 netto, dalej nam to67.5 zł odsetek. Z kolei Optima da nam
54 zł, czyli różnica to nieco ponad 10 zł. Dodam, że w optimie mamy
gwarancję oprocentowania do kwietnia.

Szwagier akurat przymierzał się do jakiego¶ mobilnego internetu, czyli po
stronie zysków z DB trzeba dopisać modem, kartę i 40 zł za otwarcie konta.

Czasem żal tych grupowiczów, którzy dla 10 zł będa otwierać nowe konta
itp itd. Dla mnie - szkoda czasu.

Ile trwa wypełnienie wniosku i podpisanie umowy? 10 minut? Poza tym, je¶li
kto¶ nie miał ani DB, ani Optimy, nakład pracy jest jakby porównywalny.

AK

Data: 2011-12-11 06:25:24
Autor: Q
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
Się okaże, były głosy, że można otworzyć 3 konta oszczędno¶ciowe i oferta
obejmuje wszystkie.

yyy...
....a dlaczego ma byc inaczej?

Data: 2011-12-11 09:27:06
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 11 Dec 2011 06:25:24 +0100, Q napisał(a):

Się okaże, były głosy, że można otworzyć 3 konta oszczędno¶ciowe i oferta
obejmuje wszystkie.
yyy...
...a dlaczego ma byc inaczej?

A to nie do mnie pytanie :)

AK

Data: 2011-12-11 11:33:31
Autor: Q
[...]

Andrzej, kurde watpisz / nie myslisz,
bo czym ma sie roznic konto oszczednosciowe 24h
zalozone z automatu od 2 pozostalych zalozonych np. przez tel.?
Ku*wa czym? :)

Konto oszczednosciowe 24h to konto oszczednosciowe 24h.
Nie ma roznych kont oszczednosciowych 24h.
Gdzie tu mozna miec watpliwosci?
No chyba, ze ten bank jest popie*dolony bardziej niz zakladam :).

Data: 2011-12-11 12:25:43
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 11 Dec 2011 11:33:31 +0100, Q napisał(a):

[...]

No, niby nigdzie i uważam tak samo, ale kto¶ - nie chce mi się teraz
szukać, kto - stwierdził, że promocja dotyczy tylko jednego konta
oszczędno¶ciowego. Zastrzeżeń w regulaminie nie zauważyłem, uważam, że
podwyższone oprocentowanie obejmie wszystkie trzy konta.

No chyba, ze ten bank jest popie*dolony bardziej niz zakladam :).

A tego akurat wykluczyć nie można :)

AK

Data: 2011-12-10 14:08:08
Autor: Q
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
 Grupe modlitewn± sobie załóżcie - co spojrzę na grupę p.b.b  to BGZ Optima...
Pojebało was czy wam plac± za napierdalanie tymi reklamami?

Przeczytaj jeszcze raz watki o BGZOptimie - tym razem ze zrozumieniem.

Data: 2011-12-11 16:55:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór

"zlotowinfo" jbtfol$23u$1@inews.gazeta.pl

w ktorym miejscu zrobic otworek wiertlem 2mm

IMO 1 mm to aż nadto. :)

token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór