token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór

Data: 2011-12-09 19:03:37
Autor: Bogdan
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
Ja zrobiłem otwór   fi 1,1 mm  w dolnej częsci dygi.
Pod spodem ( 0 i play) na rancie, na łaczeniu góry i dołu dygi.
Potem rozkreciłem 4 sruby u dygi i włozyłem element
zaczepowy z starego rozebranego tokena VW.

Jestem swiadom ze poprawiłem BGŻ OPTIMA,
ale nie bedę robił tego wiecznie.

 Pozdrawiam

token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór