token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór

Data: 2011-12-09 19:08:56
Autor: Q
token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
boje się pieroństwa otwierać
bo czasem jakieś zabezpieczenie ma
w ktorym miejscu zrobic otworek wiertlem 2mm
by go nie rozwalić

Dobra, to ja go otworze - raz kozie smierc :).
Ciekaweosc mnie zzera - z drugiej strony ciekawe
ile czeka sie na kolejny token, hehe ;).

Data: 2011-12-09 19:28:30
Autor: Waldek

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:jbtis8$lp6$1news.task.gda.pl...
[...]

To czekamy na link do fotek
- bedzie wiadomo gdzie wiercic :D

token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór