token przy zamykaniu osobistego VW Bank

Data: 2016-03-21 13:56:02
Autor: nowyjestem
token przy zamykaniu osobistego VW Bank
czy przy zamykaniu konta VW Bank trzeba odesłać
także token? I czy nie odesłanie go naraża na
koszty? pytam praktyków którzy niedawno (po wprowadzeniu
haseł sms) zamykali konto VW i mogą opowiedzieć
czy bank naliczył im opłatę...

z TOiP wynikałoby że tak, ale konsultantka twierdzi
że niby nie bo oni teraz przechodzą na SMS-y

Nie mam pełnego zaufania do konsultantów, dlatego
wolę zapytać praktyków na grupie.

Data: 2016-03-21 14:42:47
Autor: nowyjestem
token przy zamykaniu osobistego VW Bank
czy przy zamykaniu konta VW Bank trzeba odesłać
także token? I czy nie odesłanie go naraża na
koszty?

albo inaczej: znalazłem osiem tokenów i przypuszczam
że jeden z nich jest właśnie VW Bankowy. O pochodzenie
z VW Banku podejrzewam cztery z nich, ale nie wiem który
jest ich.  W kręgu podejrzeń są te które nie mają na sobie
ani znaczka toyoty ani znaczka eurobanku, a zamiast tego
napisano na nich RSA SecurID. Wszystkie cztery są martwe
ale wiem który z nich jest VW Bankowy.

Każdy z nich ma naklejkę z kodem kreskowym takim samym jak dziewięciocyfrowy nr seryjny wyciśnięty nad datą ważności

czy na podstawie tego 99 cyfrowego nr da się ustalić który token jest (1)VW Bankowy a po (2) mój a nie małżonki?

Data: 2016-03-22 00:33:20
Autor: Krzysztof Halasa
nowyjestem@poczta.pl writes:

czy na podstawie tego 99 cyfrowego nr da się ustalić który token jest (1)VW Bankowy a po (2) mój a nie małżonki?

Bank posiada takie informacje.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2016-03-22 03:38:27
Autor: bi123
token przy zamykaniu osobistego VW Bank
Zamykałem konto z tokenem w VW Banku i nie chcieli tokena.

Data: 2016-03-22 03:48:42
Autor: nowyjestem
W dniu wtorek, 22 marca 2016 11:38:30 UTC+1 użytkownik bi...@o2.pl napisał:
Zamykałem konto z tokenem w VW Banku i nie chcieli tokena.

w takim razie mam do szanownego kolegi trzy pytania:
1) czy zamknęli nie pobierając opłaty za "niezwrócenie tokena"?
2) czy używają jakiegoś swojego formularza czy wystarczy napisać
na kartce dwa zdania w stylu "wypowiadam umowę rachunku nr ...."?
3) czy bank wydaje pisemne potwierdzenie zamknięcia rachunku?

token przy zamykaniu osobistego VW Bank