tokfm na androidzie

Data: 2010-08-26 15:18:32
Autor: Kotlet Mielony
tokfm na androidzie
Witam!
Czy zna ktos program sprawdzony na androida dzieki ktoremu bedzie mozna posluchac radia online TOKFM  (tokfm.pl), niestety nie wiem jak otworzyc plik rm progamem real player dla android bo nie umozliwia on wskazania pliku a sam tego pliku nie pokazuje mimo ze jest on w katalogu download
--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-08-27 08:20:24
Autor: Adramelech
tokfm na androidzie
Kotlet Mielony <mail@mail.mail> Odpowiedz na news:i55pk4$6tk$8inews.gazeta.pl:

[...]

tok.fm ma jeszcze normalną playliste w pls. Nie używaj takiego dziwactwa jak rm .

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2010-08-27 17:16:20
Autor: Kotlet Mielony
tokfm na androidzie
W dniu 2010-08-27 10:20, Adramelech pisze:
[...]

no to odpowiedz na moje pytanie, w czym (sprawdzone, nie w teorii), widzialem pls, ale nie idzie tego niczym otworzyc.