toksyczny chłam z chin

Data: 2010-04-19 15:15:53
Autor: Tomasz Chmielewski
toksyczny chłam z chin
Am 19.04.2010 15:02, Papa5merf wrote:

więc pytam się tutaj, może ktoś będzie wiedział: jakei dokumenty,
zezwolenia
i certyfiakty bezpieczeństwa musi posiadać dany towar z chin i kto je w
kraju wydaje?:O)

odnośnie badań toksyczności to kto w kraju takie badania wykonuje?
bo z tego co wiem to sanepid zajmuje się raczej badaniem żywności a nie
jakichś twożyw:O)

Popytaj w Instytucie Toksykologii przy Ministerstwie Gospodarki i Rozwoju.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-04-19 18:13:30
Autor: Papa5merf
toksyczny chłam z chin
Órzytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał:
producent/importer.

może byś podesłał linka, bo w wyszukiwarka wypluwa mi tylko jakiś rejestr
turystyki:O(

Popytaj w Instytucie Toksykologii przy Ministerstwie Gospodarki i Rozwoju.

dzięki:O)

toksyczny chłam z chin