Data: 2015-04-07 22:32:40 | |
Autor: Arni | |
tolerancja ABS na nietypowe rozmiary ogumienia | |
W dniu 07.04.2015 o 22:07, ARQ pisze:
Czołem kluski z rosołem! odpowiem Ci nie wprost ale to Ci da do myślenia: w puszce mechanik wymieniał mi piasty z przodu i nie zauważył, że koronka od ABS ma inną ilość zębów. Układowi ABS się to bardzo nie spodobało: przy ostrym hamowaniu i tak nie działa a przy np powolnym zjeździe z krawężnika potrafi się włączyć od razu. Pytanie jaką odchyłkę wygenerowałeś zmianą rozmiaru opony? -- Arni |
|
Data: 2015-04-07 22:43:27 | |
Autor: Magic | |
tolerancja ABS na nietypowe rozmiary ogumienia | |
W dniu 2015-04-07 o 22:32, Arni pisze:
W dniu 07.04.2015 o 22:07, ARQ pisze: Na pewno nie taką jak przy zmianie ilości zębów - dostałeś zupełnie inną od zakładanej ilość impulsów na jeden obrót koła. U ARQ ilość się nie zmieniła, co najwyżej śladowo prędkość z jaką są zliczane. Pytanie raczej brzmi, czy ta różnica przy porównaniu prędkości obrotowej koła tylnego i przedniego jest wychwytywana przez komp i powoduje jakieś efekty. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2015-04-07 23:05:08 | |
Autor: Arni | |
tolerancja ABS na nietypowe rozmiary ogumienia | |
W dniu 07.04.2015 o 22:43, Magic pisze:
no właśnie do tego dążę. Nie mogę znaleźć informacji na temat granicznej odchyłki w częstotliwości impulsów, przy której ABS zaczyna działać. Moja odchyłka może być daleko poza granicą ale to nie ma większego znaczenia, ważne ze granicę przekroczyła. W przypadku motocykla ta granica może być ustawiona znacznie niżej niż w puszce. W dodatku nie wiemy, którą generacje ABS w tym motocyklu ma, II generacja posługuje się innym algorytmem i większą ilością sensorów niż tylko impulsami z kół.Pytanie jaką odchyłkę wygenerowałeś zmianą rozmiaru opony? -- Arni |
|
Data: 2015-05-14 08:24:48 | |
Autor: ARQ | |
tolerancja ABS na nietypowe rozmiary ogumienia | |
W dniu 2015-04-07 o 23:05, Arni pisze:
no właśnie do tego dążę. Nie mogę znaleźć informacji na temat granicznej Obawiam się, że nie jestem w stanie rozpoznać generacji ABS w moim moto. Obawiam się też, że ta informacja oraz algorytm pracy układu pozostaną słodką tajemnicą Suzuki. Możemy sobie gdybać. pzdr -- ARQ |
|
Data: 2015-04-13 08:18:05 | |
Autor: ARQ | |
tolerancja ABS na nietypowe rozmiary ogumienia | |
W dniu 2015-04-07 o 22:43, Magic pisze:
W dniu 2015-04-07 o 22:32, Arni pisze: Pytanie jaką odchyłkę wygenerowałeś zmianą rozmiaru opony? dla przykładu: powstaje różnica 1 albo 2 impulsy na jeden obrót koła. Tarcza impulsatora ma 50 zębów. Pytanie O to właśnie pytam. Jeszcze nic u siebie nie zmieniałem. Jak to mówią - ucz się na cudzych błędach :) -- ARQ |