tomasz nalecz, egzotyka, celowe dzialanie razwiedki czy desperacja salonu ?

Data: 2009-12-14 16:34:35
Autor: Mariusz Merta
tomasz nalecz, egzotyka, celowe dzialanie razwiedki czy desperacja salonu ?
Jakis czas temu odwiedzilem moja matke, ktoregos dnia wieczorem moja
mama rzuca haslo, nalecz na prezydenta...potraktowalem to jako
dowcip...ale wieczorem malo z krzesla nie spadlem...wlasnym oczom nie
wierzylem, ten czlowiek startuje w wyborach... ???!!!
potem przejela mnie groza...bo jak zwykle w takiej imprezie on ma
szanse...
potem zaczalem sie zastanawiac...kto go wystawil, dlaczego ?
nastepne pytanie brzmi czy on naprawde uwaza, ze jest godny do tego
stanowiska ? wszystko wskazuje, ze tak...uwierzyl, ze moze wygrac,
wtedy zdalem sobie sprawe, ze tak moze byc...
czy tak bedzie ? to jest prawdopodobne ale nie wykluczone...
osobiscie uwazam go za oslizgla kreature, mam wiecej szacunku do
kwacha i do urbana...
ale ten czlowiek dziala na mnie wybitnie odrazajaco...
to takie skrzyzowanie palikota z niesiolem tyle, ze bardzo opanowane i
z gadana gladka jak psie jajco...
niestety, jedno z praw Murphy'ego mowi, ze nigdy nie jest tak zle,
zeby nie moglo byc gorzej

Boze zmiluj sie na Polska

Mariusz Merta

Data: 2009-12-15 02:45:30
Autor: awe
tomasz nalecz, egzotyka, celowe dzialanie razwiedki czy desperacja salonu ?
Mam dokladnie takie samo zdanie o Naleczu. Swalocz i nic wiecej. Nie ma czym sie przejmowac. Wyskoczyl zeby troche namieszac, troche nastukac pewnie punktow tam gdzie teraz siedzi, a nie wiem nawet jaka partia trzyma takie odpady.

Nic z tego nie wyjdzie i on dobrze wie. Kazdego razu kiedy go widze to puszczam pawia..
awe

tomasz nalecz, egzotyka, celowe dzialanie razwiedki czy desperacja salonu ?