tomasz nalecz, egzotyka, celowe dzialanie razwiedki czy desperacja salonu ?

Data: 2009-12-15 02:45:30
Autor: awe
tomasz nalecz, egzotyka, celowe dzialanie razwiedki czy desperacja salonu ?
Mam dokladnie takie samo zdanie o Naleczu. Swalocz i nic wiecej. Nie ma czym sie przejmowac. Wyskoczyl zeby troche namieszac, troche nastukac pewnie punktow tam gdzie teraz siedzi, a nie wiem nawet jaka partia trzyma takie odpady.

Nic z tego nie wyjdzie i on dobrze wie. Kazdego razu kiedy go widze to puszczam pawia..
awe

tomasz nalecz, egzotyka, celowe dzialanie razwiedki czy desperacja salonu ?