tomograf

Data: 2016-01-15 09:20:39
Autor: Jacek Maciejewski
tomograf
Dnia Thu, 14 Jan 2016 23:33:04 -0800 (PST), tadeklodz@poczta.onet.pl
napisał(a):

1/ czy ja mogę na domowym PC obejrzeć te prześwietlenia?
IMO tak.
2/ jeżeli tak to jakim programem mam się posłużyć i ew skąd go wziąć / ściągnąć/?
Kiedy niedawno robiłem sobie prześwietlenie, płyta po włożeniu do
czytnika sama się otwierała, w jakiejś aplikacji która też na płycie
była.

--
Jacek
-Co robi Jarosław jak ma ochotę popieprzyć?

Data: 2016-01-15 10:45:32
Autor: Robert Wańkowski
tomograf
płyta po włożeniu do
czytnika sama się otwierała, w jakiejś aplikacji która też na płycie
była.
Potwierdzam, tylko, że trzeba było uruchomić program ręcznie.

Robert

Data: 2016-01-15 02:15:44
Autor: tadeklodz
tomograf
W dniu piątek, 15 stycznia 2016 10:45:43 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> [...]
> była.
Potwierdzam, tylko, że trzeba było uruchomić program ręcznie.

faktycznie uruchomiło się. Widok nieciekawy. # internistów nie słyszało nic niepokojącego w płucach a w szpitalu "spuścili" 4 l płynu. Niestety jest jeszcze guz i boję się że to jest wyrok

Data: 2016-01-15 12:04:56
Autor: Robert Wańkowski
tomograf
W dniu 2016-01-15 o 11:15, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
boję się że to jest wyrok
Wspomnisz moje słowa i za jakiś czas napiszesz, że wszystko jest ok. :-)

Robert

Data: 2016-01-15 11:14:34
Autor: tadeklodz
tomograf
W dniu piątek, 15 stycznia 2016 12:05:00 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
W dniu 2016-01-15 o 11:15, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
> boję się że to jest wyrok
Wspomnisz moje słowa i za jakiś czas napiszesz, że wszystko jest ok.. :-)

Robert

Oby się Twoje słowa sprawdziły

tomograf