tomograf

Data: 2016-01-15 22:15:42
Autor: Podmiot Liryczny
tomograf
W dniu 2016-01-15 o 08:33, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
córce zostały zrobione 2 prześwietlenia klatki piersiowej tomografem. Mam następujące pytania:
1/ czy ja mogę na domowym PC obejrzeć te prześwietlenia?
2/ jeżeli tak to jakim programem mam się posłużyć i ew skąd go wziąć / ściągnąć/?
Będę wdzięczny za pomoc , sprawa jest dla mnie b. ważna
Pozdrawiam

Wszystkie zdjęcia z tomografów, filmy z koronoskopii i prześwietlenia powinny ruszyć bez dedykowanych programów. "Powinny"...

LP

tomograf