top gear. W którym odcinku jeździli po wodzie, jeziorze?

Data: 2013-02-09 21:51:10
Autor: ToMasz
top gear. W którym odcinku jeździli po wodzie, jeziorze?
witam

Kiedyś widziałem jak chyba Hammond jeździł jakąś samoróbką po jeziorze. nie amfibia, tylko autko z wielkimi kołami które przy odpowiedniej prędkości potrafi jeździć po jeziorze jak po asfalcie.

ToMasz

Data: 2013-02-09 22:52:17
Autor: Yogi\(n\)

http://www.youtube.com/watch?v=4oeJjzdlTuI

--
Yogi(n)

top gear. W którym odcinku jeździli po wodzie, jeziorze?