top swing do meridy flx

Data: 2012-04-20 21:51:14
Autor: m
top swing do meridy flx
witam
sprzedaję moją ramę taką jak tu:

http://www.tinyurl.pl?n9vT7vwH

problem w tym, że nie spodziewałem się, że będzie sprzedawana i dokupiłem
niedawno d niej przednią przerzutkę XTR top swing

szkoda mi sprzedawać przerzutki bo z 50% na niej stracę a i tak mi bedzie
potrzebna więc przerzutkę przeszczepiłbym do meridy z węgla,takiej jak tu:
http://www.tinyurl.pl?2Qn5dL8K pytanie czy do tej ramy podejdzie TOP SWING, sądząc po obrazku, powinna się
cudem zmieścić, pewności nie mam, możliwości przymiarki obecnie też nie.
Jak sądzicie?

Data: 2012-04-21 13:36:48
Autor: Ignac
top swing do meridy flx
m <mariuszm.o.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Mam dla Ciebie dobrą wiadomość o taką:(to jest cytat z mbike.pl)

Przerzutka Przednia XTR - FD-M970 Top-Swing
 * Konstrukcja z Szerokim Ogniwem
 Bardzo szeroko rozmieszczone sworznie FDM970 tworzą sztywną strukturę dającą niezawodną zmianę przełożeń i dłuższą żywotność sworzni
 * Uniwersalna obejma oraz podwójny ciąg dla szerszej uniwersalności
 Wykorzystanie obejmy o różnych średnicach oraz możliwość zamontowania do ramy z górnym lub dolnym prowadzeniem linki sprawiają, że jedna przerzutka pasuje na wszelkie typy ram
 * Nowe rozmieszczenie śruby regulacyjnej
Łatwiejszy dostęp, bez względu na konstrukcję ramy

 Ignac

Data: 2012-04-21 17:33:50
Autor:
top swing do meridy flx

> [...]

 * Nowe rozmieszczenie śruby regulacyjnej
Łatwiejszy dostęp, bez względu na konstrukcję ramy

Dzięki wiem, że ciąg jest uniwersalny, bardziej mi chodziło oto, czy umieszczę
ją na tyle nisko aby działała poprawnie, patrz link u samej góry, chodzi o ten
garb nad suportem, a TOP SWING ma jednak nisko obejmę

--

top swing do meridy flx