tor Nowodw贸r - wielka lipa organizacyjna

Data: 2011-06-26 21:58:21
Autor: Tytus z domQ
tor Nowodw贸r - wielka lipa organizacyjna
Siemka

*** "PawelK vel Pablo"
W艂a艣nie wr贸ci艂em z Nowodworu, i jestem delikatnie m贸wi膮c zniesmaczony.

Pacz a mnie nie bylo i dziwilem sie dlaczego przyslali mi przeprosiny:)

***Ju偶 potem okaza艂o si臋, 偶e organizator chc膮c nadrobi膰 czas pu艣ci艂
wszystkie 3 grupy razem.

Znaczy siem ze motorowery tez???
Ale tak na powaznie - troche chlopaki zaczynaja przegniac bo maja chyba juz caly sezon wykupiony.
Zamiast jechac na nowodwor trzeba bylo przyjechac na rocznice wiadomego incydentu matrymonialnego.
Lapalismy ryby
Bezpieczniej.

--
         Tytus
偶贸艂ta motorynka

Data: 2011-06-26 22:16:08
Autor: PawelK vel Pablo
tor Nowodw髍 - wielka lipa organizacyjna
Dnia 177 roku bie偶膮cego, Tytus z domQ zezna艂(a) jak nast臋puje:

[...]

Trza by艂o mi na maila odpisa膰, to mo偶e bym by艂 :-(

From: Pablo <pablo@klubvolvo.org.pl>
To: "Tytus z domQ" <tytus1@gazeta.pl>
Subject: hartek
Date: Mon, 20 Jun 2011 19:24:58 +0200

:-((((

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-06-26 20:23:25
Autor: AZ
On 2011-06-26, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:

[...]

Zaluj chlopaku, oj zaluj... --
Artur
ZZR 1200 conieszczela

Data: 2011-06-26 22:26:42
Autor: Tytus z domQ
tor Nowodw贸r - wielka lipa organizacyjna
Siemka

*** "PawelK vel Pablo"
Trza by艂o mi na maila odpisa膰, to mo偶e bym by艂 :-(

No zesz kurf, po pierwsze to nie pacze raczej tego z precla - bo strasznie spamogenny jest, po drugie na urlopie firma T-Mobile dosc skutecznie odlaczyla mnie od zdobyczy wspolczesnej cywilizancji.
Ale podobno AZ sprawdzal obecnosc w SP

--
         Tytus
偶贸艂ta motorynka

Data: 2011-06-26 22:33:28
Autor: PawelK vel Pablo
[...]

 To daj na priv normalnego maila i/lub numer telefonu na przysz艂o艣膰.