tor wyścigowy - rdom, pionki, gdańsk

Data: 2010-07-22 06:33:41
Autor: Piotr Kompa
tor wyścigowy - rdom, pionki, gdańsk
ramiel wrote:
witam,
czy jeżdziliście na torze kartingowym w radomiu ? jakie ceny i  kiedy można? poznań odpada bo życzą sbie za wiele - do 500 zł z kilka godzin.

W Radomiu nie wiem, natomiast w okolicach Poznania są treningi na torze kartingowym w Gostyniu: http://szkoleniemotocyklowe.pl/ - byłem, podobało mi się, polecam. Przy czym jest to przyczepny, kręty tor do składania się w zakrętach i ćwiczenia toru jazdy, a nie wielkich prędkości.

--
Pozdrawiam,
Kompan.   CB 500 '01

"-Hi!" - lied the politician.