torba mocowana zamiast bidonu

Data: 2017-06-13 03:15:24
Autor: rmikke
torba mocowana zamiast bidonu
On Tuesday, 13 June 2017 10:17:38 UTC+2, Szuwarek  wrote:
Czy znacie torbę (torebkę) mocowaną do ramy śrubami zamiast koszyka na bidon?
Na szybko poszukiwania w google nie przyniosły satysfakcjonującego rezultatu.
Woziłem dętkę w bidonie, ale po kilku latach, gdy chciałem ją użyć okazało się, że rogi dętki wynikające ze złożenia są przetarte o bidon.
Dlatego wolałbym coś typowego z materiału.
Pozdrawiam.

Z ciekawości: a czemu nie podsiodłowa?

Data: 2017-06-13 14:01:19
Autor: ąćęłńóśźż
torba mocowana zamiast bidonu
U mnie np. przeszkadza tylnej lampce/odblaskowi.

-- -- -
czemu nie podsiodłowa?

Data: 2017-06-13 16:15:14
Autor: Prot Ogenes
On 2017-06-13 14:01, ąćęłńóśźż wrote:
U mnie np. przeszkadza tylnej lampce/odblaskowi.

Czy torba nie ma czasem paska, szlufki na lampkę?
O mnie w Topeak'u jest taka szluflka i do niej przypinałem wczesniej Authora Xyriusa dopóki nie kupiłem Knoga Blindera na sztycę.

pozdr
Prot

Data: 2017-06-13 21:45:55
Autor: ąćęłńóśźż
torba mocowana zamiast bidonu
Nie każda lampka ma haczyk na szlufkę, a i tak mam wrażenie, że wyleci.

-- -- -
Czy torba nie ma czasem paska, szlufki na lampkę?

Data: 2017-06-13 20:07:37
Autor: Szuwarek
rmikke pisze:
[...]

Podsiodłowa jest na rzeczy bieżące - dokumenty, klucze do piwnicy. Potrzebuję czegoś na rzeczy rzadkie a niezbędne - dętka, klucze rowerowe. Przydałoby by się miejsce na II śniadanie.
Rozważam też tylni bagażnik mocowany do siodełka - są takie w Decathlonie.
Pozdrawiam

Data: 2017-06-13 20:13:21
Autor: Szuwarek
Szuwarek pisze:
[...]