torba na kierownic

Data: 2009-11-17 15:27:38
Autor: WaldekEg
torba na kierownic

Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał w wiadomości news:1gcvspzu1d50x$.rihx8p24oo7a.dlg40tude.net...
Cześć.

Zastanawiam się nad torbą na kierownicę. Wymagane cechy, to dobra i tania
:)
A tak na poważnie, to żeby była jako tako wodoodporna, sztywna, może być z
mapnikiem, powinna dać się obsługiwać bez zsiadania/przewieszania się i być
na tyle duża, żeby zmieścić w niej lustrzankę.

Bardzo byłbym wdzięczny za porady :)
--

Sport Arsenal SNC albo Expedice (bardziej wodoodporna). Na podrozerowerowe jest test http://podrozerowerowe.info/viewtopic.php?t=1280.
Mam SNC, woze w niej Canona 30D i jestem zadowolony. Kupowalem tu http://szumgum.com/go/_info/?id=961