torba na kierownicę

Data: 2009-11-17 10:35:11
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
torba na kierownicę
Cześć.

Zastanawiam się nad torbą na kierownicę. Wymagane cechy, to dobra i tania
:)
A tak na poważnie, to żeby była jako tako wodoodporna, sztywna, może być z
mapnikiem, powinna dać się obsługiwać bez zsiadania/przewieszania się i być
na tyle duża, żeby zmieścić w niej lustrzankę.
Myślałem nad torbą Author  Author A-H721, ale mam pewne wątpliwości co do
mocowania.
Mam rower Unibike Expedition z kierownicą wielopozycyjną. Czy przy tego
typu kierownicy da się zamontować jakąkolwiek torbę? Wychodzi mi, że w
miejscu gdzie powinna być torba jest kłębowisko linek, co do których nie
mam koncepcji jak je usunąć.
Używa może ktoś z was podobnego rozwiązania?

Bardzo byłbym wdzięczny za porady :)
--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-11-17 01:47:14
Autor: DK
torba na kierownicę
On 17 Lis, 10:35, Marek 'Qrczak' Potocki <ma...@wytnij.kurczak.one.pl>
wrote:
Cześć.

Zastanawiam się nad torbą na kierownicę. Wymagane cechy, to dobra i tania
:)

Tez tak chcialem, okazalo sie ze tych 2 cech w przypadku torby na
kierownice nie udalo sie polaczyc.
Zaczalem od jakiejs torby Kellys, odpadla w przedbiegach, jeszcze w
sklepie.
Pozniej kupilem torbe STUURTAS (FastRider) - oddalem ja. Wg mnie
kiepskie wykonanie (m.in. delikatny mapnik) i problem z przewozeniem
lustrzanki (trzeba zadbac o jakies 'poduszeczki').

Ostatecznie kupilem Topeak HANDLE BAR BAG DX 09. Tak jest drozsza (ale
jeszcze nie najdrozsza :) ). Jest bardzo dobrze wykonana, sztywna,
wytrzymala i zapewnia wystarczajaca ochrone lustrzance.
Uznalem ze lepiej dac za torbe 100-200 zl wiecej niz przyoszczedzic a
pozniej np wymieniac LCD za 500 :]

Torbe author'a ma moja dziewczyna i... nie zaluje zakupu Topeak'a :)

DK

Data: 2009-11-17 11:18:30
Autor: Titus Atomicus
torba na kierownicę
In article <76ed2878-05bd-42ec-81e7-9288f8a6fe94@m16g2000yqc.googlegroups.com>,
 DK <duzakropka@gmail.com> wrote:

Ostatecznie kupilem Topeak HANDLE BAR BAG DX 09. Tak jest drozsza (ale
jeszcze nie najdrozsza :) ). Jest bardzo dobrze wykonana, sztywna,
wytrzymala i zapewnia wystarczajaca ochrone lustrzance.

Powtwierdzam. Tez jestem z niej zadowolony.
W porownaniu z Ortliebem - mniej szczelna/wodoodporna, ale za to tansza i wieksza.
Do tego Topeaka wchodzi lustrzanka z duzym zoomem i jeszcze jest miejsce na 2 male obiektywy.
Plus kieszen na portfel, komorke etc.
Wygodnie zmienia mi sie w niej obiektywy nie schodzac z roweru, a na postojach sluzy jako zwykla torba foto.

TA

Data: 2009-11-17 22:17:30
Autor: stefandora
torba na kierownicę
wrote:
[...]

Mam tę samą torbę
http://www.alpebike.pl/sklep/images/oscgt/5362_1572_49ece352eda6f.jpg
też jest w niej lustrzanka, mapa, portfel, puder, ładowarki dwie i wiele   wiele innych niepotrzebnych drobiazgów. A jeżeli dajesz sobie bez nich radę, to tym lepiej.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-18 07:33:10
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
torba na kierownicę
w odpowiedzi stefandora na post news:hdv3t6$h8n$4news.onet.pl z Wt 17 lis 2009 22:17:30 pisze co nastepuje:

http://www.alpebike.pl/sklep/images/oscgt/5362_1572_49ece352eda6f.jpg

a nie przemaka?

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-11-17 11:08:02
Autor: Kapsel
torba na kierownicę
Tue, 17 Nov 2009 10:35:11 +0100, Marek 'Qrczak' Potocki napisał(a):

[...]

Ja mam Topeak, model mogę sprawdzić na życzenie, polecono mi ją tu na
grupie.

Sztywna, odporna na deszcz (miałem jeszcze dodatkowo pokrowiec na nią, ale
myślę że powinna dać radę samodzielnie), szczęśliwie dowiozła moją
lustrzankę, u góry miejsce na mapnik też ma. Dzięki ciekawemu sposobowi
mocowania nie lata po kierownicy, nawet przy dużym obciążeniu.

Wada - cena :) Jest raczej droga, ja dałem nieco ponad 200 zł. --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2009-11-17 11:21:27
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
torba na kierownicę
Dnia Tue, 17 Nov 2009 11:08:02 +0100, Kapsel napisał(a):

Ja mam Topeak, model mogę sprawdzić na życzenie, polecono mi ją tu na
grupie.

Ok, to już wiem, że dołożyć drugie tyle i topeaka brać ;)
Tylko pozostaje otwarta kwestia, czy nie zostanę z rewelacyjną torbą na
kierownicę i kierownicą na której nie mogę jej założyć :)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-11-17 11:26:15
Autor: Kapsel
torba na kierownicę
Tue, 17 Nov 2009 11:21:27 +0100, Marek 'Qrczak' Potocki napisał(a):

[...]

To faktycznie może być problem - mój model na giętej kierownicy Gianta nie
dał sie zamocować, kupiłem inną prostą o pasującej średnicy i było OK.

Jeśli nie ma danych w sieci, to mogę sprawdzić jaka ta średnica jest i
rozstaw obejm.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-11-17 11:42:46
Autor: Titus Atomicus
torba na kierownicę
In article <1q5rai8e7cn3k$.dlg@kapselek.net>,
 Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:

To faktycznie może być problem - mój model na giętej kierownicy Gianta nie
dał sie zamocować, kupiłem inną prostą o pasującej średnicy i było OK.

Tylko ze w tym roku zmienili nieco system mocowania.

TA

Data: 2009-11-17 11:34:59
Autor: Titus Atomicus
torba na kierownicę
In article <4cm3h84pcoov$.dlg@kapselek.net>,
 Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:

Ja mam Topeak, model mogę sprawdzić na życzenie, polecono mi ją tu na
grupie.
[...]
Wada - cena :) Jest raczej droga, ja dałem nieco ponad 200 zł.

Jesli tylko nieco ponad 200 to chyba ten mniejsza torba Topeaka.
Ja polecam jednak dolozenie troche i zakup wersji DX (prawie 300).

<http://www.cyklotur.com/x_C_I__T_Torba+na+kierownic%EA+HANDLE+BAR+BAG+DX
+09+TOPEAK__P_53141975-53010001__PZTA_A__PD_53010823.html>

 Optymalna wielkosc pod duza lustrzanke plus drobiazgi.

TA

Data: 2009-11-17 11:45:11
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
torba na kierownicę
Dnia Tue, 17 Nov 2009 11:34:59 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

[...]

Jak zwykle jesteście niezastąpieni :)

- Waham się pomiędzy Alivio i Deore. Doradźcie...
- Dołóż trochę i kup XTR

Ale tak jest na wszystkich grupach tematycznych :D

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-11-17 12:01:36
Autor: Kacper Perschke
torba na kierownicę
Dnia 17.11.2009 Marek 'Qrczak' Potocki <marek@kurczak.one.pl> napisał:
[...]
[...]
Jak zwykle jesteście niezastąpieni :)
[...]

Używasz jakiejkolwiek torby na kierownicę?

KAcper

Data: 2009-11-17 12:20:07
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
torba na kierownicę
Dnia Tue, 17 Nov 2009 12:01:36 +0100, Kacper Perschke napisał(a):

[...]

Jeszcze nie. A czy to ważne?

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-11-17 12:08:43
Autor: Titus Atomicus
torba na kierownicę

napisał(a):

> [...]
> +09+TOPEAK__P_53141975-53010001__PZTA_A__PD_53010823.html>

Jak zwykle jesteście niezastąpieni :)

- Waham się pomiędzy Alivio i Deore. Doradźcie...

E, przeciez nie radze najdrozszej, czyli Ortlieba.

TA

Data: 2009-11-17 12:12:05
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
torba na kierownicę
Dnia Tue, 17 Nov 2009 12:08:43 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Jak zwykle jesteście niezastąpieni :)

- Waham się pomiędzy Alivio i Deore. Doradźcie...
- Dołóż trochę i kup XTR

E, przeciez nie radze najdrozszej, czyli Ortlieba.

Wiem, ale jeszcze nie minęły dwie godziny od początku wątku, a cena
rozważanego modelu już się podwoiła :D
--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-11-17 12:56:58
Autor: Kapsel
torba na kierownicę
Tue, 17 Nov 2009 11:45:11 +0100, Marek 'Qrczak' Potocki napisał(a):

Jak zwykle jesteście niezastąpieni :)

- Waham się pomiędzy Alivio i Deore. Doradźcie...
- Dołóż trochę i kup XTR

Ale tak jest na wszystkich grupach tematycznych :D

Ja tylko zasugerowałem co wyszło z moich poszukiwań. Akurat ja wożę w niej sprzęt foto, gdzie głupi filtr do obiektywu kosztował
więcej niż ta torba więc miałem inne podejście do jej ceny ;) Do tego dochodzi problem, że tanie torby, które oglądałem przypominały
bardziej wiszące worki niż bezpieczne sztywne konstrukcje. Ani materiały
ani mocowanie nie były jakieś szczególnie budzące zaufanie, a ceny... i tak
przynajmniej ze 100 zł dać trzeba. Więc się szarpnąłem, kupiłem topeak i
jedyny problem z nim to, że trzeba dłuższą chwilę na montaż poświęcić, poza
tym jest git :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-11-17 13:12:37
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
torba na kierownicę
Dnia Tue, 17 Nov 2009 12:56:58 +0100, Kapsel napisał(a):

Ja tylko zasugerowałem co wyszło z moich poszukiwań.

Rozumiem i nie mam pretensji :)

Akurat ja wożę w niej sprzęt foto, gdzie głupi filtr do obiektywu kosztował
więcej niż ta torba więc miałem inne podejście do jej ceny ;)

No nie, to ja aż tak drogiego sprzętu foto nie mam.

[...]

Tak też myślę.

Więc się szarpnąłem, kupiłem topeak i
jedyny problem z nim to, że trzeba dłuższą chwilę na montaż poświęcić, poza
tym jest git :)

Może też się kiedyś szarpnę, ale na razie chciałbym sprawdzić, czy w ogóle
mi taka technika wożenia leży. Jak będzie git, to jak zajeżdżę tanią torbę,
to kupię coś lepszego, ale jak to jednak nie będzie, nie będę miał wyrzutów
sumienia, że kasa poszła bez sensu.
Podobnie było z sakwami. Zaczynałem od takich z makro i doszedłem na razie
do Crosso Dry na lowriderze. Tył mi zajmuje na razie maluch, który uwielbia
wożenie rowerem (czym ułatwia decyzję o wycieczkach).

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-11-17 17:21:24
Autor: Kapsel
torba na kierownicę
Tue, 17 Nov 2009 13:12:37 +0100, Marek 'Qrczak' Potocki napisał(a):

[...]

No trochę się charakterystyka jazdy zmienia. Ja miałem tą torbę naprawdę
wyładowaną (D70s + dwa obiektywy + portfel, klucze, filtry duperele i
żarcia trochę). Skręca się nieco trudniej i to było czuć. Do tego mniej
widać przed kołem, bo... zasłania torba :P Natomiast mocno plusował szybki dostęp do aparatu i możliwość odpięcia
torby gdy idę np. do marketu, bo tam z założenia miałem najważniejsze
rzeczy zawsze na oku ;)

Więc faktycznie sprawdź jak Ci się będzie jeździło - ja na miasto wolę np.
plecak (czego znów inni nie znoszą ;).

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-11-18 07:16:21
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
torba na kierownicę
Dnia Tue, 17 Nov 2009 17:21:24 +0100, Kapsel napisał(a):

[...]

Skręcania się nie obawiam. Od roku trochę jeżdżę z obciążonym lowriderem.
Natomiast boję się, że w sumie to może być trochę za dużo szczęścia.

Natomiast mocno plusował szybki dostęp do aparatu i możliwość odpięcia
torby gdy idę np. do marketu, bo tam z założenia miałem najważniejsze
rzeczy zawsze na oku ;)

Na to właśnie liczę.  O ile dokumenty, klucze czy pieniądze mogę zawsze
mieć w "nerce", o tyle aparat już niekoniecznie. A mimo wszystko jeżdżenie
z aparatem na ramieniu jest niewygodne.

Więc faktycznie sprawdź jak Ci się będzie jeździło - ja na miasto wolę np.
plecak (czego znów inni nie znoszą ;).

O widzisz, to jest właśnie to o czym mówię. Na miasto sam używam plecaka,
ale w trasę bym się nie odważył. I żeby nie było - mam zwykłego wolfganga
włóczykija, a nie jakieś rowerowe cudo, które kosztuje pół majątku i mieści
tylko chusteczki i kanapkę ;)
Na trasie zdecydowanie lubię mieć wolne plecy i ramiona. Żadne systemy
trzymające wór na dystans, czy bukłaki nie są dla mnie w stanie
zrekompensować tej wygody.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-11-17 13:43:05
Autor: Titus Atomicus
torba na kierownicę
In article <12g3h7zdbge1t$.dlg@kapselek.net>,
[...]

Dokladnie tak.
Wybierajac torbe zaczynalem od Decathlona i Authora, ale po przemacaniu ww toreb w sklepach doszedlem do identycznego wniosku.

TA

Data: 2009-11-17 12:54:06
Autor: Kapsel
torba na kierownicę
napisał(a):

[...]

 Moja wygląda tak:
http://galeria.kapselek.net/displayimage-2231.html

....więc to chyba ta sama, budowa w kazdym razie wygląda tak samo, może
rozmiar inny (na cykloturze ciężko mi ocenić bo nie ma punktu odniesienia). --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2009-11-17 13:40:17
Autor: Titus Atomicus
torba na kierownicę
In article <prn5pn8kq47s$.dlg@kapselek.net>,

napisał(a):
> [...]

rozmiar inny (na cykloturze ciężko mi ocenić bo nie ma punktu odniesienia).

Ta sama. Rozmiar tez.
Poza tym, ze od tego czy zeszlego roku (dodano 09 w nazwie) wzrosla cena. I zmieniono nieco system mocowania.

TA

Data: 2009-11-17 22:18:19
Autor: stefandora
torba na kierownicę
Kapsel wrote:
[...]

Z pokrowcem spokojnie zawartość broni się przed większym i mniejszym deszczem. Sprawdzone.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-17 11:26:34
Autor: ternyk
torba na kierownicę
Marek 'Qrczak' Potocki wrote:
Myślałem nad torbą Author  Author A-H721, ale mam pewne wątpliwości co do
mocowania.

Jeżeli chciałbyś obejrzeć i/lub zakupić tę torbę Authora to możemy się dogadać na priv (też jestem z Wrocławia). Mam ją nową, nie używaną i mogę sprzedać oczywiście taniej niż w sklepie. W tym roku ją zamówiłem, ale w oczekiwaniu na przesyłkę trafiłem przypadkiem na sam mapnik i torba nie jest mi już potrzebna.

--
pozdrowienia,
ternyk

Data: 2009-11-17 11:41:56
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
torba na kierownicę
Dnia Tue, 17 Nov 2009 11:26:34 +0100, ternyk napisał(a):

Marek 'Qrczak' Potocki wrote:
[...]

ok, piszę na priv...
--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-11-17 11:41:16
Autor: Menel
torba na kierownicę
Marek 'Qrczak' Potocki <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał(a):
Myślałem nad torbą Author  Author A-H721, ale mam pewne wątpliwości co do
mocowania.
Miałem dwie i mocowanie jest akurat pancerne i wygodne. Torba jest daleko odsunięta od kierownicy co akurat może ci pasować.
Niestety, pije wodę i ma suwaki które udało mi się rozwalić w rempie ekspresowym.
Obecnie używam FastRidera Stuurtas takiego http://tinyurl.com/yznc2xk
Przejechała jakieś 10kkm, sporo w terenie i niestety ale mocowanie zaczyna pękać za to torba solidna i całkowicie wodoodporna.  --

Data: 2009-11-17 12:13:16
Autor: Kacper Perschke
torba na kierownicę
[...]

Ja używam/używałem obie, wspomniane w wątku, torby Topeak. W "Compact Handlebar
Bag" mieści się FinePix S5700, natomiast w "TourGuide Handlebar Bag" mieści się
Finepix S9600. W miejsce mapnika przypinam uchwyt do GPSMAP 60CSx. Zawsze poza
aparatem mieszczę dwa telefony komórkowe, klucze od domu i portfel. W obu
wypadkach uważam, że torby choć drogie warte były swej ceny.

[...]
Bardzo byłbym wdzięczny za porady :)

Ludzie ci udzielili rzeczowych porad, a ty do nich z pyskiem (zainteresowanych
skierowuje wgłąb wątku). Nieładnie.

KAcper

Data: 2009-11-17 12:22:42
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
torba na kierownicę
Dnia Tue, 17 Nov 2009 12:13:16 +0100, Kacper Perschke napisał(a):

Ludzie ci udzielili rzeczowych porad, a ty do nich z pyskiem (zainteresowanych
skierowuje wgłąb wątku). Nieładnie.

Nie z pyskiem, tylko smajlejem. Jestem bardzo wdzięczny za wszelkie porady
i tylko zauważyłem, ogólny trend. Wskaż mi proszę, gdzie było to "z
pyskiem"...
Jeśli kogoś uraziłem, to przepraszam bardzo.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-11-17 12:18:18
Autor: Wojtek Paszkowski
torba na kierownicę
"Marek 'Qrczak' Potocki" <marek@wytnij.kurczak.one.pl> wrote in message news:1gcvspzu1d50x$.rihx8p24oo7a.dlg40tude.net...

Zastanawiam się nad torbą na kierownicę. Wymagane cechy, to dobra i tania

he he

A tak na poważnie, to żeby była jako tako wodoodporna, sztywna, może być z
mapnikiem, powinna dać się obsługiwać bez zsiadania/przewieszania się i być
na tyle duża, żeby zmieścić w niej lustrzankę.

Ortlieb jest chyba całkiem dobry (ja tam nie narzekam, choć na dzień dobry parę usprawnień musiałem dokonać). Ale co do "taniości" to juz nie za bardzo. Trochę taniej można było kupić wersję specjalną dla sklepu globetrotter.de (ale się różni odrobinę wymiarami od standardowych - chyba że globetrotter coś pokręcił).

[...]

w/w torba ma wśród akcesoriów przedłużkę do mocowania, dedykowaną do kierownic typu "ósemka". Tyle że miałbym pewne wątpliwości, co do stabilności mocowania. Już ze standardowym i torbą załadowaną do tych przeciętnych 3kg na wyboistych trasach trzeba się namęczyć, aby mocowanie nie zjeżdżało w dół - to co dopiero będzie się działo z większą dźwignią.

Co do linek - zawsze można skrócić. Trochę trzeba pokombinować, zwłaszcza jeśli ma się lampkę na widelcu (co przy torbie na kierownicę jest zdecydowanie najwygodniejszym rozwiązaniem).

pozdr

Data: 2009-11-17 15:27:38
Autor: WaldekEg
torba na kierownic

Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał w wiadomości news:1gcvspzu1d50x$.rihx8p24oo7a.dlg40tude.net...
[...]

Sport Arsenal SNC albo Expedice (bardziej wodoodporna). Na podrozerowerowe jest test http://podrozerowerowe.info/viewtopic.php?t=1280.
Mam SNC, woze w niej Canona 30D i jestem zadowolony. Kupowalem tu http://szumgum.com/go/_info/?id=961
Wkladka foto jest w zestawie. Otwiera sie w dobra strone :) i ma przyzwoity mapnik. Sa chyba jakies 2 wersje mocowania. ja mam na zatrzask

Data: 2009-11-17 17:13:17
Autor: AL
torba na kierownicę
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
[...]

mam torbe 'z Lidla' - z wiosennej tegorocznej promocji.
spelnia wszystkie powyzsze funkcje - a kosztowala jedyne 50pln.
- jest sztywna, odsadzona od kierownicy na podporce
- obslugiwac da sie ja jedna reka jadac na rowerze
- spokojnie miesci sie w niej lustrzanka - sam tak woze aparat
- w miare nieprzemakalna (jechalem w sporej ulewie i wytrzymala bez
dodatkowej ochrony)
- b.szybko da sie ja zdemontowac z kierownicy (np. idac do sklepu)
- ma przytwiedzany na rzepy od gory skladany, funkcjonalny mapnik - mapnik na tyle szczelny i wygodny, ze uzywalem go rowniez na splywie kajakowym jako ochrona mapy i telefonow (po wrzuceniu do wody nie przemaka)

Wiec moze poczekaj na wiosenna promocje Lidla /* - z tego co zauwazylem
torby i sakwy pojawiaja sie u nich corocznie :)

/* nie zebym pial nad Lidlem, ale czasami z rowerowych rzaczy trzeba
przyznac, ze maja fajne okazje - dobre i najwazniejsze, ze za rozsadna cene

[...]

mam rowniez kierownice wielofunkcyjna i mam zamontowany w/w torbe (tzn
uchwyt torby na stale a torbe dokladam jak biore np. aparat)
Daje rade - z linkami mozna/trzeba troche pokombinowac, by nie wchodzily
w konflikt z torba - ale da sie

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-11-17 18:32:49
Autor: AL
torba na kierownicę
AL pisze:
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
[...]

tak mniej wiecej sie ta torba prezentuje na kierownicy wielofunkcyjnej
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cfaf2234ca56b819.html

sorry, ze taki maly - ale wycialem ten kawalek z wiekszego zdjecia - kartki z wakacji (a nie mam pod reka w pracy oryginalu)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-11-17 19:47:15
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
torba na kierownicę
Marek 'Qrczak' Potocki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
Myślałem nad torbą Author  Author A-H721, ale mam pewne wątpliwości co do
mocowania.

Jak chcesz to Ci ją sprzedam.
Jest niewodoodporna (10 minut ulewy i zawartość pływała), ale mocowanie
jest świetne.
<allegro mode=on> POLECAM! STAN IGŁA! URZYWANA PRZES KOBIETE!!!11<allegro
mode=off>
(tzn.: jeżeli jesteś zainteresowany to wal, mogę ją sprzedać, bo będę i tak
kupował Ortlieba)

Data: 2009-11-18 07:21:59
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
torba na kierownicę
Dnia Tue, 17 Nov 2009 19:47:15 +0100, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

Jak chcesz to Ci ją sprzedam.
Jest niewodoodporna (10 minut ulewy i zawartość pływała), ale mocowanie
jest świetne.

Cudów _na_razie_ nie wymagam. zawsze mogę w niej wozić pokrowiec (czytaj
foliową torebkę z supermarketu).
[...]

Czyli że się sprawdza ;)
Dzięki wielkie, już dostałem propozycję z Wrocławia. Ale jakby co, to będę
pamiętał :)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki