torba na kierownicę

Data: 2009-11-17 01:47:14
Autor: DK
torba na kierownicę
On 17 Lis, 10:35, Marek 'Qrczak' Potocki <ma...@wytnij.kurczak.one.pl>
wrote:
Cze¶ć.

Zastanawiam się nad torb± na kierownicę. Wymagane cechy, to dobra i tania
:)

Tez tak chcialem, okazalo sie ze tych 2 cech w przypadku torby na
kierownice nie udalo sie polaczyc.
Zaczalem od jakiejs torby Kellys, odpadla w przedbiegach, jeszcze w
sklepie.
Pozniej kupilem torbe STUURTAS (FastRider) - oddalem ja. Wg mnie
kiepskie wykonanie (m.in. delikatny mapnik) i problem z przewozeniem
lustrzanki (trzeba zadbac o jakies 'poduszeczki').

Ostatecznie kupilem Topeak HANDLE BAR BAG DX 09. Tak jest drozsza (ale
jeszcze nie najdrozsza :) ). Jest bardzo dobrze wykonana, sztywna,
wytrzymala i zapewnia wystarczajaca ochrone lustrzance.
Uznalem ze lepiej dac za torbe 100-200 zl wiecej niz przyoszczedzic a
pozniej np wymieniac LCD za 500 :]

Torbe author'a ma moja dziewczyna i... nie zaluje zakupu Topeak'a :)

DK

Data: 2009-11-17 11:18:30
Autor: Titus Atomicus
torba na kierownicę
In article <76ed2878-05bd-42ec-81e7-9288f8a6fe94@m16g2000yqc.googlegroups.com>,
 DK <duzakropka@gmail.com> wrote:

Ostatecznie kupilem Topeak HANDLE BAR BAG DX 09. Tak jest drozsza (ale
jeszcze nie najdrozsza :) ). Jest bardzo dobrze wykonana, sztywna,
wytrzymala i zapewnia wystarczajaca ochrone lustrzance.

Powtwierdzam. Tez jestem z niej zadowolony.
W porownaniu z Ortliebem - mniej szczelna/wodoodporna, ale za to tansza i wieksza.
Do tego Topeaka wchodzi lustrzanka z duzym zoomem i jeszcze jest miejsce na 2 male obiektywy.
Plus kieszen na portfel, komorke etc.
Wygodnie zmienia mi sie w niej obiektywy nie schodzac z roweru, a na postojach sluzy jako zwykla torba foto.

TA

Data: 2009-11-17 22:17:30
Autor: stefandora
torba na kierownicę
wrote:
[...]

Mam tę sam± torbę
http://www.alpebike.pl/sklep/images/oscgt/5362_1572_49ece352eda6f.jpg
też jest w niej lustrzanka, mapa, portfel, puder, ładowarki dwie i wiele   wiele innych niepotrzebnych drobiazgów. A jeżeli dajesz sobie bez nich radę, to tym lepiej.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-18 07:33:10
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
torba na kierownicę
w odpowiedzi stefandora na post news:hdv3t6$h8n$4news.onet.pl z Wt 17 lis 2009 22:17:30 pisze co nastepuje:

http://www.alpebike.pl/sklep/images/oscgt/5362_1572_49ece352eda6f.jpg

a nie przemaka?

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

torba na kierownicę