torba na kierownicę

Data: 2009-11-17 12:18:18
Autor: Wojtek Paszkowski
torba na kierownicę
"Marek 'Qrczak' Potocki" <marek@wytnij.kurczak.one.pl> wrote in message news:1gcvspzu1d50x$.rihx8p24oo7a.dlg40tude.net...

Zastanawiam się nad torbą na kierownicę. Wymagane cechy, to dobra i tania

he he

A tak na poważnie, to żeby była jako tako wodoodporna, sztywna, może być z
mapnikiem, powinna dać się obsługiwać bez zsiadania/przewieszania się i być
na tyle duża, żeby zmieścić w niej lustrzankę.

Ortlieb jest chyba całkiem dobry (ja tam nie narzekam, choć na dzień dobry parę usprawnień musiałem dokonać). Ale co do "taniości" to juz nie za bardzo. Trochę taniej można było kupić wersję specjalną dla sklepu globetrotter.de (ale się różni odrobinę wymiarami od standardowych - chyba że globetrotter coś pokręcił).

Mam rower Unibike Expedition z kierownicą wielopozycyjną. Czy przy tego
typu kierownicy da się zamontować jakąkolwiek torbę? Wychodzi mi, że w
miejscu gdzie powinna być torba jest kłębowisko linek, co do których nie
mam koncepcji jak je usunąć.

w/w torba ma wśród akcesoriów przedłużkę do mocowania, dedykowaną do kierownic typu "ósemka". Tyle że miałbym pewne wątpliwości, co do stabilności mocowania. Już ze standardowym i torbą załadowaną do tych przeciętnych 3kg na wyboistych trasach trzeba się namęczyć, aby mocowanie nie zjeżdżało w dół - to co dopiero będzie się działo z większą dźwignią.

Co do linek - zawsze można skrócić. Trochę trzeba pokombinować, zwłaszcza jeśli ma się lampkę na widelcu (co przy torbie na kierownicę jest zdecydowanie najwygodniejszym rozwiązaniem).

pozdr

torba na kierownicę