torba na kierownicę

Data: 2009-11-17 17:13:17
Autor: AL
torba na kierownicę
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
Cześć.

Zastanawiam się nad torbą na kierownicę. Wymagane cechy, to dobra i tania
:)
A tak na poważnie, to żeby była jako tako wodoodporna, sztywna, może być z
mapnikiem, powinna dać się obsługiwać bez zsiadania/przewieszania się i być
na tyle duża, żeby zmieścić w niej lustrzankę.

mam torbe 'z Lidla' - z wiosennej tegorocznej promocji.
spelnia wszystkie powyzsze funkcje - a kosztowala jedyne 50pln.
- jest sztywna, odsadzona od kierownicy na podporce
- obslugiwac da sie ja jedna reka jadac na rowerze
- spokojnie miesci sie w niej lustrzanka - sam tak woze aparat
- w miare nieprzemakalna (jechalem w sporej ulewie i wytrzymala bez
dodatkowej ochrony)
- b.szybko da sie ja zdemontowac z kierownicy (np. idac do sklepu)
- ma przytwiedzany na rzepy od gory skladany, funkcjonalny mapnik - mapnik na tyle szczelny i wygodny, ze uzywalem go rowniez na splywie kajakowym jako ochrona mapy i telefonow (po wrzuceniu do wody nie przemaka)

Wiec moze poczekaj na wiosenna promocje Lidla /* - z tego co zauwazylem
torby i sakwy pojawiaja sie u nich corocznie :)

/* nie zebym pial nad Lidlem, ale czasami z rowerowych rzaczy trzeba
przyznac, ze maja fajne okazje - dobre i najwazniejsze, ze za rozsadna cene

Mam rower Unibike Expedition z kierownicą wielopozycyjną. Czy przy tego
typu kierownicy da się zamontować jakąkolwiek torbę? Wychodzi mi, że w
miejscu gdzie powinna być torba jest kłębowisko linek, co do których nie
mam koncepcji jak je usunąć.
Używa może ktoś z was podobnego rozwiązania?

mam rowniez kierownice wielofunkcyjna i mam zamontowany w/w torbe (tzn
uchwyt torby na stale a torbe dokladam jak biore np. aparat)
Daje rade - z linkami mozna/trzeba troche pokombinowac, by nie wchodzily
w konflikt z torba - ale da sie

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-11-17 18:32:49
Autor: AL
torba na kierownicę
AL pisze:
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
[...]

tak mniej wiecej sie ta torba prezentuje na kierownicy wielofunkcyjnej
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cfaf2234ca56b819.html

sorry, ze taki maly - ale wycialem ten kawalek z wiekszego zdjecia - kartki z wakacji (a nie mam pod reka w pracy oryginalu)

--
pozdr
Adam (AL)

torba na kierownicę