torba podróżna

Data: 2010-08-27 14:04:33
Autor: Henryk Cieszyński
torba podróżna
witam !  może  ktoś  mi  polecić sprawdzoną  torbę na  sprzęt  nurkowy i nie
tylko ,która  jest wytrzymała  i w miarę lekka jak  na  bagaż do  samolotu !

Data: 2010-08-27 16:39:38
Autor: Wiesiek
torba podróżna

Użytkownik "Henryk Cieszyński" <dzystek1@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i58glh$ci9$1inews.gazeta.pl...
witam !  może  ktoś  mi  polecić sprawdzoną  torbę na  sprzęt  nurkowy i nie
tylko ,która  jest wytrzymała  i w miarę lekka jak  na  bagaż do  samolotu !

--

Taka torba winna spełniać następujące warunki:
- duża. Ma sie zmieścić cały sprzęt.

Jak będę kupował cos takiego to będę sie kierował tymi parametrami.

Wiesiek

Data: 2010-08-27 17:47:46
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
torba podróżna

[...]

I takich toreb znam wiele !!!!!!!!!!!

- no i oczywiście niedroga

niestety żadna z nich nie spełnia tego parametru !!!!!!!!!!!!

ale może własna produkcja , kiedy już będziesz miał wszelkiego rodzaju balasty na każdą okazje to może do produkcji i oferty dorzucić właśnie takie torby co i ten ostatni parametr będą spełniały ???

Pozdrawiam w oczekiwaniu !!!

Adam Klimek dużo podróżujący instruktor płetwonurkowania

Data: 2010-08-27 19:35:56
Autor: Wiesiek
torba podróżna

- no i oczywiście niedroga

niestety żadna z nich nie spełnia tego parametru !!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam w oczekiwaniu !!!

E...e! Jesteś Małej wiary. A po za tym pojecie niedroga jest pojęciem względnym.

Wiesiek

Data: 2010-09-07 09:07:32
Autor: 666
torba podróżna
Ja bym się kierował, żeby kółka były Jumbo (widziałem na hamerykańskim eBay-u), wtedy polskie drogi i chodniki niestraszne.

Niestety porządna dobra torba sama w sobie waży 4,5-6 kg (z uwagi na półsztywną konstrukcję pod kółka) i to jest trochę bez sensu
przy podróży lotniczej.

-- -- -