torby podsiodłowe XXL

Data: 2016-02-04 19:01:56
Autor: Albert Stonoga
torby podsiodłowe XXL
Jak w temacie. Nie tak dawno było poruszane na preclu, ale nie potrafię znaleźć.
Było m.in. o jakimś człowieku, który sam szyje torby i sprzedaje na znanym portalu aukcyjnym. Było wiele innych ciekawych rozwiązań.

Pomorze ktoÅ›? :)

Na najbliższy rok Author na coś w ofercie (A-S3152 SuMo), ale produkt to świeży i jeszcze się opinii nie dorobił.

A skoro już o nowościach i w temacie przewożenia bagażu, to KROSS wypuścił bagażnik Travelrack. Wygląd zachęcający, choć topikowe dolne mocowania mojego zaufania nie wzbudzają.

Z harcerskim pozdrowieniem,
Albert Stonoga

Data: 2016-02-04 18:34:09
Autor: Piotr aka dracorp
torby podsiod³owe XXL
Dnia Thu, 04 Feb 2016 19:01:56 +0100, Albert Stonoga napisał(a):

[...]
Nie wiem o kim pisali ale ja znam tylko Rafała (niestety nie osobiście):
http://wciazwdrodze.blogspot.com/p/krawiectwo-turystyczne.html

Na najbliższy rok Author na coś w ofercie (A-S3152 SuMo), ale produkt to
świeży i jeszcze się opinii nie dorobił.
Zamierzam kupić, jeszcze niedostępne w sklepach. Pozostaje internet.

A skoro już o nowościach i w temacie przewożenia bagażu, to KROSS
wypuścił bagażnik Travelrack. Wygląd zachęcający, choć topikowe dolne
mocowania mojego zaufania nie wzbudzajÄ….
Muszę zobaczyć.

--
piecia aka dracorp

Data: 2016-02-04 19:42:10
Autor: twistedme
torby podsiodłowe XXL
W dniu 2016-02-04 o 19:34, Piotr aka dracorp pisze:
[...]

Niezły pomysł :)

http://tiny.pl/gtk34

Data: 2016-02-04 20:54:48
Autor: Piotr aka dracorp
torby podsiod³owe XXL
Dnia Thu, 04 Feb 2016 19:42:10 +0100, twistedme napisał(a):

Niezły pomysł :)

http://tiny.pl/gtk34

Muszę to w końcu sobie zrobić. Z dłońmi jeszcze da się wytrzymać ale najgorzej mają stopy.

--
piecia aka dracorp

Data: 2016-02-04 22:36:29
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
torby podsiodłowe XXL
W dniu 2016-02-04 o 21:54, Piotr aka dracorp pisze:
Dnia Thu, 04 Feb 2016 19:42:10 +0100, twistedme napisał(a):

Niezły pomysł :)

http://tiny.pl/gtk34

Muszę to w końcu sobie zrobić. Z dłońmi jeszcze da się wytrzymać ale
najgorzej majÄ… stopy.

Kup wkładki termiczne do butów zasilane z baterii/akumulatorów.

Kiedyś kupiłem w Lidlu za 99 zł. I zimowa jazda stała się wielką przyjemnością. Moje mają jakieś pakiety aku z ładowarką.

http://fanlidla.pl/gazetka/2013.11.04.narty/12870,Podgrzewane,wkladki,do,butow,na,baterie

Dawniej po godzinie paluchy marzły i musiałem biegać.
Teraz mogę jechać przy -10 na 3 godziny i jest słodko :-)

Seco

Data: 2016-02-04 22:04:02
Autor: PeJot
torby podsiodłowe XXL
W dniu 2016-02-04 o 19:42, twistedme pisze:

http://tiny.pl/gtk34

Wow, jaka areodynamika :)

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzysta³em z Internetu, nie wiedzia³em, ¿e na ¶wiecie jest

Data: 2016-02-04 23:15:32
Autor: Piotr aka dracorp
torby podsiod³owe XXL
Dnia Thu, 04 Feb 2016 22:04:02 +0100, PeJot napisał(a):

W dniu 2016-02-04 o 19:42, twistedme pisze:

http://tiny.pl/gtk34

Wow, jaka areodynamika :)
W zimę aero chyba nie jest aż tak bardzo istotne. Chyba że na szosie pomykasz. Spotkał się z pogies na szosówce?

--
piecia aka dracorp

Data: 2016-02-05 15:48:17
Autor: Prot Ogenes
torby podsiodłowe XXL
On 2016-02-04 19:42, twistedme wrote:

Niezły pomysł :)

http://tiny.pl/gtk34

Ok, ale jak włożę do jednej 1.5L picia i do drugiej batony i narzędzia, to mnie nie będzie i tak ściągać na tę stronę z butelką?

pozdr
Prot

Data: 2016-02-05 17:23:26
Autor: Piotr aka dracorp
torby podsiod³owe XXL
Dnia Fri, 05 Feb 2016 15:48:17 +0100, Prot Ogenes napisał(a):

http://tiny.pl/gtk34

Ok, ale jak włożę do jednej 1.5L picia i do drugiej batony i narzędzia,
to mnie nie będzie i tak ściągać na tę stronę z butelką?
Ale to nie sÄ… sakwy.

--
piecia aka dracorp

Data: 2016-02-05 00:42:06
Autor: Piecia aka dracorp
torby podsiod³owe XXL
W dniu czwartek, 4 lutego 2016 19:37:03 UTC+1 u¿ytkownik Piotr aka dracorp napisa³:

> A skoro ju¿ o nowo¶ciach i w temacie przewo¿enia baga¿u, to KROSS
> wypu¶ci³ baga¿nik Travelrack. Wygl±d zachêcaj±cy, choæ topikowe dolne
> mocowania mojego zaufania nie wzbudzaj±.
Muszê zobaczyæ.
Hmm, nie muszê bo mam go 2 sztuki. Kupi³em specjalnie dla sprê¿yny ¿eby zapiêcie mieæ przymocowane podczas jazdy po mie¶cie. Po za tym w koñcu jest odstêp od hamulców.
Ogólnie bardzo dobry ale móg³by byæ l¿ejszy. Crosso np. nie ma jednak w planach sprê¿yny, bo waga jest najwa¿niejsza, jak to mi odpisali.

Data: 2016-02-05 12:25:02
Autor: Albert Stonoga
torby podsiodłowe XXL
W dniu 05.02.2016 o 09:42, Piecia aka dracorp pisze:
[...]

Crosso mam w dwóch rowerach. Ale odpowiednik ze sprê¿yn± do tej pory w oczy mi siê nie rzuci³.

Co do dolnego mocowania Krossa, wygl±da ono podobnie do tego:
https://youtu.be/OiUDdOxmYv4?t=1m42s
St±d moje obawy.

Data: 2016-02-05 11:42:52
Autor: dracorp
torby podsiodłowe XXL
On 05.02.2016 12:25, Albert Stonoga wrote:

Crosso mam w dwóch rowerach. Ale odpowiednik ze sprężyną do tej pory w oczy mi się nie rzucił.
Bo nie ma.
Co do dolnego mocowania Krossa, wyglÄ…da ono podobnie do tego:
https://youtu.be/OiUDdOxmYv4?t=1m42s
StÄ…d moje obawy.

Poszukam na zdjeciach co uzywalem w wakacje. Bo u mnie dziala ale ja to w
 jedym rowerze spilowalem te koncowki. Pozdrawiam Piotr

Data: 2016-02-05 17:25:54
Autor: Piotr aka dracorp
torby podsiod³owe XXL
Nie lubię komórki :)
Ogólnie jak kupiłem te bagażniki Krossa to do górala odciąłem brzeszczotem te "L-ki". I teraz bagażnik trzyma się na płaskownikach. W przełajówce dalej mam L-ki ale jeszcze nie miałem mega obciążeń, max 5kg.

--
piecia aka dracorp

Data: 2016-02-05 12:08:39
Autor: Albert Stonoga
torby podsiodłowe XXL
W dniu 04.02.2016 o 19:34, Piotr aka dracorp pisze:

Nie wiem o kim pisali ale ja znam tylko Rafała (niestety nie osobiście):
http://wciazwdrodze.blogspot.com/p/krawiectwo-turystyczne.html

O to chodziło. Dzięki!

Albert Stonoga

Data: 2016-02-04 21:31:15
Autor: komandir
torby podsiodłowe XXL
W dniu 2016-02-04 o 19:01, Albert Stonoga pisze:
[...]

Zobacz na:

http://www.podrozerowerowe.info/

-- -

Data: 2016-02-09 11:13:01
Autor: Wojtas
torby podsiodłowe XXL
[...]

http://bikepack.pl/pl/

Mam przedniÄ… i nie narzekam.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

torby podsiodłowe XXL