torpedo w ramie bez naciągu łańcucha

Data: 2010-06-02 21:31:40
Autor: ToMasz
torpedo w ramie bez naciągu łańcucha
witam

chciałbym w ramie jak na tej aukcji:
http://allegro.pl/item1059359182_rama_trekingowa_28_alu_nowa_super_cena.html
zamocować koło z piastą 3biegową z torpedem (hamulec "do tyłu"). wiem ze
to bedzie loteria, bo niema możliwości regulacji napięcia łańcucha, ale
może akurat ktoś takie coś wykombinował i działa? Poradźcie coś proszę

ToMasz

Data: 2010-06-02 23:09:04
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Wed, 02 Jun 2010 21:31:40 +0200, ToMasz napisał(a):

to bedzie loteria, bo niema możliwości regulacji napięcia łańcucha, ale
może akurat ktoś takie coś wykombinował i działa? Poradźcie coś proszę
Sa napinacze montowane do haka przerzutki oraz takie do ramy.
Np takie:
http://www.synkros.pl/cat-pol-1235660104-Akcesoria-Napinacze-lancucha.html

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-06-03 04:55:33
Autor: Konik
torpedo w ramie bez naciągu łańcucha
On 2 Cze, 21:31, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
witam

chcia bym w ramie jak na tej aukcji:http://allegro.pl/item1059359182_rama_trekingowa_28_alu_nowa_super_ce...
zamocowa ko o z piast 3biegow z torpedem (hamulec "do ty u"). wiem ze
to bedzie loteria, bo niema mo liwo ci regulacji napi cia a cucha, ale
mo e akurat kto takie co wykombinowa i dzia a? Porad cie co prosz

ToMasz

M0żesz kombinować z półogniwami, chyba najtańszy sposób.

Data: 2010-06-03 16:53:01
Autor: ToMasz
Konik pisze:
[...]

podoba mi sie pomysł, ale go nie rozumiem.  Mógłbyś mi to wyjaśnic?

ToMasz

Data: 2010-06-03 17:25:58
Autor: Michał Pysz
torpedo w ramie bez naciągu łańcucha
http://www.sheldonbrown.com/harris/chains.html
Half Link na dole strony

mp.

Data: 2010-06-03 21:27:56
Autor: ToMasz
Michał Pysz pisze:
http://www.sheldonbrown.com/harris/chains.html
Half Link na dole strony

mp.
dziekuje za link. jutro bede naginał ogniwko. moze sie uda :)

ToMasz

Data: 2010-06-03 13:22:46
Autor: Konik
On 3 Cze, 21:27, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
Michał Pysz pisze:>http://www.sheldonbrown.com/harris/chains.html
> Half Link na dole strony

> mp.

dziekuje za link. jutro bede naginał ogniwko. moze sie uda :)

ToMasz

Stój!
tego się nie nagina :) tzn. ja bym tak wolał nie kombinować z
łańcuchem.
możesz kupić albo łańcuch od razu zrobiony z półogniw (np. Dartmoor
Vert), albo zaopatrzyć się w samo półogniwo (np. takie
http://www.dobrerowery.com/product_info.php?products_id=7461 ).
Nie wiem czy będą mieli w rowerowym takie, bo u mnie nie wiedzieli o
co mi chodzi.

Data: 2010-06-03 10:38:44
Autor: Coaster

Rozwiazaniem jest mimosrodowy suport: http://tinyurl.com/3ye4f9a

--
PoZdR
"Gdy przyspieszasz na plaskim i lapiesz sie na tym,

torpedo w ramie bez naciągu łańcucha