toster/fotel do masazu

Data: 2010-01-12 12:36:02
Autor: marek
toster/fotel do masazu
Witam wszystkich :)

2 sprawy... Na tosterach sie nie znam zupelnie - w zasadzie uzywalem tylko jeden (jakis tani tefala), o ile czasem tost z tego wyjdzie  ok, to najczesciej jest albo niedopieczony, albo przypalony... a czasem i jedno i 2gie (na dole spieczony, na gorze niedopieczony).
Regulacja jest 5stopniowa i pomimo takiego samego ustawienia za kazdym razem wychodzi inaczej (nawet jezeli wkladam tosty do "zimnego" tostera - po rozgrzaniu musze zmniejszyc bo inaczej bankowo sie przypali)
Bycmoze blednie zakladam ze to wina tostera... W zwiazku z tym chcialbym sie zapytac o jakies polecane modele tosterow ktore potrafia rownomiernie za kazdym razem tak samo robic tosty? - Czyli po prostu ustawiam raz toster, wkladam tosty i za kazdym razem tak samo wyjda, ladnie rowno przypieczone.

Druga sprawa .... Zastanawiam sie nad jakims fotelem do masazu... Czy da sie kupic cos sensownego do 1000/1500 pln czy zapomniec trzeba?
Znajomy kupil (kilka lat temu) fotel za 500 czy 600 i w zasadzie pieniadze wyrzucone w bloto.. skora ekologiczna tak cienka ze po 3-4 miesiacach zaczela sie przecierac/pekac, podlokietniki zlapaly luz, a na dodatek sprzedajacy zwinal interes i o gwarancji mogl zapomniec...
Wiec chcialbym sie poradzic grupowiczow w kwestii wyboru fotela rowniez.

Data: 2010-01-13 02:44:00
Autor: ZbyszekZ
toster/fotel do masazu
On Jan 12, 12:36 pm, "marek" <ma...@NO-SPAM.pl> wrote:
[...]

Oczywiście są takie, polecane to np. Zepter albo KitenAid.
W 2k zł powinieneś się zmieścić.

Druga sprawa .... Zastanawiam sie nad jakims fotelem do masazu... Czy da sie
kupic cos sensownego do 1000/1500 pln czy zapomniec trzeba?
W tej cenie kupisz co najwyżej nakładkę na fotel, za fotel to raczej
5000/6000.

--
ZZ@private

Data: 2010-01-13 14:08:47
Autor: marek
toster/fotel do masazu

Użytkownik "ZbyszekZ" <zbyszekz@gmail.com> napisał w wiadomości news:e28a932d-4895-42b3-9cbc-f3b19030bb5cc34g2000yqn.googlegroups.com...
On Jan 12, 12:36 pm, "marek" <ma...@NO-SPAM.pl> wrote:
Witam wszystkich :)

Oczywiście są takie, polecane to np. Zepter albo KitenAid.
W 2k zł powinieneś się zmieścić.
Dzieki za odpowiedz, ale z ta cena to jakis zart? Czy jakis konkretny model masz na mysli?
Bo KitchenAida z sensorem (sensor chyba rownie dobry w kazdym?) po krotkim poszukiwaniu znalazlem za 880 w polsce, a o cenach w USA to nawet nie mowie.

Data: 2010-01-14 06:34:56
Autor: Kane
toster/fotel do masazu
Bo KitchenAida z sensorem (sensor chyba rownie dobry w kazdym?) po  >krotkim poszukiwaniu znalazlem za 880 w polsce, a o cenach w USA to nawet nie >mowie.

No - czyli dobrze mowil. Zmiesciles sie w 2k.

Pozdrawiam

Kane

Data: 2010-01-13 23:28:03
Autor: ZbyszekZ
toster/fotel do masazu
On Jan 14, 6:34 am, "Kane" <k...@arymateya.pl> wrote:
> [...]
> nie >mowie.

No - czyli dobrze mowil. Zmiesciles sie w 2k.

Kryzys ich dotknął, ja szukałem tostera chyba ze dwa lata temu,
poniżej 1500PLN za nowy chyba cena nie schodziła.
W sumie kupiłem taki za 17 zł, po zmarnowaniu kilku tostów na
doświadczenia dajemy sobie radę.
Różnicy istotnej pomiędzy tym za 17 a markowymi za 100+ nie
stwierdziłem. Dopiero powyżej 500 pojawiał się sensor, ale jak się
poczyta uwagi na forach to tylko Zepter i KitchenAid.

--
ZZ@private

Data: 2010-01-16 11:03:26
Autor: marek
toster/fotel do masazu

Użytkownik "Kane" <kane@arymateya.pl> napisał w wiadomości news:himb2t$98t$1nemesis.news.neostrada.pl...
Bo KitchenAida z sensorem (sensor chyba rownie dobry w kazdym?) po  >krotkim poszukiwaniu znalazlem za 880 w polsce, a o cenach w USA to nawet nie >mowie.

No - czyli dobrze mowil. Zmiesciles sie w 2k.
No tak... ale po takim opisie spodziewalem sie czegos znacznie drozszego... a na ebayu amerykanskim to w ogole smiesznie niskie ceny.

toster/fotel do masazu