totolotek, pilne !!!!

Data: 2009-03-17 16:29:52
Autor: Piotr
totolotek, pilne !!!!
Ma ktoś może zarejestrowany wczorajszy program polsatu tak aby znajdowała  się w nim cała transmisja losowania totolotka ?
Byłbym bardzo wdzięczny za udostępnienie.
Proszę nie podawac mi wyników, potrzebuję transmisje z losowania.
Wkradł się tam pewien błąd, ale może się przesłyszałem. Jeśli sprawdzi  się, opublikuję w sieci.
Może zrobić się ciekawie.

Piotr

Data: 2009-03-17 17:44:14
Autor: *piotr'ek*
totolotek, pilne !!!!
Wkradł się tam pewien błąd, ale może się przesłyszałem. Jeśli sprawdzi się, opublikuję w sieci.

Nagrania nie mam, ale wiem, że błąd polegał na tym, iż prowadząca powiedziała "Witamy w środę, 18 marca"... a wczoraj był poniedziałek, 16 marca. Szczegół - ot poprostu komuś taśma ze środowym nagraniem się pomyliła z taśmą poniedziałkową.

*piotr'ek*

Data: 2009-03-17 17:52:51
Autor: Mane
totolotek, pilne !!!!
*piotr'ek* pisze:

[...]

Moze trzeba skleslac kupony bo to bylo losowanie jutrzejsze ? ;D

Data: 2009-03-17 18:33:10
Autor: *piotr'ek*
totolotek, pilne !!!!
Moze trzeba skleslac kupony bo to bylo losowanie jutrzejsze ? ;D

Za późno... nagrali dzisiaj wersję, która jutro zostanie wyemitowana.

*piotr'ek*

Data: 2009-03-19 00:39:44
Autor: Cavallino
totolotek, pilne !!!!
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:gpokh5$n2k$1inews.gazeta.pl...
*piotr'ek* pisze:

[...]

I co, numery trafione?

Data: 2009-03-17 18:24:30
Autor: Adax
totolotek, pilne !!!!
Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr_ekntowykasuj@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpok1d$l84$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie do wiary !!! Ale jajca.... :)

Data: 2009-03-17 18:34:49
Autor: Sat_Diver
totolotek, pilne !!!!
Nastał dzień 2009-03-17 16:29, Piotr donosi, że:
Ma ktoś może zarejestrowany wczorajszy program polsatu tak aby znajdowała się w nim cała transmisja losowania totolotka ?

Wieczorem sprawdzę na HDD, wczoraj nagrywałem "Rysia"

Data: 2009-03-17 18:46:37
Autor: Sat_Diver
totolotek, pilne !!!!
Nastał dzień 2009-03-17 16:29, Piotr donosi, że:
Ma ktoś może zarejestrowany wczorajszy program polsatu tak aby znajdowała się w nim cała transmisja losowania totolotka ?
Mam, zaraz zDiVXuję i podeślę linka

Data: 2009-03-17 18:53:24
Autor: Sat_Diver
totolotek, pilne !!!!
Nastał dzień 2009-03-17 16:29, Piotr donosi, że:
Ma ktoś może zarejestrowany wczorajszy program polsatu tak aby znajdowała się w nim cała transmisja losowania totolotka ?
Proszę bardzo - umieściłem:
http://www.plikus.pl/zobacz_plik-losowanie_lotto_16.03.2009-201612.html
Jak potrzebna lepsza jakość - dać znać - jeszcze nie skasowałem z HDD nagrywarki ;)

Data: 2009-03-17 20:05:29
Autor: Piotr
totolotek, pilne !!!!
Dnia 17-03-2009 o 18:53:24 Sat_Diver <satdiver@satdiver.info> napisał(a):

[...]

Czy link do tego materiału mógłbym wskazać gdybym chciał rozpowszechnić  ten skandal ?
Należy do Ciebie, zarejestrowałeś go więc...wiadomo.

--
Piotr

Data: 2009-03-17 20:08:04
Autor: Sat_Diver
totolotek, pilne !!!!
Nastał dzień 2009-03-17 20:05, Piotr donosi, że:

Proszę - korzystaj :)

Data: 2009-03-17 20:14:24
Autor: Piotr
totolotek, pilne !!!!
Dnia 17-03-2009 o 20:08:04 Sat_Diver <satdiver@satdiver.info> napisał(a):

[...]

Dziękuję.
W takim razie ślę informację w tej chwili do kilku redakcji TV oczywiście  nie Polsatu.
Może macie na szybko namiary mailowe do redakcji znanych portali ?

--
Piotr

Data: 2009-03-17 19:03:09
Autor: Big Jack
totolotek, pilne !!!!
W wiadomości:
użytkownik *Piotr* napisał(a):

[...]

Ja wprawdzie nie mam tego nagranego, ale pamiętam jak prowadzący przerzucił
się z jedną liczbą w podawaniu wyników losowania DL. Wtedy uznawali liczby wylosowane i wypowiedziane skutkiem czego znacznie więcej było wygranych

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-03-17 19:51:26
Autor: Piotr
totolotek, pilne !!!!

użytkownik *Piotr* napisał(a):

[...]

Słuchajcie.
Jeśli macie ten materiał trzeba go opublikować na youtube.

To jest afera na skalę międzynarodową.

Wnioski są takie:
- wylosowane liczby są z góry znane
- nie ma w takim razie przeszkód aby podać wyznaczonej osobie x liczby  jakie zostaną wylosowane w dniu "0",
a ta udała się do kolektury i je skreśliła na kuponie i go posłała !!!

Co sądzicie o tym ?

--
Piotr

Data: 2009-03-17 20:00:21
Autor: mu
totolotek, pilne !!!!
"Piotr" wrote in message news:op.uqx9b0i7q462ukelizek.domain...

[...]

chwila, a dlaczego nie robia tego co kazde losowanie? rozumiem ze kumulacje sa tylko dla zmylki :)

a ta udała się do kolektury i je skreśliła na kuponie i go posłała !!!

Co sądzicie o tym ?

sadze, ze przesadzasz.
faktycznie kobieta powiedziala sroda, 18 marca (nie poprawiajac sie) ale pozniej uslyszalem tekst '...to juz koniec poniedzialkowych losowan'.
oczywiscie mozesz sprawe ciagnac dalej, tylko co powiesz swiadkom (obsluga studia) losowania w sadzie? ze sa w spisku?

mu.

Data: 2009-03-17 20:29:39
Autor: Piotr
totolotek, pilne !!!!
Dnia 17-03-2009 o 20:00:21 mu <no@spam.com> napisał(a):

[...]

cyt: "Koniec poniedziałkowych losowań"...jest taka wypowiedź, ale cień  pada na uczciwość mimo wszystko.
Można zadać sobie pytanie.
Dlaczego nikt z reżyserki nie pomachał od razu aby pani prezenterka się  poprawiła.
Poza tym pomyłka aż o dwa dni i to z pełnym przekonaniem, że jest środa ?
To po prostu cuchnie...

--
Piotr

Data: 2009-03-17 22:46:56
Autor: Ghost
totolotek, pilne !!!!

Użytkownik "Piotr" <piotrhns@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:op.uqya3patq462ukelizek.domain...
[...]

Bo ona ma wbite te daty w glowe, te konkretnie w ktorych sa losowania.

Data: 2009-03-17 20:29:14
Autor: Marek Dyjor
totolotek, pilne !!!!

użytkownik *Piotr* napisał(a):

[...]

sądzę że to sie da leczyć...

i to nawet w trybie otwartym.

Data: 2009-03-17 22:31:58
Autor: Maciej Bojko
totolotek, pilne !!!!
On Tue, 17 Mar 2009 19:51:26 +0100, Piotr <piotrhns@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

Czołówka idzie z taśmy, a losowanie na żywo. To najprostsze
wyjaśnienie tego, że na początku panienka mówi o środzie, a pod koniec
o poniedziałku.
Ale jak chcesz, to proszę bardzo, baw się w dekonspirowanie afery na
skalę międzynarodową. I nie zapomnij zdać relacji, jak poszło.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-03-17 22:43:36
Autor: mu
totolotek, pilne !!!!
"Maciej Bojko" wrote in message news:9950s45pcu5gaiqd8qo44ggqhv6ed80to64ax.com...

Co sądzicie o tym ?

Czołówka idzie z taśmy, a losowanie na żywo. To najprostsze
wyjaśnienie tego, że na początku panienka mówi o środzie, a pod koniec
o poniedziałku.

sugerujesz ze ten wic z pokazaniem zegara jest z tasmy? przeciez to chyba jest jedynym wskaznikiem ze calosc leci na zywo :)

mu.

Data: 2009-03-17 22:52:24
Autor: Maciej Bojko
totolotek, pilne !!!!
On Tue, 17 Mar 2009 22:43:36 +0100, "mu" <no@spam.com> wrote:

[...]

A dlaczego by nie?

przeciez to chyba jest jedynym wskaznikiem ze calosc leci na zywo :)

Zegar niczego nie dowodzi, zegar można dowolnie nastawiać.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-03-18 07:23:36
Autor: pawell32
totolotek, pilne !!!!
mu pisze:
[...]

a jaką macie pewność że losowania są na żywo??
ja zawsze miałem wątpliwości.

pawell

Data: 2009-03-17 22:50:23
Autor: Ghost
totolotek, pilne !!!!

wrote:

[...]

Faktycznie, nie ogladam losowan, ale z tego filmiku wynika, ze kawalki ewidentnie sa nagrywane osobno.

Data: 2009-03-18 15:36:17
Autor: Tomy M.
totolotek, pilne !!!!
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:gpp6g4$a4$1nemesis.news.neostrada.pl...

Faktycznie, nie ogladam losowan, ale z tego filmiku wynika, ze kawalki ewidentnie sa nagrywane osobno.

W takim razie kłamią z zegarem który wyświetla czas w tej czołówce
z dokładnością do SEKUND.
Jedno jest pewne ... grający są OSZUKIWANI na 100%.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-03-18 21:42:25
Autor: Ghost
totolotek, pilne !!!!

Użytkownik "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com> napisał w wiadomości news:gpr10n$c4d$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

To jest nic - jak odbierasz antena naziemna to losowanie jest wczesniej niz przez satelite - to dopiero oszustwo!!!!!jedenascie

Data: 2009-03-19 00:01:56
Autor: Darek
totolotek, pilne !!!!

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:gprmfh$2b3$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Jakie oszustwo, jak na TV Polonia leci Teleexpress z sekundowym lub dwu sekunduwym opóżnieniem do TVP 1 to też masz oszustwo. Poprostu masz małe opóżnienie między anteną naziemna a satelitą, popatrz sobie jak nadaje TVP 3 a TVN 24 ten sam material na żywo to też masz ok. sekundowe opóżnienie.

Data: 2009-03-19 00:32:47
Autor: Ghost
totolotek, pilne !!!!

Użytkownik "Darek" <alibaba29@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpruh8$22me$1omega.artcom.pl...

[...]

Skad sie tacy biora?

Data: 2009-03-19 10:43:30
Autor: marko1a
totolotek, pilne !!!!

Użytkownik "Darek" <alibaba29@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpt2o1$t9f$1omega.artcom.pl...

Stąd co ty :) Czepiacie sie że osoba machnela sie w dacie i robicie jakis spisek. Napiszcie do nich aby napisali wyjaśnienie wtej sprawie :)

Ja rozumiem mozna się pomylić "witam w środę szesnastego" albo "witam w poniedziałek osiemnastego" ale jak udało się przed kamerami w napięciu powiedzieć "środę"  podświadomi wiedzieć że środa to jest osiemnasty i powiedzieć to jednym tchem?
Jakby nie było podwazyli swoją wiarygodność i tyle.

Gdy byłem w 94r. w Austrii wysłałem 40 zakładów w ichszego lotto na podstawie własnego generatora liczb uwzględniającego wyniki losowań z ostatnich 5 lat. Trafiłem dwie czwórki i dwie trójki. Parę tygodni później w Polsce obstawiłem tym samym generatorem 200 zakładów ale na podstawie polskich losowań z 10 lat. I co ?  5 trójek tylko było!

Daawno temu jeszcze za komuny grawałem od czasu do czasu, potem na początku lat 90 też czasem. Raz na dwa-trzy losowania wpadała mi trójka.
Teraz jest to po prostu niemożliwe.
Nie gram już więcej.

Marek

Data: 2009-03-19 14:58:22
Autor: TM
totolotek, pilne !!!!
On Thu, 19 Mar 2009 10:43:30 +0100
"marko1a" <marko1a@lycos.de> wrote:

Daawno temu jeszcze za komuny grawałem od czasu do czasu, potem na początku lat 90 też czasem. Raz na dwa-trzy losowania wpadała mi trójka.
Teraz jest to po prostu niemożliwe.
Nie gram już więcej.

A ja losowo wygenerowalem sobie 6 liczb, a nastepnie losowo
wygenerowalem sobie 500 000 (500 tysiecy) razy 6 liczb i sprawdzilem
ile padlo szostek i sie okazalo ze padlo 10 szostek. Potem znow zrobilem
podobny test i padlo 9 szostek. Potem znow zrobilem taki test i padlo
12 szostek. Dzisiaj przerobie troche program by wygenerowal mi 1000
takich losowan ... jestem ciekaw ile srednio bedzie padalo szostek.
Pytanie .. ile polakow gra w totka .. i czemu pada tylko 1-3 szostki
(zadko wiecej)?

--
TM

Data: 2009-03-19 16:37:49
Autor: Maciej Bojko
totolotek, pilne !!!!
On Thu, 19 Mar 2009 14:58:22 +0100, TM <trele.molere@op.pl> wrote:

[...]

Ciekawy wynik. Przy pół milionie skreślonych zakładów
prawdopodobieństwo tego, że padnie chociaż JEDNA szóstka, wynosi
poniżej czterech procent (zresztą, sam policz). A tobie nieustannie
pada jak nie sześć, to dwanaście.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-03-23 11:43:07
Autor: Rafal M
totolotek, pilne !!!!
On 19 Mar, 14:58, TM <trele.mol...@op.pl> wrote:

[...]

I jak Ci poszlo przy 1000 losowan?

Pozdr
Rafal

Data: 2009-03-23 20:38:46
Autor: TM
totolotek, pilne !!!!
On Mon, 23 Mar 2009 11:43:07 -0700 (PDT)
Rafal M <rafal.markiewicz@gmail.com> wrote:

> [...]

> takich losowan ... jestem ciekaw ile srednio bedzie padalo szostek.
> Pytanie .. ile polakow gra w totka .. i czemu pada tylko 1-3 szostki

Jeszcze nie testowalem. Troche mnie martwi to prawdopodobienstwo tak
czestego wypadania szostek. Zastanawiam sie czy moze to byc zwiazane z
klasa Random (C# .Net 2.0), czy moze popelnilem jakis oczywisty blad.
Wszystkie losowania sa zapisywane do pliku i w wyniku widac jakie padaly
liczby i czy rzeczywiscie sie zgadzaja. Jak bede mial chwile musze
troche dokladnie sie temu przyjrzec (jak poprawie program wrzuce
gdzies na siec do analizy,testow).

TM

Data: 2009-03-24 21:55:23
Autor: Marek Dyjor
totolotek, pilne !!!!
TM wrote:
[...]

sprawdz sobie rozklady, moze masz cos nie teges z generatorem liczb losowych, pamietam ze spotkalem sie z ostrzezeniem ze standardowe algorytmy generacji liczb losowych sa bardzo slabiutkie.

Data: 2009-03-19 16:42:08
Autor: brum
totolotek, pilne !!!!
[...]

czworki ukradli i rzucili na prywatny rynek

Data: 2009-03-19 17:29:51
Autor: Ghost
totolotek, pilne !!!!

Użytkownik "brum" <brumbrum@onet.eu> napisał w wiadomości news:gptp4c$1lq$1news.onet.pl...
[...]

Ale to wyglada, jakby on pisal powazne.

Data: 2009-03-19 16:55:30
Autor: Maciej Bojko
totolotek, pilne !!!!
wrote:

Gdy byłem w 94r. w Austrii wysłałem 40 zakładów w ichszego lotto na podstawie własnego generatora liczb uwzględniającego wyniki losowań z ostatnich 5 lat.

:)

Trafiłem dwie czwórki i dwie trójki. Parę tygodni później w Polsce obstawiłem tym samym generatorem 200 zakładów ale na podstawie polskich losowań z 10 lat.

:D

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-03-19 13:34:52
Autor: Ghost
totolotek, pilne !!!!

[...]

Raczej nie.

Czepiacie sie że osoba machnela sie w dacie i robicie jakis spisek.

Do tego czytac nie umiesz.

Napiszcie do nich aby napisali wyjaśnienie wtej sprawie :)

Ano napiszcie towarzyszu.

BTW cos Ci sie w dupsko wzera

Data: 2009-03-18 22:30:24
Autor: Maciej Bojko
totolotek, pilne !!!!
On Wed, 18 Mar 2009 15:36:17 +0100, "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>
wrote:

Faktycznie, nie ogladam losowan, ale z tego filmiku wynika, ze kawalki ewidentnie sa nagrywane osobno.

W takim razie kłamią z zegarem który wyświetla czas w tej czołówce
z dokładnością do SEKUND.

STRASZNE. Gdyby zegar pokazywał tylko GODZINY i MINUTY, nie byłoby to
tak NIEGODZIWE.

Jedno jest pewne ... grający są OSZUKIWANI na 100%.

Są jeszcze sądy w Berlinie.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-03-21 19:02:45
Autor: Tomy M.
totolotek, pilne !!!!
Użytkownik "Maciej Bojko" <maciej.bojko@gmail.com> napisał w wiadomości news:ftp2s49eq3q7ke6hrstgpolm8fku0qbsje4ax.com...

STRASZNE. Gdyby zegar pokazywał tylko GODZINY i MINUTY, nie byłoby to
tak NIEGODZIWE.

Pomyśl trochę ... komu chiałby się tworzyć taką iluzję
z zegarem gdyby losowanie były na żywo? Logika każe przypuszczać
że losowanie odbywająsię WCZEŚNIEJ. W przeciwnym wypadku nie
dbaliby tak bardzo o iluzję przekazu na żywo.
Wygrane są SPRZEDAWANE w celu wyprania pieniędzy.
Nazwiska wygrywających są TAJNE ... piękny i stary
sposób prania kasy.

Analogia:

Pijanego poznasz po tym że przesadnie udaje trzeźwego
podczas gdy trzeźwy nie dba o to czy ma chwiejny krok
czy też nie ... BO JEST TRZEŹWY.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-03-21 19:58:28
Autor: Maciej Bojko
totolotek, pilne !!!!
On Sat, 21 Mar 2009 19:02:45 +0100, "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>
wrote:

[...]

Ach, logika!
Rozumiem, konkretnie: sylogizm Tomy'ego? ~p => p?

Analogia:

Pijanego poznasz po tym że przesadnie udaje trzeźwego
podczas gdy trzeźwy nie dba o to czy ma chwiejny krok
czy też nie ... BO JEST TRZEŹWY.

Aha. Jak ktoś idzie prosto, to znaczy, że jest pijany, bo pijani się
chwieją na nogach, a pijany chce ukryć, że jest pijany. Jeżeli ktoś
się chwieje na nogach, to znaczy, że jest trzeźwy, bo na nogach
chwieją się pijani, a trzeźwemu nie zależy, czy go wezmą za pijanego,
czy nie.
Logika piękna rzecz.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-03-22 07:33:32
Autor: brum
totolotek, pilne !!!!
[...]

kurski: brak dowodu, to poważna przesłanka, że taki dowód istnieje

Data: 2009-03-23 14:10:35
Autor: Marek Dyjor
totolotek, pilne !!!!
wrote:

[...]

to tak jak ta teoria ze bronią sie tylko winni.

Data: 2009-03-23 14:10:06
Autor: Marek Dyjor
totolotek, pilne !!!!
Tomy M. wrote:
[...]

naprawdę w to wierzysz?

Data: 2009-03-23 21:26:19
Autor: Chris
totolotek, pilne !!!!
Dnia Mon, 23 Mar 2009 14:10:06 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

[...]

A dlaczego miałby nie wierzyć?
Przecież takie przypadki w Polsce już były, że przypomnę tylko aferę z
gazetą wydawaną w latach 90-tych przez gości od Elektromisu.
Gazeta zawierała rzekomo losowo wybrane numery dowodów osobistych i kto
znalazł w niej swój numer dowodu, wygrywał bardzo wysoka nagrodę.
Okazało się, że ta cała "loteria" właśnie służyła do wręczania łapówek
oraz prania lewych pieniędzy.
I powiem nawet więcej: Sam znałem gościa, który w ten sposób "wygrał" luksusowy samochód, z
którego w żaden inny sposób nie byłby w stanie wytłumaczyć się przed
urzędem skarbowym.
Właśnie po wykryciu tej afery oraz innych, podobnych, fiskus opodatkował
wygrane w konkursach i loteriach.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-03-18 20:11:27
Autor: MaW
totolotek, pilne !!!!

wrote:

[...]

Bz sensu - niepotrzebne komplikowanie. Moim zdaniem rozwiązanie jest jeszcze prostsze: dziewczyna czyta tekst z tzw "promptera", ktoś sie pomylił i żle wstukał datę, dziewczyna była stremowana i przeczytała bez zastanowienia się.

MaW

Data: 2009-03-17 21:45:49
Autor: MaRkS
totolotek, pilne !!!!

http://www.youtube.com/watch?v=uL2Ec_duKnQ&layer_token=d0fd67c02d8e37c7

Data: 2009-03-19 00:05:35
Autor: Darek
totolotek, pilne !!!!
Kiedyś w programie Szymon Majewski Show zostal wykorzystany material z losowania Lotto jak kule wylecialy z maszyny na podłoge podczas losowania, jakby np. losowanie było wczesniej nagrane to by sobie losowanie powtórzyli a nie puścili jak im kule z maszyny lecą :)

Data: 2009-03-23 14:11:35
Autor: Marek Dyjor
totolotek, pilne !!!!
Darek wrote:
[...]

to było specjalnie a szymon jest w spisku. :)

Data: 2009-03-24 12:39:33
Autor: luck
totolotek, pilne !!!!
Darek pisze:
[...]

To celowy manewr mający na celu uspic twoja czujnosc .... BEWARE !

Data: 2009-03-24 19:25:06
Autor: Darek
totolotek, pilne !!!!

Użytkownik "luck" <luckCUTIT@vp.pl> napisał w wiadomości news:gqagpc$1g9$2news.task.gda.pl...
Darek pisze:
[...]

Napisz to tym co wątek założyli i wierzą że im robia na złość że im nie dają wygrać :)

totolotek, pilne !!!!