totolotek, pilne !!!!

Data: 2009-03-17 17:44:14
Autor: *piotr'ek*
totolotek, pilne !!!!
Wkradł się tam pewien błąd, ale może się przesłyszałem. Jeśli sprawdzi się, opublikuję w sieci.

Nagrania nie mam, ale wiem, że błąd polegał na tym, iż prowadząca powiedziała "Witamy w środę, 18 marca"... a wczoraj był poniedziałek, 16 marca. Szczegół - ot poprostu komuś taśma ze środowym nagraniem się pomyliła z taśmą poniedziałkową.

*piotr'ek*

Data: 2009-03-17 17:52:51
Autor: Mane
totolotek, pilne !!!!
*piotr'ek* pisze:

[...]

Moze trzeba skleslac kupony bo to bylo losowanie jutrzejsze ? ;D

Data: 2009-03-17 18:33:10
Autor: *piotr'ek*
totolotek, pilne !!!!
Moze trzeba skleslac kupony bo to bylo losowanie jutrzejsze ? ;D

Za późno... nagrali dzisiaj wersję, która jutro zostanie wyemitowana.

*piotr'ek*

Data: 2009-03-19 00:39:44
Autor: Cavallino
totolotek, pilne !!!!

[...]

[...]