tow General 20,20 TVP1

Data: 2010-02-01 20:09:20
Autor: matusm
tow General 20,20 TVP1
tylko dlatego  ze nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-02-01 21:41:19
Autor: raff
tow General 20,20 TVP1
No i mamy naszego zdrajce.

Gubernatora Priwislanskiego Kraju.

R.

Data: 2010-02-01 21:50:08
Autor: u2
tow General 20,20 TVP1
W dniu 2010-02-01 21:41, raff pisze:
No i mamy naszego zdrajce.

Tylko komu on składał przysięgę ?

Gubernatora Priwislanskiego Kraju.

Obecnie przyjmuje się go z honorami w ruinach po ZSSR :)

Data: 2010-02-01 22:24:17
Autor: raff
tow General 20,20 TVP1
No i mamy naszego zdrajce.

Tylko komu on składał przysięgę ?

Gubernatora Priwislanskiego Kraju.

Obecnie przyjmuje się go z honorami w ruinach po ZSSR :)

Od pie- pie- pieprzcie sie od Generala ;)

R.

Data: 2010-02-01 23:00:28
Autor: Jan Kowalski
tow General 20,20 TVP1
matusm pisze:
tylko dlatego  ze nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

I przyznam, że nie rozumiem, czy zamiarem twórców filmu było napiętnowanie tow. generała za to że wywalił na zbity pysk z LWP oficerów żydowskiego pochodzenia czy też pokazanie (oczywi¶cie Polakom-antysemitom, jakżeby inaczej) że zrobił co¶ pozytywnego?

Nie wiem już co o tym my¶leć....

Jasiek

Data: 2010-02-02 00:15:35
Autor: u2
tow General 20,20 TVP1
W dniu 2010-02-01 23:00, Jan Kowalski pisze:

[...]

A cóż takiego pozytywnego Jeruzel zrobił ?

Data: 2010-02-02 09:23:42
Autor: Jadrys
tow General 20,20 TVP1
W dniu 2010-02-02 00:15, u2 pisze:
[...]

A choćby to że stan wojenny wprowadził ratuj±c Polskę przed sowieck± interwencj±.

Data: 2010-02-02 10:53:18
Autor: :he®sk:
tow General 20,20 TVP1
On Tue, 02 Feb 2010 09:23:42 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> A cóż takiego pozytywnego Jeruzel zrobił ?
A choćby to że stan wojenny wprowadził ratuj±c Polskę przed sowieck± interwencj±.

 buuuuuhahahhahahahahhabiiiiiibuuuuuhahhahahahhahahahhahahahahaha!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-02 16:26:37
Autor: Jadrys
tow General 20,20 TVP1
W dniu 2010-02-02 10:53, ":he®sk:" pisze:
On Tue, 02 Feb 2010 09:23:42 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

A cóż takiego pozytywnego Jeruzel zrobił ?

A choćby to że stan wojenny wprowadził ratując Polskę przed sowiecką
interwencjÄ….

  buuuuuhahahhahahahahhabiiiiiibuuuuuhahhahahahhahahahhahahahahaha!

Tak, - dzisiaj można się z tego śmiać. Ale wtedy dla ludzi odpowiedzialnych za los Polski to było zło konieczne. I na pewno nie była to decyzja nad którą się nie zastanawiali.

Data: 2010-02-02 16:57:46
Autor: raff
tow General 20,20 TVP1
Jadrys pisze:
[...]

Towarzysz general prosil Rosjan o interwencje. Taka jest prawda.

R.

Data: 2010-02-02 19:16:21
Autor: Jadrys
tow General 20,20 TVP1
W dniu 2010-02-02 16:57, raff pisze:

[...]

Jakby na to nie patrzeć, w tamtym czasie wprowadzenie stanu wojennego było słusznym posunięciem.

Data: 2010-02-02 20:17:27
Autor: *.he®sk.*
tow General 20,20 TVP1
On Tue, 02 Feb 2010 19:16:21 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Jakby na to nie patrzeć, w tamtym czasie wprowadzenie stanu wojennego było słusznym posunięciem.

 jasne. uratowalo komuchom tylki.

--

 HeSk

Data: 2010-02-03 11:13:06
Autor: Jadrys
tow General 20,20 TVP1
W dniu 2010-02-02 20:17, *.he®sk.* pisze:
On Tue, 02 Feb 2010 19:16:21 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Jakby na to nie patrzeć, w tamtym czasie wprowadzenie
stanu wojennego było słusznym posunięciem.

  jasne. uratowalo komuchom tylki.

I wielu "solidaruchom", o osobach niezaangaĹĽowanych nie wspominajÄ…c.

Data: 2010-02-03 11:58:20
Autor: :he®sk:
tow General 20,20 TVP1
On Wed, 03 Feb 2010 11:13:06 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   jasne. uratowalo komuchom tylki.
I wielu "solidaruchom", o osobach niezaangażowanych nie wspominaj±c.

 jasne. komu chcecie dzis wciskac ten kit?  ratowaliscie WLASNE tylki, nic wiecej.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 11:06:45
Autor: :he®sk:
tow General 20,20 TVP1
On Tue, 02 Feb 2010 16:26:37 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Tak, - dzisiaj można się z tego ¶miać. Ale wtedy dla ludzi odpowiedzialnych za los Polski to było zło konieczne.

 jakich "opowiedzialnych"? Masz na mysli WRON czy
 cala armie komuchow z PZPR ?
I na pewno nie była to decyzja nad któr± się nie zastanawiali.

 przestan wciskac kit! palilo sie im pod tylkami, a wielki brat mial
 swoje problemy. pamietasz powiedzienie: " a na drzewach zamiast  lisci beda wisiec komunisci" i "krzyzyki" na drzwiach mieszkan
 czlonkow pzpr? jak sadzisz: kto skad wyplynelo to powiedzenie  i kto rysowal "krzyzyki"? zapewniam cie,ze "Solidarnosc" nie
 miala z tym nic wspolnego. czlonkow pzpr i ich rodziny zastraszali
 w ten sposob twoi "odpowiedzialni" idole. wiec towarzyszu nie  wciskajcie tu kitu, ze byliscie ministrantem.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-05 21:48:05
Autor: Jadrys
tow General 20,20 TVP1
W dniu 2010-02-03 11:06, ":he®sk:" pisze:
[...]

Każdy myślący na zimno Polak w tym czasie był za tym żeby zakończyć tą anarchię która panowała w kraju przed wprowadzeniem stanu wojennego.

[...]

Zwykłe zacietrzewienie przez ciebie przemawia, a nie rzeczowa ocena sytuacji "przed stano wojennej".

Data: 2010-02-02 12:03:06
Autor: cirrus
tow General 20,20 TVP1
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hk8nef$nnd$4news.onet.pl...
[...]

Ratował wył±cznie własn± dupę jak to komuch.

--
stevep

Data: 2010-02-02 16:31:01
Autor: Jadrys
tow General 20,20 TVP1
W dniu 2010-02-02 12:03, cirrus pisze:
[...]

Ty Stefan jako człowiek starszy powiniene¶ mieć bardziej wyważone opinie..  Gdyby nie stan wojenny to nawet bez interwencji sowietów Polska mogła uton±ć w morzu krwi . Która byłaby wynikiem wojny domowej. My¶lisz że pseudokomuchy dali by się wieszać jak barany?

Data: 2010-02-02 18:40:21
Autor: cirrus
tow General 20,20 TVP1
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hk9gfu$3qp$1news.onet.pl...
[...]

Gdyby nie Jaruzelski mogła spa¶ć na nas asteroida- prawdopodobieństwo zbliżone.

--
stevep

Data: 2010-02-02 19:14:44
Autor: Jadrys
tow General 20,20 TVP1
W dniu 2010-02-02 18:40, cirrus pisze:

[...]

Ja go widzę tak jak Wołodyjowski Kmicica, - "Dziwny to człowiek który tyle złego co i dobrego uczynił dla swojej ojczyzny"

Data: 2010-02-02 19:18:30
Autor: raff
tow General 20,20 TVP1

[...]

Niestety, ale nie. Kmicic zreflektowal sie i naprawil swoje czyny.

Jaruzelski tkwil w tym do konca. Byl po prostu zdrajc±.

R.

Data: 2010-02-03 11:12:01
Autor: Jadrys
tow General 20,20 TVP1
W dniu 2010-02-02 19:18, raff pisze:

[...]

Zdrajca który walczy jako frontowy żołnierz o swoja ojczyznę?
  Ja go nazywam zdrajc±, ale tylko ideałów komunistycznych. Natomiast do jego patriotyzmu nie mam żadnych zastrzeżeń.

Data: 2010-02-03 11:58:20
Autor: :he®sk:
tow General 20,20 TVP1
On Wed, 03 Feb 2010 11:12:01 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Jaruzelski tkwil w tym do konca. Byl po prostu zdrajc±.
Zdrajca który walczy jako frontowy żołnierz o swoja ojczyznę?

 jako politruk. siedzial na tylach.  nie krec.

Ja go nazywam zdrajc±, ale tylko ideałów komunistycznych.
  a coz to takiego: "idealy komunistyczne" ? ;o)))

 w.j. pochodzi z rodziny "ziemianskiej" wiec byl "kulakiem"
 na dodatek byl ochrzczony i bardzo religijny tak wiec
 zdradzil KK,a nie twoje idealy! niezle wykombinowalem?

Natomiast do jego patriotyzmu nie mam żadnych zastrzeżeń.

 oczywiscie. byl wzorcowym rosyjskim pariota.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-05 21:45:21
Autor: Jadrys
tow General 20,20 TVP1
W dniu 2010-02-03 11:58, ":he®sk:" pisze:
On Wed, 03 Feb 2010 11:12:01 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Jaruzelski tkwil w tym do konca. Byl po prostu zdrajcÄ….

Zdrajca który walczy jako frontowy żołnierz o swoja ojczyznę?

  jako politruk. siedzial na tylach.  nie krec.

Jaruzelski walczył na pierwszej linii frontu.

Ja go nazywam zdrajcą, ale tylko ideałów komunistycznych.

  a coz to takiego: "idealy komunistyczne" ? ;o)))

  w.j. pochodzi z rodziny "ziemianskiej" wiec byl "kulakiem"
  na dodatek byl ochrzczony i bardzo religijny tak wiec
  zdradzil KK,a nie twoje idealy! niezle wykombinowalem?

Ideały komunistyczne nie maja nic wspólnego z przodkami czy pochodzeniem.

Natomiast do jego patriotyzmu nie mam żadnych zastrzeżeń.

  oczywiscie. byl wzorcowym rosyjskim pariota.

Polskim.

Data: 2010-02-03 17:03:41
Autor: cirrus
tow General 20,20 TVP1
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hkbi5h$149$2news.onet.pl...
[...]

Tak walczył o ZSRR i jego dominacje między innymi nad Polsk±.

--
stevep

Data: 2010-02-05 21:49:56
Autor: Jadrys
tow General 20,20 TVP1
W dniu 2010-02-03 17:03, cirrus pisze:

[...]

Ja to widzę inaczej.

Data: 2010-02-02 20:17:27
Autor: *.he®sk.*
tow General 20,20 TVP1
On Tue, 02 Feb 2010 19:14:44 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

 [...]

Ja go widzę tak jak Wołodyjowski Kmicica,

jasne. bohatera narodowego z niego zrobcie.

- "Dziwny to człowiek który  tyle złego co i dobrego
uczynił dla swojej ojczyzny"

 tak, gdyby nie on komuchow czekalby los rumuna "nikolae"

..

--

 HeSk

Data: 2010-02-03 11:11:02
Autor: Jadrys
tow General 20,20 TVP1
[...]

Ależ skąd! To tylko rzeczowa ocena jego postępowania.

- "Dziwny to czĹ‚owiek ktĂłry  tyle zĹ‚ego co i dobrego
uczynił dla swojej ojczyzny"

  tak, gdyby nie on komuchow czekalby los rumuna "nikolae"

Wielce prawdopodobne, ale przy okazji mogłoby się pożegnać z życiem kilkaset tysięcy Polaków.

Data: 2010-02-03 11:58:20
Autor: :he®sk:
tow General 20,20 TVP1
On Wed, 03 Feb 2010 11:11:02 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> jasne. bohatera narodowego z niego zrobcie.
Ależ sk±d! To tylko rzeczowa ocena jego postępowania.

 tak.tak. giertych i lepper to tez zbawcy narodu polskiego.
 jedyni patrioci pragnacy dobra kazdego z nas.

>   tak, gdyby nie on komuchow czekalby los rumuna "nikolae"
Wielce prawdopodobne, ale przy okazji mogłoby się pożegnać z życiem kilkaset tysięcy Polaków.

 a niby dlaczego? przeciez zolnierze to Polacy.  do siebie by strzelali ? kto by do nich strzelal ?  jedynie partyjni...a tych byla garsta. prysneli by
 do moskwy i tyle by ich bylo.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-05 21:49:06
Autor: Jadrys
tow General 20,20 TVP1
[...]

PokaĹĽ mi innych patriotĂłw ktĂłrym laĹĽy na sercu dobro Polski.

[...]

Żołnierz to przede wszystkim wykonawca rozkazów. a ich rozkazodawcami byli partyjni.

Data: 2010-02-02 10:53:18
Autor: :he®sk:
tow General 20,20 TVP1
On Mon, 01 Feb 2010 23:00:28 +0100, Jan Kowalski <kowkow@gmail.com>
wrote:

I przyznam, że nie rozumiem, czy zamiarem twórców filmu było napiętnowanie tow. generała za to że wywalił na zbity pysk z LWP oficerów żydowskiego pochodzenia

 twoim zdaniem zrobil to "wojtek"? kim byl w 68?
czy też pokazanie (oczywi¶cie Polakom-antysemitom, jakżeby inaczej) że zrobił co¶ pozytywnego?

Nie wiem już co o tym my¶leć....

 jak nie wiesz to chodzi wylacznie o pieniadze.
 masz jakies imie bo smeisznie tak rozmawiac z kims z cienia.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-01 23:16:21
Autor: Dirko
tow General 20,20 TVP1
    Cieniutko ujadaj± kundelki.

Data: 2010-02-01 23:35:25
Autor: raff
tow General 20,20 TVP1
Dirko pisze:
    Cieniutko ujadaj± kundelki.

Ale jedna mendowesz Michnikowa juz przyszla.

R.

tow General 20,20 TVP1