towar do sklepu internetowego

Data: 2012-08-07 11:02:30
Autor: GrawerGift
towar do sklepu internetowego
mam towar polskiej produkcji ¶miało konkuruj±cy z chińskim towarem cenowo JAKO¦CIOWO zjadacze ryzu s± poza konkurencj± -:) poszukuję osoby która ma , posiada juz działaj±cy sklep internetowy i chce
pohandlować tym towarem lub osoby która chce taki sklep założyć i zaj±c się
dystrybucja w sieci mojego towaru równiez aukcje na allegro i ebeyu mozemy tez pokusic sie o konkurencję na aliabie z podobnymi towarami najchetniej osoba z Warszawy aby nie ponosic i nie obci±zac klientów
dodatkowymi kosztami przesyłki towaru do sklepu i dalej do klienta w przypadku zainteresowania chetnie się spotkam i omówię zarówno warunki jak i
formę sprzedazy oraz towar kontakt 790 64 78 48 --

Data: 2012-08-07 13:18:55
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-08-07 13:02,  GrawerGift pisze:
zjadacze ryzu s± poza konkurencj± -:)

Nie przystoi się nabijać z Chińczyków, skoro sami Polacy pracuj± za jakie¶ głodowe pensje, ot, choćby za 2 kg malin :)
http://demotywatory.pl/3887640/Smialismy-sie

--
Liwiusz

Data: 2012-08-07 11:40:50
Autor:
towar do sklepu internetowego
ależ ja się z nich nie nabijam -:) ja nie chcę ich jedynie utrzymywać i tworzyć tam miejsca pracy skoro mozna ( z trudem ale da się ) konkurowac z nimi , zrobić choc jedno małe
miejsce pracy ( nawet za miskę malin ) to trzeba to robić ps jeszcze żyjesz ? -:) myslałem ze juz tu nikt ze starych wyjadaczy nie zaglada -:) --

Data: 2012-08-07 15:06:46
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-08-07 13:40, grawergift.SKASUJ@gazeta.pl pisze:

ps
jeszcze żyjesz ? -:)
myslałem ze juz tu nikt ze starych wyjadaczy nie zaglada
-:)

Mam cich± nadzieję, że prędzej usenet zemrze, niż ja :)

--
Liwiusz

Data: 2013-02-20 16:34:37
Autor: Acid Pit
On 2012-08-07,  GrawerGift <grawergift@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
mam towar polskiej produkcji śmiało konkurujący z chińskim towarem cenowo JAKOŚCIOWO zjadacze ryzu są poza konkurencją -:) poszukuję osoby która ma , posiada juz działający sklep internetowy i chce
pohandlować tym towarem lub osoby która chce taki sklep założyć i zając się
dystrybucja w sieci mojego towaru rĂłwniez aukcje na allegro i ebeyu mozemy tez pokusic sie o konkurencjÄ™ na aliabie z podobnymi towarami najchetniej osoba z Warszawy aby nie ponosic i nie obciÄ…zac klientĂłw
dodatkowymi kosztami przesyłki towaru do sklepu i dalej do klienta w przypadku zainteresowania chetnie się spotkam i omówię zarówno warunki jak i
formÄ™ sprzedazy oraz towar kontakt 790 64 78 48
Z nazwy email'a wnioskuje ze to sprzedaz breloczkow grawerowanych lub podobych. Zgadza sie?

towar do sklepu internetowego