towar którego nie ma: finał

Data: 2012-08-16 21:28:04
Autor: Krystek
towar którego nie ma: finał
Krystek wrote:
Zakupiłem kilka rzeczy u jednego sprzedawcy na różnych aukcjach. Okazuje się, że sprzedawca nie jest w stanie dostarczyć 60% zamówienia. Czy w takim wypadku mogę odstąpić od całego całego zamówienia czy też trzeba kupić te 40% i zgodnie z procedurą zwrócić do 10 dni?

Krystian

Dzięki za odpowiedzi, wszystko zadziałało. Wysłałem pisemne odstąpienie i poinformowałem o tym sprzedawcę elektronicznie. 6h później miałem zwrot na koncie za wszystkie aukcje.

Krystian

towar którego nie ma: finał