towarzysz jadrys i jego wolanie o dowody...czyli kto to jezd ? :-)))

Data: 2009-12-14 13:28:10
Autor: Mariusz Merta
towarzysz jadrys i jego wolanie o dowody...czyli kto to jezd ? :-)))
zadziwiajaca jest odpornosc czerwonych na fakty, rzeczony wyzej
towarzysz jadrys kwestionuje wszystko co uderza w jego obraz swiata...
dla niego che gueavara jest bohaterem, nieomal swietym...
a jesli ktos przytacza relacje swiadkow to "kapitalistyczna/wroga
propaganda..."
podobnie z leonem trockim, furda, ze trocki mordowal bez pardonu
wczesnie, inspirowal uzycie gazow bojowych, rozpirzyl sila zwiazek
zawodowy kolejarzy...
i mozna by tak dlugo, poroznil sie z drugim zbirem i zostal zmuszony
do wyjazdu
no i zyl sobie na obczyznie...dla jadryska to bohater i juz...
i pewnie to bedzie wroga propaganda, jezeli zapytam skad ten "biedny"
rewolucjonista mial kase na zycie i utrzymanie will ochranianej przez
dziesieciu ochroniarzy uzbrojonych w bron maszynowa...przeciez on i
reszta jego dworu musieli jakos placic za swe utrzymanie...
pozyskanie srodkow do zycia metodami rewolucyjnymi nie wchodzilo w
gre...sily byly nierowne...
towarzyszu jadrysku, skad trocki mial kase ? kc kpzr mu przysylalo ?
jaruzelski dokonal "aryzacji" lwp...oczywiscie pozbyl sie tez przy
okazji ludzi dlan niewygodnych
ktorzy Zydami byli w takim samym stopniu jak obiektywny jest tzva
adonaj
ale towarzysz jadrysek znow wola o dowody...
ale nawet jak by te dowody wyszly zza krzaka i zdrowo kopnely w
slabizne to i tak rzucilby haslo: propaganda...
swego czasu chodzil dowcip, rozgrywali mecz pilki noznej Polacy i
Rosjanie z cccp, w pewnym momencie Polacy gola...ale radziecki
bramkarz nie uznal bramki...
towarzysz jadrys ma wszelkie znamiona takiego bramkarza...
i na koniec, najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, ze w dyskusji ze
mna puscil troche farby i okazuje sie, ze to kapitalista,
prywaciarz...moim zdaniem murarz...czy ktos ma jakis inny pomysl ?
i bardzo prosze bez wylgaryzmow, za to poczucie humoru mile widziane

Mariusz Merta
kapitalista i zwolennik wolnego rynku (nie mylic z tzw. unia
jewropejska)
mme

Data: 2009-12-14 16:23:01
Autor: Mariusz Merta
drze kruk czy ma pan jakies okresy trzezwosci w zyciu ?
Przyszlosc Swiata to Unia Europejska, Stany Zjednoczone Ameryki, pokój i
demokracja!

i szczesliwe zycie z pedalami, pedofilami i nekrofilami...
no bo jakze to tak, pederasci maja swoje kluby, lesby maja swoje kluby
a porzadny i placacy podatki nekrofil niema sie gdzie spotkac...
cmentarze sa zajete przez mira, zbycha rysia etc.
Mariusz Merta

P.S.
a tak bardziej serio, to kiedy pan byl trzezwy ?
czy jednak woli pan jeza z butelek po wodeczce
mme

Data: 2009-12-14 22:51:05
Autor: Piotr
Dnia Mon, 14 Dec 2009 13:28:10 -0800 (PST), Mariusz Merta napisał(a):

[...]

On sobie cały czas łacha drze. I mam wrażenie, że to klon...
I tak jako¶ znajomo pachnie ten klon.
Piotr

Data: 2009-12-14 16:19:05
Autor: Mariusz Merta
On 14 Dec, 21:51, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> propaganda..."

On sobie cały czas łacha drze. I mam wrażenie, że to klon...

A wie pan, ze teraz do mnie dotarlo, ze moze to byc klon tzva adonaja
musi miec chlopak duzo czasu
mysle, ze to ztva adonaj, podobnie jak abc
w jadrysku pobrzmiewaja echa napuszonego stylu tzva adonaja
podobnie zreszta w abc
cala trojka brzmi jakos znajomo

kruk juz jest zbyt przepity i monotonny
i pomyslec, ze ten czlowiek zrobil doktorat i byl w Japonii w
Tsukubie, miejscowosci wybitnie
nasyconej osrodkami badawczymi...jak mozna upasc to widac, slychac i
czuc
Mariusz Merta

Data: 2009-12-16 10:57:58
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-15 01:19, Mariusz Merta pisze:
[...]

Nie mam nic wspólnego z abc i Tzv±. Nawet pogl±dami się różnimy.

Data: 2009-12-15 11:41:51
Autor: Polok_Prawdziwy
towarzysz jadrys i jego wolanie o dowody...czyli kto to jezd ? :-)))
Mariusz Merta
kapitalista i zwolennik wolnego rynku (nie mylic z tzw. unia
jewropejska)

Niezaleznie łodtego, coty POLCKI-KAPITULISTO-NENDZOżU sem my¶lis i beblos, to
jednak ten JAMDRYS łokrutnom racjem mo - kapitulizm to forma psej¶ciowo i jest
NAWYKOńCENIU...

To system, wtury DONIKOND prowadzi...!!!

Ps - łostatniom fazom tego systemu jest KOMFLIKT ¶WIATOWY, co ludzie jus dwa
razy psezywały, a teroski sykuje siem tsecio wojna ¶wiatowo...

Data: 2009-12-16 10:56:49
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-14 22:28, Mariusz Merta pisze:
[...]

Tak się pan panie Merta miota w tym potoku słów ze trudno zrozumieć o co panu chodzi.
Czy ja wychwalałem kiedykolwiek postępowanie i styl życia obywatela Trockiego?
Ja murarz? Czyś pan z byka spadł? - Gdybym miał taki fach w rękach, to dzisiaj spałbym na pieniądzach.

towarzysz jadrys i jego wolanie o dowody...czyli kto to jezd ? :-)))