towarzyszu jadrys chwalił pan holenderskie rozwiąz anie w sprawie hmmmm, utylizacji ludzi po siedemdziesiątce

Data: 2010-03-20 02:24:56
Autor: Mariusz Merta
towarzyszu jadrys chwalił pan holenderskie rozwiąz anie w sprawie hmmmm, utylizacji ludzi po siedemdziesiątce
a czy pańscy rodzice o tym wiedzą ?
mam nadzieję, że raczy ich pan poinformować
o pańskich zapatrywaniach co do ludzi którzy przekroczyli
swoje siedemdziesiąt lat...no ia jako przodujący postępak
"pomoże" im pan zejść z tego padołu...
rozumiem, że trenuje pan szprycowanie ludzi benzyną i fenolem
jakby co to towarzysze niemieccy z ss pomogą...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 10:48:49
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-20 10:24, Mariusz Merta pisze:
[...]

Pan panie Merta zdaje się nie odróżniać polityki możliwości dawania wyboru od polityki  poleceń i nakazów.

Data: 2010-03-20 03:13:53
Autor: Mariusz Merta
towarzyszu jadrys chwalił pan holenderskie rozw iązanie w sprawie hmmmm, utylizacji ludzi po siedemdziesią tce

Pan panie Merta zdaje się nie odróżniać polityki możliwości dawania
wyboru od polityki  poleceń i nakazów.

toteż pytam, czy poinformował pan swoich rodziców
o tym, że da im pan wybór albo "wybór"
poza tym, wracając do pańskiej admiracji piratów i innych zbirów...
rozumiem, że wg pana piraci daja wybór załogom porwanych statków
za pomocą różnorodniej broni... czy to jest polityka wyboru ?
znaczy się, załoga może stracić zycie z własnej winy a nie z winy
"szlachetnych" piratów co to walczą z przebrzydłymi posiadaczami
statków
ach ta możliwość wyboru wg czerwonego menelstwa intelektualnego...
same radosne alternatywy
a "Folwark zwierzęcy" pan czytał ? Autorem jest George Orwell
polecam, bardzo pouczająca historia
tak, tak...wg pana to prawicowy oszołom... :-))))
nawiązując do w/w książki to czy czasem jak spogląda pan w lustro
widzi pan twarz ludzką czy świński ryj ?
Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 15:09:20
Autor: Krzysiek
towarzyszu jadrys chwalił pan holenderskie rozwiązanie w sprawie hmmmm, utylizacji ludzi po siedemdziesiątce
Hallo,

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:bfe2058f-7858-4f31-b130-5dba920f1537o30g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

[...]

ale sie Panu na zarty zebralo, przeciez widma, upiory czy podobne nie odbijaja sie w lustrze,
o tym wie kazde dziecko, a od czasow marksowych wiadomo, ze "Widmo komunizmu krazy
po Europie", no, ale od krazen czy piruetow optyka sie nie zmienia.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-03-20 07:54:43
Autor: Mariusz Merta
towarzyszu jadrys chwalił pan holenderskie rozw iązanie w sprawie hmmmm, utylizacji ludzi po siedemdziesią tce
On 20 Mar, 14:09, "Krzysiek" <krzysi...@arcor.de> wrote:
Hallo,

"Mariusz Merta" <gumis...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:bfe2058f-7858-4f31-b130-5dba920f1537o30g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

> [...]

po Europie", no, ale od krazen czy piruetow optyka sie nie zmienia.

krzysi...@arcor.de

w paru częściach przygód 007 Bonda była mowa o organizacji widmo
komuniści tez tam byli...
była też organizacja smiersz do której należał jaruzelski
wiele widm krąży po jewropce...zaś czasy szczęśliwości zbliżają się
dużymi krokami
ciekawi mnie czy już są wytyczne komisji jerwopejskiej w sprawie
hmmmmm
obozów tymczasowego odosobnienia czy może reedukacyjne...jak zwał tak
zwał
ludzie tam będą płakać...ze szczęścia rzecz jasna...krwawymi łzami...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 17:10:06
Autor: Krzysiek
towarzyszu jadrys chwalił pan holenderskie rozwiązanie w sprawie hmmmm, utylizacji ludzi po siedemdziesiątce
Hallo,

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:6174207d-ba65-441d-a7c5-dba5b6ea9cb4t23g2000yqt.googlegroups.com...

[...]

[...]

oh, niepotrzebnie Pan sie martwil, to byly tylko filmy, a pokazane komuchy nie byly komuchami
tylko aktorami, co latwo bylo rozpoznac np: po tym, ze kamerzysci i obsluga przezyli. Gdyby
komuchy byly prawdziwe, to pozostalyby nam tylko daremne pytania gdzie tamci zostali
pochowani...

A z Unia tez pare spraw sie wyjasnilo, przespal Pan cos czy jak?? Oczywiscie, ze nie bedzie
zadnych odizolowanych obozow, takie metody okazaly sie bardzo nieefektywne, caly obszar
bedzie jednym wielkim lagrem i dlatego naczelne szefostwo rozglada sie za jakims panstwem
daleko od Unii zeby po zaakcesowaniu zalozyc tym nowa, bezpieczna siedzibe i wymieniane
jest.... Indie?? Irak?? ... nie pamietam, jakos na >I<... pamietam, ze sprawdzalem kiedys na mapie
i rzeczywiscie - Azja po horyzont...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-03-20 10:58:37
Autor: Mariusz Merta
towarzyszu jadrys chwalił pan holenderskie rozw iązanie w sprawie hmmmm, utylizacji ludzi po siedemdziesią tce
On 20 Mar, 16:10, "Krzysiek" <krzysi...@arcor.de> wrote:
Hallo,

"Mariusz Merta" <gumis...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:6174207d-ba65-441d-a7c5-dba5b6ea9cb4t23g2000yqt.googlegroups.com...

[...]

> [...]

jest.... Indie?? Irak?? ... nie pamietam, jakos na >I<... pamietam, ze sprawdzalem kiedys

ale ostatnimi czasy niemce cos wspominaly, ze Grecy mogą wyspy
sprzedać
jakby nie patrzeć greckie wyspy rajem nie są, skały i gorąco...
w sam raz żeby jakiś obozik założyć...
i to niejeden...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 20:30:29
Autor: Krzysiek
towarzyszu jadrys chwalił pan holenderskie rozwiązanie w sprawie hmmmm, utylizacji ludzi po siedemdziesiątce
Hallo,

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:8dd08cf7-92b8-49ff-bfac-b3c8bd4a9139j21g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

[...]

hmm... wiem, ze historia lubi sie powtarzac, ale az tak??
Sa przeciez opisy Grecji sprzed tysiaca lat, o "hordach poldzikich Slowian przemykajacych
po ugorach", o zakladanych tam przez Bizancjum karnych koloniach, gdzie wysylano niepozadanych
w Cesarstwie i to mialoby wrocic??

Jak by nie patrzyl, ja juz sie chyba nie zalapie na te "greckie wczasy", na razie jest czas tworzenia
Cesarstwa, na represje przyjdzie czas pozniej...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-03-20 19:33:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-20 11:13, Mariusz Merta pisze:

[...]

I po co pan wszystko miesza ze sobą? Czyżby to efekt chaosu w pana głowie? Może mi pan wytłumaczyć co wspólnego ma niewtrącanie sie w czyjeś życie osobiste ludzi którzy nie potrafią (nie chcą) już dłużej żyć z piratami i ich ofiarami?

towarzyszu jadrys chwalił pan holenderskie rozwiąz anie w sprawie hmmmm, utylizacji ludzi po siedemdziesiątce