toyota, idiota...

Data: 2014-02-19 00:50:22
Autor: J.F
toyota, idiota...
Użytkownik "eSJot"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
Nie wiem czy tylko ja tak mam, w toyocie. W innych bankach tego nie zauważyłem. Transakcje kartą (przeważnie weekendowe), nie są przeważnie widoczne w systemie, a tu nagle w poniedziałek, ale częściej we wtorek bach, bach, bach... i z konta znika kaska ;)
Normalnie notatki muszę robić, gdzie i co kupuję... ale co dziwne, nie we wszystkich sklepach, firmach gdzie płacę kartą, tak się dzieje, ale jeśli płacę zbliżeniowo to zawsze...
Czy ktoś też tak ma z toyota bank ?

Z Toyota nie, ale z Tesco tak mialem. Tzn karty  rozne, a Tesco jakos pozno sciaga, mimo ze to v.electron ..

Moze gdzies w blokadach bedzie widac ?

J.

toyota, idiota...