toyota jaki silnik

Data: 2020-02-11 09:05:02
Autor: jan.basalyk
toyota jaki silnik
Nie wiem jak u Toyoty ale wolnossące silniki benzynowe Hyundai/Kia pojemność 1.6 GDI moc 135 KM (te z wtryskiem bezpośrednim) sa bardzo dobre ponieważ: kilkanaście (nie kilka, ale kilkanascie) tych aut u nas ma przebiegi 150 - 250 tys km i zaden nie miał nigdy zadnej awarii i chyba nikt nigdy nie dolewał oleju (a mają interwały wymian co 30 tys km) Ogólnie robione sa trasy, ale niekiedy auta są bezlitosnie butowane - chociaz nie wiem czy ma to az taki wpływ na niezawodnosc.   Toyota ma podobny benzynowy silnik wiec chyba nalezałoby wybrac ten 1.6 132 KM - o ile jeszcze go produkuja.

toyota jaki silnik