toyota rav4 94-00 wyciek oleju

Data: 2015-02-28 23:11:15
Autor: Jakub Rakus
toyota rav4 94-00 wyciek oleju
Witam,

Taki oto problem: Toyota Rav4, rocznik 95, manual, bez klimy, zagazowana, ma paskudnie obrzygany olejem silnik od strony kabiny. Jakieś 3 miesiące temu mech wymieniał uszczelkę pod pokrywą zaworów, myślałem że może coś spartolił i tam się lało, ale dzisiaj zdjąłem pokrywę i od góry jest sucho, a uszczelka cała. Od spodu jak się popatrzy to tylko widać na misce olejowej świeży olej ściekający gdzieś z góry. Problem w tym, że tył silnika jest skutecznie zasłonięty przez masę różnych elementów i za cholerę nie widzę skąd dokładnie wydobywa się olej, a nie bardzo mam warunki i narzędzia żeby to wszystko rozbierać. Pytanie brzmi: jakie są potencjalne miejsca wycieku oleju od strony kolektora dolotowego? Gniazda wtrysków, uszczelka pod głowicą? Co tam jeszcze jest?

Pozdrawiam
Jakub

Data: 2015-02-28 23:59:24
Autor: PiteR
toyota rav4 94-00 wyciek oleju
na  ** p.m.s **  Jakub Rakus pisze tak:

Problem w tym, ¿e ty³ silnika jest skutecznie zas³oniêty przez masê ró¿nych elementów i za cholerê nie widzê sk±d dok³adnie
wydobywa siê olej

Wsad¼ aparat. Z flashem narób zdjêæ.

--
Piter

golf mk2
a jak twój samochód bêdzie je¼dzi³ po 28 latach?

Data: 2015-03-01 20:40:12
Autor: Jakub Rakus
On 28.02.2015 23:59, PiteR wrote:
na  ** p.m.s **  Jakub Rakus pisze tak:

Problem w tym, ¿e ty³ silnika jest skutecznie zas³oniêty przez
masê ró¿nych elementów i za cholerê nie widzê sk±d dok³adnie
wydobywa siê olej

Wsad¼ aparat. Z flashem narób zdjêæ.

Jak palca ledwo wsadzam to jak tam wetkn±æ aparat?

Jakub Rakus

Data: 2015-03-01 22:31:04
Autor: PiteR

na  ** p.m.s **  Jakub Rakus pisze tak:

[...]

no to kamerka usb i diodk± LED na drucie :)

Data: 2016-04-20 03:11:42
Autor: browar1941
toyota rav4 94-00 wyciek oleju
W dniu sobota, 28 lutego 2015 23:59:32 UTC+1 u¿ytkownik PiteR napisa³:
na  ** p.m.s **  Jakub Rakus pisze tak:

> [...]

-- Piter

golf mk2
a jak twój samochód bêdzie je¼dzi³ po 28 latach?

Mam ten sam problem .Jak pan siê upora³ z tym problemem .

Data: 2015-03-02 06:43:02
Autor: Marcin Kiciñski
toyota rav4 94-00 wyciek oleju
W dniu sobota, 28 lutego 2015 23:11:17 UTC+1 u¿ytkownik Jakub Rakus napisa³:
Pytanie brzmi: jakie sa potencjalne miejsca wycieku oleju od strony kolektora dolotowego? Gniazda wtryskow, uszczelka pod glowica? Co tam jeszcze jest?

Odma?

Pozdrawiam
MK

Data: 2015-03-02 19:53:25
Autor: Jakub Rakus
toyota rav4 94-00 wyciek oleju
On 02.03.2015 15:43, Marcin Kiciñski wrote:

Odma?

Pozdrawiam
MK

Yyyy nie? Odma jest na pokrywie zaworów, krótki wê¿yk wchodzi od razu do kolektora dolotowego. Chyba, ¿e chodzi Ci o to, ¿e zaworek PCV zatkany i wydmucha³o uszczelki.

Jakub Rakus

Data: 2015-03-03 01:20:50
Autor: Marcin Kiciñski
toyota rav4 94-00 wyciek oleju
W dniu poniedzia³ek, 2 marca 2015 19:53:27 UTC+1 u¿ytkownik Jakub Rakus napisa³:
Chyba, ¿e chodzi Ci o to, ¿e zaworek PCV zatkany i wydmucha³o uszczelki.

Nie, chodzilo mi o ten wezyk. Silnika Toyoty nie znam, ale w innych taki wezyk potrafi peknac i pluc olejem. A zwykle znajduje sie wlasnie z tylu pod kolektorem dolotowym i na pierwszy rzut oka nie widac ze jest z nim cos nie tak.

Ale skoro u ciebie jest caly, to nie trafilem ;)

Pozdrawiam
MK

toyota rav4 94-00 wyciek oleju