toyota rav4 94-00 wyciek oleju

Data: 2015-02-28 23:59:24
Autor: PiteR
toyota rav4 94-00 wyciek oleju
na  ** p.m.s **  Jakub Rakus pisze tak:

Problem w tym, że tył silnika jest skutecznie zasłonięty przez masę różnych elementów i za cholerę nie widzę skąd dokładnie
wydobywa się olej

Wsadź aparat. Z flashem narób zdjęć.

--
Piter

golf mk2
a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

Data: 2015-03-01 20:40:12
Autor: Jakub Rakus
On 28.02.2015 23:59, PiteR wrote:
na  ** p.m.s **  Jakub Rakus pisze tak:

Problem w tym, że tył silnika jest skutecznie zasłonięty przez
masę różnych elementów i za cholerę nie widzę skąd dokładnie
wydobywa się olej

Wsadź aparat. Z flashem narób zdjęć.

Jak palca ledwo wsadzam to jak tam wetknąć aparat?

Jakub Rakus

Data: 2015-03-01 22:31:04
Autor: PiteR

na  ** p.m.s **  Jakub Rakus pisze tak:

[...]

no to kamerka usb i diodką LED na drucie :)

Data: 2016-04-20 03:11:42
Autor: browar1941
W dniu sobota, 28 lutego 2015 23:59:32 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
na  ** p.m.s **  Jakub Rakus pisze tak:

> [...]

-- Piter

golf mk2
a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

Mam ten sam problem .Jak pan się uporał z tym problemem .

toyota rav4 94-00 wyciek oleju