toyota yaris 2008/2009

Data: 2011-09-21 08:31:43
Autor: icek2
toyota yaris 2008/2009
Witam,

chce kupic dla ĹĽony yariske 2008/2009
1.0 benzyna
albo
1.3 benzyna

czy to auto cierpi na jakies typowe wady?

nastawiony jestem (chyba) na zakup w eurosamochody.pl
ktoś u nich kupował?

czy lepiej olać ich?

--
pozdros
icek

Data: 2011-09-21 09:02:06
Autor: Tadeusz
toyota yaris 2008/2009

Użytkownik "icek2" <> napisał w wiadomości ...

czy to auto cierpi na jakies typowe wady?

tak: jest obiektem ponadprzeciętnego pożądania złodziei samochodów :)

Tadeusz

Data: 2011-09-21 01:08:32
Autor: Pawel
toyota yaris 2008/2009
On 21 Wrz, 09:02, "Tadeusz" <t...@spam-nie.onet.pl> wrote:
Użytkownik "icek2" <> napisał w wiadomo¶ci ...

> czy to auto cierpi na jakies typowe wady?

tak: jest obiektem ponadprzeciętnego poż±dania złodziei samochodów :)

Tadeusz

Bez przesady ... aż tak nei kradn± ... :-( Na szcze¶cie.

A co Yariski 1.0

Szkoda że nie dali silnika 1.0 z Yaris-a I  bo kultura pracy duzo
lepsza .. a tu te 3 cylinderki chodz± jak w trabancie.

Ale o dziwo samochód jest super bezawaryjny az  starch się bac ze jak
co¶ pieprznie to tylko szrot.

U mojej żony ( ma je od nowosci )  jest najechane 130000 i przepalone
i oto jakie awarie :
Przepalila sie zaroweczka :-)
Guma od manszety sie przetarła.

Szok ale tylko tyle .

Samochod ma regularnie zmieniany olej na Mobil 1

Niewiem czy kiedys siedziałe¶ w Yarisie II ale ja jestem pod wrazeniem
wielkosci tego samochodu w srodku ... ja jezdze Passatem i niewiele
tam wiecej jest miejsca (nie  mowie o bagazniku .. )

Ogolnie polecam ten samochod ... ale jesli nei duzo drozej to bym bral
1,3 .( u zony jest 1.0 )

Spalanie w trasie ok 5,5 - 6 litrów . Po miesicie 6 - 6.5 litra .

Data: 2011-09-21 10:29:37
Autor: Inead
toyota yaris 2008/2009

Ogolnie polecam ten samochod ... ale jesli nei duzo drozej to bym bral
1,3 .( u zony jest 1.0 )

Spalanie w trasie ok 5,5 - 6 litrów . Po miesicie 6 - 6.5 litra .

Albo dizelka 90 Km ujeżdżałem takiego i nigdy nie spalił więcej niż 6.5 litra, na autostradzie v max 205 km/h, przy podróżnej 140 spalał 5.5 litra. Kiedy¶ ponoć ktos osi±gn±ł 2,7 litra na stekę ale to chyba ¶ciema. Do tego możesz nabyć wpinkę TTE (z inne można sobie darować) i masz 120 Kucyków w małym autku.

Z wad: kiepskie spasowanie plastkiów w oklicach deski rozdz. troche wyglada jakby go uczniowei na ZPT montowali, mało wygodne fotele, do¶ć twardy zawias

Data: 2011-09-21 21:09:25
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
toyota yaris 2008/2009
Bez przesady ... aż tak nei kradn± ... :-( Na szcze¶cie.

Aż tak to nie.
Tydzień temu kto¶ się do mojej dobierał, wygięta maska, odcięta syrenka i czujnik otwarcia klapy.

A co Yariski 1.0

Szkoda że nie dali silnika 1.0 z Yaris-a I  bo kultura pracy duzo
lepsza .. a tu te 3 cylinderki chodz± jak w trabancie.

Już nie pamiętam, ale zdaje mi się że Yarisowy 1.0 to zawsze były 3 cylindy?
Przynajmniej ten z Yarisa 1 którym kiedy¶ jeĽdziłem.

Ale o dziwo samochód jest super bezawaryjny az  starch się bac ze jak
co¶ pieprznie to tylko szrot.

Tak to wygl±da, tylko trzeba uważać na rozbitki bo tak jak wszędzie - ruda potrafi wyłazić (szczególnie tylna prawa czę¶ćsłupka nad ¶wiatłem).

Niewiem czy kiedys siedziałe¶ w Yarisie II ale ja jestem pod wrazeniem
wielkosci tego samochodu w srodku ... ja jezdze Passatem i niewiele
tam wiecej jest miejsca (nie  mowie o bagazniku .. )

Zgadzam się w całej rozci±gło¶ci. Po wepchnięciu kanapy do bagażnika, w ¶rodku jest niesamowicie zdumiewaj±co dużo miejsca :-)
No i w 2'ce nie ma tunelu po ¶rodku.

Ogolnie polecam ten samochod ... ale jesli nei duzo drozej to bym bral
1,3 .( u zony jest 1.0 )

1.3 znam tylko z wersji ze skrzyni± zautomatyzowan± - nie narzekam, nienajgorzej jeĽdzi.

Spalanie w trasie ok 5,5 - 6 litrów . Po miesicie 6 - 6.5 litra .

Potwierdzam co do Yarisa 1.
Co do dwójki z 1.33 się nie wypowiem - zbyt mało jeżdżę, a już napewno nie cały bak :-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2011-09-21 10:22:34
Autor: Inead
toyota yaris 2008/2009

"Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> wrote in message news:j5c28u$kci$1pippin.nask.net.pl...

Użytkownik "icek2" <> napisał w wiadomości ...

czy to auto cierpi na jakies typowe wady?

tak: jest obiektem ponadprzeciętnego pożądania złodziei samochodów :)

 Eeeee tam , chyba z Pastuchem pomyliĹ‚eĹ›...

Data: 2011-09-21 10:26:55
Autor: Chris
toyota yaris 2008/2009
Użytkownik "icek2" <icek2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j5c0cf$48p$1news.onet.pl...
czy to auto cierpi na jakies typowe wady?

Tak znaczek L na dachu

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2011-09-21 16:16:50
Autor: icek2
toyota yaris 2008/2009
W dniu 2011-09-21 10:26, Chris pisze:
Użytkownik "icek2"<icek2@poczta.onet.pl>  napisał w wiadomo¶ci
czy to auto cierpi na jakies typowe wady?

Tak znaczek L na dachu

u mnie (lubuskie) króluje clio :)

--
pozdros
icek

Data: 2011-09-21 12:20:41
Autor: koziel
toyota yaris 2008/2009
On 21 Wrz, 16:16, icek2 <ic...@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2011-09-21 10:26, Chris pisze:> Użytkownik "icek2"<ic...@poczta.onet.pl>  napisał w wiadomo¶ci

> Tak znaczek L na dachu

u mnie (lubuskie) króluje clio :)

--
pozdros
icek

taaaak, Clio w lubuskim jak na wyprzedazy od groma ;P Szczegolnie o
poranku i popoludniami na trasie Zary-ZG.

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2011-09-22 17:01:52
Autor: icek2
toyota yaris 2008/2009
W dniu 2011-09-21 21:20, koziel pisze:

taaaak, Clio w lubuskim jak na wyprzedazy od groma ;P Szczegolnie o
poranku i popoludniami na trasie Zary-ZG.
w południe jest tak samo :)

--
pozdros
icek

Data: 2011-09-22 10:20:00
Autor: koziel
toyota yaris 2008/2009
On 22 Wrz, 17:01, icek2 <ic...@poczta.onet.pl> wrote:

w po udnie jest tak samo :)

pozdros
icek

haha - dzisiaj kursowalem kilka razy na tej trasie i potwierdzam ;-)
chociaz styl jazdy kursantow w Winnym Grodzie, to juz wola o pomste do
nieba ;P
ale to juz lekko OT.

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2011-09-21 10:32:11
Autor: Inead
toyota yaris 2008/2009

nastawiony jestem (chyba) na zakup w eurosamochody.pl
ktoś u nich kupował?

popatrz tutaj:

toyota.pewneauto.pl

jest rochę drożej ale jest jakiś wiekszy stopiń pewności że nie kupisz zarzniętego auta czy po katastrofie, na niektóre jeszcze gwarancji udzielają, kupowałem tam dwa auta i wszystko bylo OK żadnych ukryttych wad.

Data: 2011-09-21 21:03:34
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
toyota yaris 2008/2009
[...]

Nie żebym zniechęcał, bo w sumie sam stąd kupiłem Yarisa II, ale poczytaj o samym programie.
On nic nie gwarantuje, a ktoś chyba nawet tu opisywał jakiego to "pewnego" avensisa przez ten program kupił...

--
Adam 'Adak' KÄ™piĹ„ski    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

toyota yaris 2008/2009