toyota yaris 2008/2009

Data: 2011-09-21 10:32:11
Autor: Inead
toyota yaris 2008/2009

nastawiony jestem (chyba) na zakup w eurosamochody.pl
ktoś u nich kupował?

popatrz tutaj:

toyota.pewneauto.pl

jest rochę drożej ale jest jakiś wiekszy stopiń pewności że nie kupisz zarzniętego auta czy po katastrofie, na niektóre jeszcze gwarancji udzielają, kupowałem tam dwa auta i wszystko bylo OK żadnych ukryttych wad.

Data: 2011-09-21 21:03:34
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
toyota yaris 2008/2009
[...]

Nie żebym zniechęcał, bo w sumie sam stąd kupiłem Yarisa II, ale poczytaj o samym programie.
On nic nie gwarantuje, a ktoś chyba nawet tu opisywał jakiego to "pewnego" avensisa przez ten program kupił...

--
Adam 'Adak' KÄ™piÅ„ski    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

toyota yaris 2008/2009